Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hightimesz zei: Ipot Klik om te vergroten... Naar mijn mening de winnaar Helemaal van deze tijd! Ook leuk Kiere-wiet"
"Smoken zei: polderpassie zei: Kiere-wiet Klik om te vergroten... Bestaat al. Hier komt de uitdrukking kierewiet ook oorspronkelijk vandaag. Is serieus zo. Klik om te vergroten... Ik geloof je als je zegt dat ie al bestaat als wietsoort maar de oorsprong van het woord komt van het woord kiedebus vervormd naar zwaar van kiedewiet, vervormd naar kierewiet. Het is oud amsterdams als ik het goed heb. Correct me if I'm wrong."
"Het zal de leeftijd zijn denk ik. Met alle respect!!! Toen ik jong was had je alleen nederskunk en maroc hasj. De mooie namen, meerdere soorten verschenen pas 20 jaar geleden. Toen rookte ik al ongeveer 7 jaar dus raad maar hoe oud ik ben hahaaa. Nee doe maar niet. Dank voor je reactie!"
"25tolife zei: Kierewiet, tevens de lekkerste die ik gerookt heb een aantal x jaar geleden (ken je toevallig ook een vriend genaamd 'jordan' uit leusden/en zelf een winkel in den haag?.. ) Remember me? Peace Klik om te vergroten... Ik neem aan dat je het tegen mij hebt?? Den Haag? Nee ik ken jou niet!"
"Re: [TvdM'11]Brought back to life,welcome to the other side( Heel herkenbaar en heel mooi geschreven!"
"Wat een verhaal. Goed dat je lichaam op tijd aangeeft dat je helemaal kapot bent. Het kan best lang duren voordat je herstelt. Zou je niet al zwanger kunnen zijn? Neusbeen half kwijt... wat moet ik me daarbij voorstellen? Ik hoop dat je vriendje lief is voor je."
"Verschilt per huisarts. Die van mij weet alles van mij. Ze heeft me ooit met spoed laten opnemen. Vorige week heb ik met haar mijn trip besproken. Omdat ik wilde weten of het kwaad kon. Ik wilde weten wat zij ervan wist. Gelijk een afbouwschema voor de valium opgezet. Dus schrijft ze me dat gewoon voor en hoef ik het niet meer op de zwarte markt te halen. Een goede arts oordeelt niet. Zoek een arts die ruimdenkend is en begrip heeft voor je omstandigheden. Ze zullen altijd met je meegaan als jouw inzet en insteek duidelijk voor verbetering gaan. @Leon. Zoek een andere huisarts ! Niet eentje die je op voorhand al in elkaar wilt beuken."
"Wat zouden ze met mij doen als ze bij mij komen en bv 6 gram methoxetamine vinden? Hoe strafbaar ben ik dan?? In Nederland.... Groet Pascale."
"Dit speelt zich af in het buitenland? Ik bestel alleen in Nederland. Gebeurt dit ook in Nederland?"
"Update van mijn diazepam afbouw: Door omstandigheden kon mijn dealer niet meer leveren. Of laat ik het zo zeggen, ik ben geript. Dus noodgedwongen naar de huisarts. Situatie uitgelegd en afbouwschema opgesteld voor de laatst 8-10 mg per dag. Ik baalde zo van de stress van die dealer, niks meer in huis hebben, die afhankelijkheid.... betekent controle kwijt! Ik zit nu op de 6 mg. Ik doe het langzaam. Omdat ik niks in huis heb (niks extra's) heb ik geen uitschieters meer. Hooguit 4 mg extra per 2 weken. Ik raad je dus aan niks anders in huis te hebben dan wat op je afbouwschema staat. Er komt een dag dat je je rot voelt en er zo 4-5 blauwe naar binnen werkt. Om maar even niks te voelen. Ik ken het gevoel heel goed! Dat is gemiddeld gezien in een week 7 mg extra per dag. Tel dat maar bij je afbouwschema op, dan bouw je feitelijk dus niet af. Ik zak 1 mg per 2 weken en dat gaat zonder problemen. Hoe gaat het nu met je Pammetje??? Laat je ons nog weten hoe het met je gaat? Ook als het slecht gaat want je hoeft je nergens voor te schamen."