Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums2ct7

2ct7

44 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#1
live streaming, hij gaat hard :grin:
K
Kees KlapkaakLid
01-01-2024, 00:00
#2
Een report zal er spijtig genoeg niet komen denk ik. Ik weet er bijna niets meer van want ik was ook uberdronken (volgens mij ook niet echt verstandig :rolleyes:). Ik weet nog wel dat ik echt niet meer wist waar ik was, noch wist ik hoe laat het was, welke dag, maand of jaar het was. En ik hallucineerde de meest spectaculaire maya tekens, hiërogliefen en dat soort ongein.

Nou maar even een tijdje rustig aan want volgens mij ben ik overgevoelig aan het worden voor psychedelica :grin:
u
underworldLid
01-01-2024, 00:00
#3
2 vrienden van me hadden 25 mg 2ct-7 gesnoven, ze hadden de meest intense trip ooit.
geen aanrader overigens om het te snuiven..
2 uur lang pieken, wat al na 2 minuten opkomt, het is zo intens dat alles om je heen uit visuals en patronen bestaat, de bodyload kan ook enorm heftig zijn.
een van de 2 vond het veelsteveel worden en had een benzo genomen om tot rust te komen wat goed werkte.

ga het zelf nog wel een keer testen, maar dan 25 mg slikken of heel mischien 12 mg snuiven, alhoewel ik van die vrienden heb gehoord dat het verdomd pijn doet, maar die intense ervaring ben ik wel nieuwschierig naar..
A
AtropaLid
01-01-2024, 00:00
#4
Erowid:

"Users should be extremely careful with dosages as 2C-T-7 can cause unexpected delerium and dissociation at high doses. Completely dissociated (forgetting who they are, where they are, that they've ingested a chemical), experiencing intense and frightening body pains (stomach & muscle cramps), becoming unable to see because of the intensity of the visuals"

Notes on Snorting 2C-T-7 (Not Recommended)
"Unlike Cocaine or Ketamine, 2C-T-7 causes intense burning pain which lasts 5-15 minutes before it begins to fade, leaves an unpleasant drip that permeates the experience, and can lead to sinus and throat infections in some people. "

Scherp maar interessant goedje. Volgens mij echt super kleurrijk als ik het allemaal zo lees maar ik zou wel voorzichtig opbouwen als ik jullie was.
S
SporLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik vind het allemaal retevet klinken :grin:

Doe mij maar een wereld compleet uit visuals :sunglasses:

Snuiven zou ik sowiso afraden bij 2c's, doet idd verdomd veel pijn... Tenzei iemand natuurlijk lidocainespray kan regelen om vooraf te doen :grin:
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik heb gister met een maat, allebei 11mg gesnoven.

Eerst viel het wel mee met de pijn, maar na een minuut voelde het alsof mijn hoofd in tweeën werd verdeeld. En na twee minuten zat ik al op de piek van mijn trip volgens mij. Ik zal proberen een reportje te schrijven, ik heb heel veel geleerd van deze trip :wave: :hearteyes:

Een wereld die bestond uit patronen, stroboscoop achtige projecties overal om je heen. Ik moest kijken op mijn telefoon welke dag ik was. Ik was zwaar van de kaart :grin:
P
Patrick a.k.a SpacefaceLid
01-01-2024, 00:00
#7
hehe klinkt goed, wel beetje rustig aan heeee!!! Zodadelijk krijg je net als ik dat ook na een half zegeltje LSD de hele wereld vastloopt, afgelopen weekend ging weer goed maar teveel psychedelica fuckt je hersenen wel...
u
underworldLid
01-01-2024, 00:00
#8
gNuxx zei:
Ik heb gister met een maat, allebei 11mg gesnoven.

Eerst viel het wel mee met de pijn, maar na een minuut voelde het alsof mijn hoofd in tweeën werd verdeeld. En na twee minuten zat ik al op de piek van mijn trip volgens mij. Ik zal proberen een reportje te schrijven, ik heb heel veel geleerd van deze trip :wave: :hearteyes:

Een wereld die bestond uit patronen, stroboscoop achtige projecties overal om je heen. Ik moest kijken op mijn telefoon welke dag ik was. Ik was zwaar van de kaart :grin:
Klik om te vergroten...

moet je nagaan dat die vriend van mij 25 mg had gesnoven :openmouth:
zul je nu wel beetje voor moeten stellen haha

maar hoe zit het met de tijdsduur van 11 mg?
en valt het nog te beheersen of is het allemaal veel te overweldigend?
K
Kees KlapkaakLid
01-01-2024, 00:00
#9
Haha dat was je ook goed van je gezicht af te lezen trouwens :stoned:
Was gezellig daar trouwens :sunglasses:
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Haha ja, die andere gast ging nog harder :grin:

Ik trok het opzich allemaal wel, die andere flinterkabouter niet echt, maar later wel!
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#11
ik zou zeggen lees mijn report :wink:

maar ik heb het om 23.00 ingenomen, en toen ik om 7.00 ging slapen was ik nog steeds niet helemaal down to earth.

