goede raad van willemv
je wil stoppen omdat je er niets meer van voelt, maar als je stopt ga je wel iets voelen, nl. rebound-angsten en ontwenningsverschijnselen.
Ik raad je Rivotril druppels aan, dat is makkelijk te doseren , bij je afbouwen
1 druppel= 0.1 mg clonazepam
0.5 -1mg clonazepam = 10 mg diazepam
Neem je tijd om af te bouwen, tabs van 2 mg zijn er in NL wel nog denk ik, maar in BEL niet meer op de markt. Maar Diazepam Teva kan je in 2 of in 4 breken, dan heb je 2.5 mg diazepam.
Er zijn ook rectioles diazepam, mss is dat een oplossing, of via ampoulles afbouwen, dat werkt harder en even lang, maar bij de ampoulles kan je ook afbouwen.
Mss is dit niet zo'n goed idee.
Ikzelf bouw af met Tetrazepam ( Epsipam) een benzo die vooral voorgeschreven wordt owv zijn spierontspannende effecten, mss is dit een idee?
Of middelen als baclofen,hydroyxizine,buspiron,pregabaline,gabapentine?????
Veel moed en wilskracht gewenst pammetje!!!
