Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"en of die avond leuk was, enigste slechte ervaringen die ik ooit heb meegemaakt met drugs waren dan met wiet in combinatie met alcohol hahahah, klinkt heel stom ofzo"
"hallo mensen, ik heb afgelopen vrijdag een combinatie van speed ( 0.7-0.8 gram, getest op zown 72% ) en XTC ( geen idee welke, 1.5 pilletje ) daarnaast veel alcohol, wiet en hasj. nu begon ik het op me kamer rond 5-6 uur 's ochtends heel koud te krijgen, en ik weet dat dt normaal is, maar ik begon ook tintelingen te krijgen, overal, zelfs in me tong. miss heeft er iemand een verklaring voor? niet dat ik t erg vind, maar kan het niet zijn dat ik te veel heb gebruikt? mvg,"
"Aalpoepert zei: I'm not touching that one with a 10 foot pole. Klik om te vergroten... wat wil je daarmee zeggen xd? @ petrovic mijn gebruik van speed is sinds een 2.5 maand een beetje aangewakkerd en in die 10 weken ongeveer heb ik het net 4 keer gedaan , xtc heb ik zelfs nog minder vaak gebruikt dus of het ligt aan mij lichamelijk, ik heb wel een snelle stofwisseling alcohol is vaak vrij snel ( ler ) uitgewerkt. maarja, je probeert aan te geven dat de drugs met name een slag maken op het sensibele deel? vandaar de tintelingen etc? of hoe bedoel je dat? ik snap wel wat er word gezegd maar niet wat je ermee wil zeggen mvg"
"aah okee, ja de volgende keer zal ik niet zoveel gebruiken haha het was niet eens mijn plan vooraf om dat te gaan doen xd"
"daar kan ik wel een paar van missen hoor, xd maarja de beste manier om ermee leren om te gaan is nog altijd door het zelf te ervaren, en beter in een vroeg stadium ervaren dan opeens na een half jaar verslaving pas inzien hoe erg het met je is."
"luchtigtoetje zei: Tenzij je natuurlijk de eerste keer een overdosis neemt en doodgaat, dan leer je niks.. Als je nog vrij nieuw bent adviseer ik je het verlopig bij 1 drug te houden Klik om te vergroten... maar iemand die een overdosis neemt de eerste keer was naar mijn mening nog niet eens verstandig genoeg om het idee uberhaupt in zijn kop te halen en ik ben absoluut niet nieuw met drugs, ik heb alleen nooit waarde aan harddrugs gegeven totdat ik een keertje een leuk feestje heb gehad maarja, ik weet in ieder geval dat ik geen 5 drugs tegelijk meer pak, en voorlopig ook geen xtc met speed meer..."
"luchtigtoetje zei: BEdoelde ook meer met het gebruiken van drugs. Het probleem met 5 dingen door elkaar is dat je niet meer weet wat waar van komt. En dus ook niet weet hoe je op bepaalde dingen met reageren. Ik ben trouwens geen godfather van de drugs ofzo hoor.. just giving my two cents.. Klik om te vergroten... jaah daar heb je wel gelijk in, en als je niet als een bezete alles snel gaat nemen zie je het toch nog wel aankomen, en aangezien ik sowieso al veel water drink zal uitdroging er niet gauw tussen zitten maarja, ik heb geleerd :P de volgende keer minder en geen 5 dingen door elkaar , verder heb ik me trouwens niet brak gevoeld ook niet slecht/misselijk/spierpijn, helemaal niks, alleen moe. dus zo erg zal het wel niet zijn geweest"
"Chris Pontius zei: DamienDope zei: Leuk en aardig zo een alcoholslot, maar zoals AT al zei: het is een grote inbreuk op je privacy. Klik om te vergroten... Wat weegt zwaarder: iemands privacy van iemand die al in de fout is gegaan, of mensenlevens? edit; laat ik me nog meeslepen ook in die onzin. Wat heeft dit in godsnaam met privacy te maken!!?? DamienDope zei: Voorbeeld: Iedereen heeft wel enkele glazen op, maar iemand moet met spoed naar het ziekenhuis of andere locatie oid? Tal scenario's die je kan schetsen waar een alcoholslot niet gewenst is. Klik om te vergroten... 1. Het stuur wordt pas ingebouwd als je al eerder gepakt bent na het besturen van een voertuig onder invloed van 8 glazen alcohol. Zie je het al voor je dat een hele groep zo'n alcoholslot heeft :')? 2. Je spreekt toch gewoon een (of meerdere) bob(s) af van te voren? 