Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"lol.... teveel sos gebruiken ....wat anders"
"// Vaak worden de begrippen basecoke en crack door elkaar gebruikt. Strikt genomen is er echter wel een verschil. Basecoke wordt gemaakt door cocaïne te verhitten met bijvoorbeeld maagzout of bakpoeder. Je krijgt dan een mengsel van maagzoutresten met basecoke; dit mengsel heet crack en is dus nog niet gezuiverd van de verontreinigingen. Wanneer deze eruit gehaald worden, houd je zuivere cocaïnebase over. Dit is de basecoke of gekookte coke. In de media wordt meestal het woord crack gebruikt, terwijl de gebruikers het middel 'wit' of 'gekookte coke' noemen. //"
"hahaha lol .... naja ... ik moet nu wel stoppen....want moet zo weer op :-P wens jou nog een fijne ,onrustige nacht // edit day after :P en bobg? je hebt het zeker wild gemaakt gewoon altijd doorgaan joh ,...is net alcohol :P"
"naja wamte lijkt me niet zo zeer een probleem...aangezien de wijze het vervoerd wordt, en uiteraad is zuid amerika een stuk warmer als hier . // extra als ik een grove schating zou doen : is 15% vliegtuig(meestal krijtjes,kleine partijen 3/6 kg per persoon). 10/15% diverse(auto,trein,en andere slimme wijze) en de rest via de boot (voornamelijk grote partijen,soms zelfs de pasta). dat is meestal nie bepaald goed gekoeld. maar ik ben uiteraad slechts een leek, dus zal het wel mis hebben . // extra wat wel heeeel belangrijk is ....is luchtdicht! blokken zijn altijd super verpakt (en das nie alleen voor de speurhonden). de lucht tast het matriaal aan (luchtvochtigheid ect) en donker zal ook wel goed zijn ja(dat weet ik dus niet)."
"flakes kun je 50 -50 (nog steeds goed spul) krijtjes hangt af van de kwaliteit... 70-30 of 60 -40"
"water opsnuiven.... neus goed snuiten.... dan vicks(geen kruitvat shit!) inspuiten... nog een x snuiten .... en hoppa de lijn kan naar binnen"
"per gr?.... pfff sommige zullen 50 - 60 euro vragen...denk ik. kris of krijt = stuk goedkoper. per kg ...stuk minder:P maar prijzen voor echte flakes ,gaan laaste maanden steeds meer omhoog."
"wist je dat slechts 10% van de velden die in gebruik zijn worden gebruikt.... 4 % kapot gemaakt 10% er weer bij... Denk ook aan de steeds meer linkse regeringen in z-amerca. pro-coca De prijzen worden steeds hoger , omdat de vraag steeds hoger wordt. Daarnaast heb je kartel vorming(duh), zijn maar een paar grote jongen die echt veel naar binnen brengen(prijsafspraken). over het algemeen is de straatprijs bijna gelijk gebleven aan jaren terug. (vroeger *10jr* geleden werden de meest vreemde dingen voor sos verkocht) dus kwaliteit is tegen woordig niet ''je van het",maar vroeger ook nie altijd MAAR idd ,....de grote hoeveelheid prijzen zijn flink gestegen,dat is helemaal correct...lees kartelvorming //plus *vergeet niet dat de kosten wel flink gestegen zijn, je moet veel mensen omkopen. *techniek ,zoals infarood en lasers. *beveiliging *investering *je kunt vragen wat je wil, als het aanbod door een selecte groep wordt bepaald."
"BobG zei: suske zei: en don't forget, er wordt enorm geïnvesteerd in high tech coke. lees: genetisch gemanipuleerde coke dat zijn geen cocastruiken meer maar cocabomen van enkele meters hoog met een kwaliteit om u tegen te zegge op termijn moet die prijs dan toch omlaag zou ik denken Klik om te vergroten... Ik geloof je pas als je iets ervan op internet kan vinden.. Klik om te vergroten... nee klopt wel iets van,... bepaalde mensen, hebben bepaalde mensen in dienst genomen. die de plant wel iets aan het veranderen zijn, maar dit is nog steeds niet schrikbarend(was iets van 1.5 x zoveel blaadjes ,dus 1.5 x hoger) // weet wel de bron van wie ik dit weet,maar ga dat niet noemen, anders negeer maar wat ik zeg . en denk maar lulmeier... ook goed // MAAR als je denk dat dan de prijs omlaag gaat....tjaaa... Denk aan een nieuw medicijn,gaat miljoenen in om te ontwikkelen. Maar of ze duurder of goedkoper zijn,daar merkt de "klant" weinig van. Het gaat simpel,........ om meer winst..."
"Icequeens zei: hey mag ik even weten wat je met een speedbal bedoelt? Klik om te vergroten... als het goed is ....een mix van hero en coke...en dan spuiten"