Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"aan het lijntje??? 1 van de mogelijke bijverschijnselen is een definitieve boner. Mag je elke dag je joggingbroek aan."
"klopt dat van coke je bloedvaten vernauwen. omdat het ook een stimulerend middel is, en dat dus ook op de hart stimulerend werkt probeert je hart dus nog sneller het bloed door de juist vernauwde vaten te pompen. Hiervan raakttie gefrustreerd en ontregeld. Vervolgens heb je bij coke en speedgebruik sneller last van spasme in de spieren, Zeker als er als slcecht voor de spiern is gezorgd. (uitdroging, intensief gebruik en geen voeding)de borstspier ontkomt daar ook niet aan. bij speed geld in grote mate hetzelfde verhaal. daarbij word er vaak versneden met medicatie tegen hartritmestoornissen. Deze zorgen ervoor dat het hard blijft kloppen. Al met al een ideale combinatie voor een flinke workout van het hart."
"verstopte neus, zeer pijnlijke neus, drukkende hoofdpijn rondom de schedel, straalpijnen tot ver in je tanden, tranende ogen, praten alsof je je neus dichtgeknepen heb, korsten in je neus, bloedneus. extreme hartklopppingen. zo ff wat lichamelijke en vervelende bijverschijnselen van vooral slechte coke. Wie kent ze niet zo ik zeggen, maar vooral wie kent ze nog niet zo lang. Zelf gebruik ik al jaren met enige regelmaat coke. Ik koop nooit op straat en altijd bij "gerenomeerde"dealers. Echter de laatste maanden, misschien zelfs iets langer valt het mij op dat er heel slecht aan goede kwaliteit te komen is. Voor de duidelijkheid, met goede kwalileit word niet bedoelt puur. Vanaf 50% mag men al spreken van redelijke of goede kwaliteit. Daarboven is soweiso in de grammenmarkt weinig sprake van. Wat wel ook belangrijk is, is waar de resterende procenten uit bestaan en hoe schadelijk deze zijn. Hier staan op het moment de kranten vol over met welke troep de coke versneden word. Wat ze erin stoppen is beyond imagination. Ook vanuit NL krijg ik te horen dat het ronduit slecht is de laatste tijd. Ik ben wel benieuwd naar ervaringen van jullie. nog wat tips om last te verminderen; neem kleine snuifjes tegelijk was je neus tussendoor met lauw water (niet te lang, gaat ie irriteren) spoel regelmatig met zout water (eerst water koken) Voor mensen in de tropen kan regelmatig zwemmen ook helpen probeer af en toe te stomen (sinussen) doe wat vasaline op de randjes van je neusgaten (worden ze niet schraal en rood, en daar neem je toch de coke niet mee op) Zorg dat je een doos tissues in huis heb,(beter dan wcpapier, zachter dan stoffen en dus minder schrale neus) zet niet teveel kracht bij het snuiten beter om een loopneus te deppen MOcht je nu toch kutspul hebben, en er last of pijn van hebben, NEEM JE VERLIES, en teft het weg!"
"ik gebruik zelf tussen een halve en hele per avond, beetje afhankeliijk hoe lang de avond is, met wie en waar. Klopt zeker dat de problemen gelijk evenredig zijn met de hoeveelheid. Feit is dat je bij goede sos belachelijk grote hoeveelheden kan gebruiken zonder ergens last van te hebben (de kater niet meegerekend) Is goed dat jij nog aan goede kan komen. geniet er van zolang het nog kan dan. weet je toevallig waar het vandaan komt?"
"hm over je vraag. Ja, de gewenning groeit evenredig met de hoeveelhied. dus hoe meer je gebruikt, hoe minder je er van merkt en dus hoe meer je er weer van nodig heb. terwijl de kans op doorsnuiven redelijk gelijk blijft. TOch is het wel redelijk te sturen. een gram op een avond zou voor iedereen genoeg moeten zijn. Ook al zou je heel veel gebruiken merk je nog wel kwaliteitsverschil. Nu is coke sowieso een redelijke subtiele drug wat effecten aangaat. Het effect komt veel minder hard aan dan bij bv xtc of zelfs wiet. Het effect onderkennen is vaak een soort betrappen van jezelf. Als je na een snuifie jezelf ineens betrapt op en vlijmscherpe urenlange monoloog vol met wereldreddende oplossingen weet je ineens dat het goede coke was"
"neem gewoon ritaline Concerta heeft als werkzame stof methylphindat, net als ritaline. Grote verschil is dat het in concerta zo verwerkt is dat het lichaam het langzaam opneemt. De dosis over de hele dag verspreidt. Snuiven doe je om de stoffen juist sneller en meteen op te laten nemen door het lichaam. Via de maag en de darmen waarin het samenkomt met alle andere bagger die je al gegeten heb duurt het sowieso al langer dan waarneer het direct door de haarvaatjes in de neus word opgenomen. Ritaline snuiven doe je om sneller grotere hoeveelheden te kunnen opnemen. Met concerta gaat dit dus lastiger. Ik ben ook benieuwd naar de stukken in je neus na zo/n ding te hebben weggehakt. Ik zou het dus lekker met ritallne proberen, of als je ook een pasje heb bij de nachtapotheker is een recept voor coke of speed veel effectiever"
"een genot, de eerste keer ritaline, hebbie eindelijk eens de tijd om rustig te wachten tot de vraag is afgelopen voordat je antwoord, en kan je maarzo over 1 ding tegelijk nadenken. en een film kijken totdattie is afgelopen"
"je gewoon goed aan je schema houden en verder gedragen alsof je ziekig ben, veel kleine maaltijden met lichtverteerbaar voedsel, veel rust, jezelf en je lichaam een beetje verwennen, Allebei zitten in een periode van zware arbeid. ze helpen kan geen kwaad. Ondanks dat het heel lastig kan zijn is het wel te doen. Succes ermee. ps probeer niet ergens alleen te gaan zitten bedenken hoe vervelend het is, nodig iemand uit. Zelfs al zou je alleen maar samen tv kijken en verder niets kan dit heel prettig zijn"