3. Erm... 1-1-2? Klik om te vergroten... Stel je hebt thuis een feestje, en laat in de avond wanneer toch wel bijna iedereen wat heeft gedronken ( ik heb het niet over een biertje 3 uur terug ). En iemand word opeens heel ziek of stel erger nog, krijgt een hart aanval. Je bent in deze situatie een +/- 15 minuten van het ziekenhuis verwijderd. Dan kun je wel gaan wachten, maar zou het mij gebeuren, of ik nou zat of niet was, op dat moment zou ik zodanig mijn lichaamscontrole terug kunnen krijgen om nog te kunnen rijden. Terwijl dat met een "alcoholslot" niet mogelijk was. Dan is dit wel een radicaal voorbeeld, maar het komt vaak genoeg voor. ik ben het absoluut wel eens ermee dat ze meer moeten controleren, ik vindt op de drugs deelnemen in het verkeer bewijst alleen dat deze persoon geen tot weinig verantwoordelijkheids gevoel heeft ( wat al eerder is gezegd geworden is ). Ik heb zelf natuurlijk ook wel een keer onder in vloed van alcohol gereden, en een keer of twee ook nog in combinatie met speed/xtc en ik geef eerlijk toe dat ik niet in staat zou zijn in het dagelijkse verkeer te rijden ( deze gevallen waren om half 5/ half 6 's ochtends op een lege weg ). Het onbewust "denken" gaat moelijk, daarbij ging het me op de scooter alleen maar te langzaam terwijl ik een redelijk pittig scootertje heb. Het gaat niet om je zelf als je dit doet, maar om wat je kan aanrichten bij andere personen. kortom: Een persoon onder invloed van één of meerdere drugs Ís gewoon niet instaat om op een deugdelijke manier deel te nemen in het verkeer, daar kun je me elk tegenargument op geven, maar ieder logisch, slim, verantwoordelijk mens zal me hierin toch wel gelijk geven."
"dus waar we het nu eigenlyk over hebben is dat mensen die een psychedelische drugs hebben ervaren vaker met een breder zicht op onze wereld kijken. Ik heb zelf geen ervaring met dat soort drugs, maar ik heb wel op de XTC gemerkt dat je op mdma ook breder gaat kijken. Terwijl ik van nature al erg breed op de wereld kijk. En nee ik geloof niet in god, waarom niet? Ik geloof in wetenschap en geloof inderdaad in het feit dat wanneer we de afgelopen 2000 jaar hadden geleefd zonder een religie dat er of minder oorlog geweest zou zijn en we technologisch al op een veel verder punt zouden zijn, puur omdat we de dingen waarin we geloven terzijden moeten zetten en streven naar een technologisch standpunt. maar, de mens heeft het in zich om te grijpen naar een fictief idee wanneer deze in een situatie zit met geen uitzicht. ( denk aan alle mensen die bidden naar god voor een beter leven ). Ik wil god of jezus absoluut niet belachelijk maken. Maar ik heb er ook geen respect voor want juist de gedachte om erin te geloven en dit daadwerkelijk te doen is de aanleiding tot vele oorlogen die zich hebben afgespeeld in het verleden. en om effe terug te komen op wat er eerder was het kip of het ei. Je kan wel zeggen dat het Ei er eerder was. Maar de aanpassing aan zijn omgeving door jarenlange evolutie was er eerder dus de kip die we nu kennen was er toch eerder. Ookal stamt hij af van een dinosaurus. dat gebeurde ook niet in een dag. dus als er eerst een vergelijkbare dinosaurus was die een ei heeft gelegd waar een zoals we nu kennen een kip uit kwam is toch de kip er eerder geweest want die dinosaurus moet verdomd veel op een kip hebben geleken dan. Tiss maar hoe je het bekijkt, en zo bekijk ik het verder bedoel ik er nix mee nu we toch allemaal onze kijk aan het beschrijven zijn mvg"
"@chris ik bedoel ook natuurlijk niet te zeggen dat het op iedereen van toepassing is. Maar ik zelf merk wel wanneer ik MDMA heb gebruikt en uiteindelijk een beetje rust in me hoofd heb gevonden. Dat ik met een heel bijzondere kijk naar dingen ga kijken. Ook breder, ik bekijk iets van nog meer kanten dan ik normaal al doe. Ik ervaar het niet als psychedelisch maar eerder als geestverruimend ( of is dit het zelfde? ) en ik kan ook volledig begrijpen dat wanneer iemand heel vaak erg heftig tript, in zijn trip ook dingen gaat zien die hij meeneemt naar de realiteit. Tenslotte een trip komt toch hoe dan ook uit je eigen gedachte gang. En zal er in bepaalde dingen die door de meeste mensen als raar worden bevonden zeker wel een kern van waarheid inzitten. Zelf ben ik wel nog altijd aan het wachten op mijn eerste trip want ik ben erg nieuwschierig ernaar."