:wink:
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Patrick a.k.a Spaceface zei:
hehe klinkt goed, wel beetje rustig aan heeee!!! Zodadelijk krijg je net als ik dat ook na een half zegeltje LSD de hele wereld vastloopt, afgelopen weekend ging weer goed maar teveel psychedelica fuckt je hersenen wel...
Klik om te vergroten...

Is goed
u
underworldLid
01-01-2024, 00:00
#13
ik heb net ongeveer 5 mg gesnoven, het doet best wel pijn aan je neus, je voelt het helemaal bobbelen en je neus een strijd te voeren dat synthetische goedje je neus uit te jagen, ik wacht de eerste effecten af. komen wss meerdere berichten zo :)
u
underworldLid
01-01-2024, 00:00
#14
ikga nog steeds uberhard, wat een hemels gevoel, 2ct7 in combinatie met n2o. dit is echt voor elkaar gemaakt gewoon :grin:

elke keer als je zon ballonetje inneemt weet je voor heel even hoe het universum in elkaar zit
je verliest je materiele vorm en komt de pure halo tegen, de energie van alles, de oerenergie waaruit alles is opgebouwd. geweldig.

:hearteyes:
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#15
ik was jaloers gister op msn :tongueout:
weer down to earth?
K
Kees KlapkaakLid
01-01-2024, 00:00
#16
Je gaat al hard op 5mg snuiven?

Relaxed dan heb ik hier dus nog z' on 4x trippen liggen aan 2ct7! :grin:

22mg snuiven was dus echt teveel... :P
p
planckunitLid
01-01-2024, 00:00
#17
Echt oppassen met 2ct7 te snuiven! Er wordt gezegd dat het een 3-tal keer sterker is. Bovendien is het echt wel vrij gevaarlijk, en zelfs potentieel dodelijk om het product op te snuiven bij vrij hoge dosissen (pakweg >10 mg). Er zijn al meerdere doden gevallen, waarvan werd gezegd dat de dosis 30 à 35 mg was, en de methode van inname opsnuiven! Ik zou persoonlijk aanraden om het product in hoge dosissen enkel oraal in te nemen. Bovendien is het gevaarlijk om hoge dosissen 2c-t-7 te combineren met bepaalde middelen (e.g. mdma). Ik denk dat dit te wijten is aan de vermoedelijke MAOI-werking van 2c-t-7. Ook hierdoor zijn al doden gevallen. Maar afgezien van die gegevens wordt er wel gezegd dat het bij redelijke dosissen een geweldig product is, en ik plan het zeker ooit eens te gebruiken in mijn leven!
u
underworldLid
01-01-2024, 00:00
#18
gNuxx zei:
ik was jaloers gister op msn :tongueout:
weer down to earth?
Klik om te vergroten...

ja ik ben weer down too earth, vreselijke koppijn dat wel, aangezien ik me halfe doos lachgas heb opgemaakt omdat het zo meesterlijk vet was.

Kees Klapkaak zei:
Je gaat al hard op 5mg snuiven?
Klik om te vergroten...

ik dacht ik begin voorzichtig aangezien jullie er aardig te hard op gingen, bijnemen kan altijd..
ik begon met 5 mg, ik ben er achter gekomen dat die hoeveelheid zo'n beetje de treshold is waar je begint te trippen. nog niet echt interessante visuals maar wel het gevoel dat je redelijk aan het trippen bent.
half uur na de eerste inname nog een dosis erbij genomen, maar ik was best faded dus het zal wel tussen de 5 en de 8 mg zijn geweest omdat ik alles op de hand deed.

dus rond de 10 mg snuivend is een ideale tripdosis :)
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#19
ja das niet echt bevorderlijk voor je hersens, but who cares!

Mooi dat je het fijn hebt gehad, nog naar de dom geweest?! :grin:

laterr
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#20
wat praat je allemaal, ik ga een vogel filter ontwerpen voor mijn browser!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."