Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"eerste reports van analyse wijzen naar bromodragonfly. Ookal dat als het BDF was ik wel amputaties e.d. had verwacht dus wie weet is het wel BDF+onbekende stof. GC/MS resultaten blijkbaar over 2 weken. Hopen dat het blijft bij enkel die 2 sterfgevallen"
"Ik wil wel eens een wetenschappelijke publicatie zien waar aangetoond wordt dat > 100 mg 2c-b neurotoxisch is. Het lijkt mij dat 100 mg een totaal arbitraire grens is, en ik ben bovendien geïnteresseerd in het mechanisme van deze zogezegde neurotoxiciteit. Als het niet bekend is hoe deze mogelijke neurotoxiciteit wordt veroorzaakt, is het niet mogelijk om juist in te schatten bij welke dosis neurotoxiciteit begint plaats te vinden bij intranasale inname. Ik denk persoonlijk dat de emotionele impact van dergelijke dosissen een veel groter, mogelijk negatief, effect zal hebben op de gebruiker dan mogelijke neurotoxiciteit zou hebben..."
"Doerak zei: Hm... ik ben toch al een tijdje bezig met N,N-DMT, maar hier heb ik nooit van gehoord. Vaag. Het is een geacetyleerde vorm van psilocyn, maar lijkt qua structuur dus op DMT. Dat klinkt interessant! Hier ga ik meer over uitzoeken Klik om te vergroten... Psilocybine lijkt qua structuur evenveel op DMT hoor. Zowel psilocybine, als psilocine, als 4-AcO-DMT zijn identiek aan het DMT-molecule met op de 4- positie respectievelijk een phosphoryloxy-, hydroxy- en acetoxygroep. Het is dan ook mijn opinie dat psilocybine en 4-AcO-DMT worden gehydrolyseerd tot psilocin, en dat het verschil in kwalitatieve effecten voornamelijk te wijten is aan het feit dat de uiteindelijke concentratie en verdeling van het product lichtjes verschillen omdat de esters moeten doorbroken worden."
"vogel zei: 4 aco ? http://en.wikipedia.org/wiki/O-Acetylpsilocin dus paddo-kristallen kan je acetyleren , net als wilgensap,, geacetyleerde wilgensap is acetyl-salicylzuur,, wat is acetyl? en hoe acetyleer je paddokristallen,,? en is dat dan 4 aco DMT ? Klik om te vergroten... Ik ga er van uit dat dat met paddokristallen het volgende bedoeld wordt: een zuiver extract van de actieve alkaloïden van psychedelische paddenstoelen. In principe is het theoretisch mogelijk om dit extract om te zetten in 4-AcO-DMT. De makkelijkste route is waarschijnlijk: alles hydrolyseren naar psilocine, de bekomen psilocine opzuiveren en acetyleren met een acetylerend reagens (e.g. azijnzuuranhydride). Doch, dit is een moeilijk en onefficient proces, gezien de onstabiliteit van psilocine. Chemisch gezien is het haalbaar, maar vrij lastig. Qua moeilijkheid dus echt wel enkele grootteorden lastiger dan een dmt-extractie ofzo, niet echt iets voor in de "keuken". De meeste 4-AcO-DMT wordt volgens mij trouwens gemaakt via 4-benzyloxy-DMT, een iets eenvoudigere synthese. Nog steeds gevorderd! Acetyl- is (CH3CO-), een licht polaire organische restgroep."
"Echt oppassen met 2ct7 te snuiven! Er wordt gezegd dat het een 3-tal keer sterker is. Bovendien is het echt wel vrij gevaarlijk, en zelfs potentieel dodelijk om het product op te snuiven bij vrij hoge dosissen (pakweg >10 mg). Er zijn al meerdere doden gevallen, waarvan werd gezegd dat de dosis 30 à 35 mg was, en de methode van inname opsnuiven! Ik zou persoonlijk aanraden om het product in hoge dosissen enkel oraal in te nemen. Bovendien is het gevaarlijk om hoge dosissen 2c-t-7 te combineren met bepaalde middelen (e.g. mdma). Ik denk dat dit te wijten is aan de vermoedelijke MAOI-werking van 2c-t-7. Ook hierdoor zijn al doden gevallen. Maar afgezien van die gegevens wordt er wel gezegd dat het bij redelijke dosissen een geweldig product is, en ik plan het zeker ooit eens te gebruiken in mijn leven!"