Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"@scopolamine: kan je trippen van een mao remmer alleen? En wat is dan een goede dosis? Ik heb nog syrische wijnruit liggen en passiebloem."
"bedankt voor het antwoord Ik ga eens wat experimeneren met die passiebloem, aangezien ik aan het stoppen ben met wiet zou dit middel mij dan wat rustiger maken? En wat is beter roken of thee zetten?"
"neen want je hebt geen vettige tabak in een bong, puur natuur een vaporizer verhit/verdampt je thc al de andere rommel blijft zitten. Aangezien het verdampt komen er ook geen schadelijke stoffen vrij die je wel krijgt bij verbranding."
"Gelukkig dat je dit even verduidelijkt. Klik om te vergroten... had er zin in en zo kon jij mij er even op wijzen dat dit dus onnodig was"
"Stel overdag neem je een portie truffels en tegen de avond een zegel (mocht de goesting er nog zijn), is dit de moeite? Correct me if i'm wrong maar er is toch geen tolerantie tussen deze twee producten? Of ik er mentaal nog zin in heb is wat anders maar dat bezie ik op de moment. En als je eerst truffels neemt en na 2a 3uur een halve zegel? Zijn er mensen die ervaring hebben met deze combinatie?"
"ja er is inderdaad kruistolerantie, ik had het gisteren gevonden in een ander topic. Truffels gaan er zoiezo in vandaag En ik ga zien of de zin er is om lsd te nemen na de truffels. En chapau voor diegene dat een report kunnen schrijven, mij zou dit niet echt lukken denk ik Er gebeurt gewoon te veel in een trip zodat ik de genialiteit nooit zou kunnen verwoorden."
"truffels zijn niet gelukt er was te veel volk in mijn huis, dus heb ik mezelf met de post opgestuurd"
"Ik was het ook al een tijdje echt beu dat smoren, de ochtend joint is het meeste waard vind ik want daarna is het gewoon bijtanken. Ik werd ook niet echt meer stoned alleen bij de eerste voel je echt het verschil, en het is inderdaad pure wilskracht, power off the mind. Maar toen ik vorige week nog eens een joint rookte was ik heerlijk stoned, grote grijns op mijn smoel en echt lang. En dat is wat ik wil zo af en toe met wat maten lekker stoned worden ipv elke dag loom, saai, lui en doelloos zo voelde ik mij toch na 3 jaar dagelijks smoren. En dan is het dus echt tijd om te stoppen. Denk zo: wiet is voor mietjes"
"Re: De gevolgen van met weed betrapt te worden op weg naar b Waarom zijn mensen ook niet gewoon slim genoeg om tijdens dat stukje van de shop tot thuis de dope bij hun edele delen te steken Klik om te vergroten... Omdat dat valsspelen is, en dan is er helemaal niets meer aan"
"Mooi report Ik heb al andere reports gelezen van jou en je schrijfstijl is steeds fenomenaal, ik zou het veel te moeilijk vinden om een trip weer te geven, je beleeft zoveel op 1 moment. Als ik ooit ayahuasca zou doen is het toch ook bij de santo daime vroeger was ik er tegen maar door jou reports en uitleg snap ik waarom ze er een bepaalde "structuur" aan geven."