Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Herken een deel van je verhaal maar al te goed. De overeenkomst zit in vooral in dat constante hunkeren naar de volgende flash. Het verschil, ik rookte coke ( heb nu ongeveer 1 maand niets meer gebruikt, oke oke, ik blow nog altijd ). Over de gevolgen die dat heeft, pfffff dag spaargeld, daag auto, dag dag goed betaalde baan en hallo heroine. Het bepaalde, nee dicteerde de laatste 2 a 3 jaar mijn leven. Iedere dag op pad om geld te maken, te kunnen gaan scoren en gebruiken. De eerste ronde om te zorgen dat ik niet 's middags ziek zou zijn, en dan nog een keer op pad om de nacht en morgen door te komen. Als ik denk aan die eerste keren roken, dan lijkt dat haast als een ander leven. Toen ik nog mezelf was, en niet een kruipend, kotsend slechte replica. Base heeft me tot ongekende hoogte gekatapulteerd, maar ook laten neerstorten tot wanhopige dieptepunten. Ow het begon op het achterbankje van mijn auto, lekker chillen, blowtje erbij. Toen ik gevraagd werd of ik zin had in een grotere kick, was er gewoon niets wat me tegen hield. Ik was er goed aan, diegene waar ik mee was, vertrouwde ik, er was geen reden om nee te zeggen, dacht ik."
"ken het in diverse kleuren zoals wit/grijzig/blauwachtig,roze en ook bruinig. en idd het zegt vaak geen bal over de kwaliteit. Weet verder alleen dat dat van die blauwe kleur en de spijkerbroeken klopt. Eigenlijk interesseerde de kleur me nooit al te veel, als die maar knalde.... en met de tijd knalde die nooit meer hard genoeg. Verleden tijd, hopelijk voor altijd!"
"@Bennie_Kook.......is absoluut waar dat het je blijft achtervolgen, de ene dag jaagt het me meer op als de andere, maar toch het is er eigenlijk bijna altijd! Jij ziet het als rekening houden met, dat klinkt voor mij alsof je zegt dat ik het al in mijn agenda heb staan. Ben pas rond mijn 40ste verslaafd geraakt aan hard drugs. Ik zal nooit meer zeggen dat iets mij niet zal overkomen of dat ik iets voor 100% zeker weet. Vandaar dat ik zeg hopelijk. Ik sluit het niet uit, zal er wel fucking hard voor vechten om niet weer te gaan basen. gr jelle"
"{ "lightbox_close": "Close", "lightbox_next": "Next", "lightbox_previous": "Previous", "lightbox_error": "The requested content cannot be loaded. Please try again later.", "lightbox_start_slideshow": "Start slideshow", "lightbox_stop_slideshow": "Stop slideshow", "lightbox_full_screen": "Full screen", "lightbox_thumbnails": "Thumbnails", "lightbox_download": "Download", "lightbox_share": "Share", "lightbox_zoom": "Zoom", "lightbox_new_window": "New window", "lightbox_toggle_sidebar": "Toggle sidebar" }"
"Vind het absoluut een waardeloos plan. En de gevolgen zijn idd direct zichtbaar, zeker als je hebt over grenssteden zoals roermond en venlo. Al dat geld wat jarenlang is besteedt aan het drugsvrij maken van de binnenstad is in feite gewoon verspild, want door deze maatregel overspoel je juist die binnenstad met drugstoeristen en de dealers die volgen vanzelf. Wat ik zelf als zeer kwalijk ervaar is dat ik nu bijna wordt gedwongen om me te registreren. Dat heet als ik ervoor kies om "veilig" mijn wietje te willen kopen. In een coffeeshop weet je wat te koop is. Die gasten op straat verkopen alles. En dus betekend dat voor mij concreet extra risico. Want die gasten willen je maar wat graag behalve wiet ook wit of bruin verkopen. En daar hoefde ik me in de shop geen zorgen over te maken."
"thanks! Voel me zo ongelofelijk k..! Los van het feit dat ik volop de bibbers heb, bijna de hele tijd moet (excuse me) ben ik de hele tijd in tweestrijd. In gedachten ben ik al de deur uit...geld maken,scoren. Een schone lei, met de billen bloot dat is wat het zal moeten gaan worden. Ik moet gaan kiezen, bewust, geen ingeving, kiezen om te leven, maken dat het leven weer waard is om geleeft te worden. Ik wil meer dan alleen overleven...want dat is wat ik al een hele tijd doe. Niet leven maar alleen overleven. Heb al te lang geen plannen meer, geen richting. verdomme deze appel is niet alleen zuur, hij is hier en daar ook nog verrot!"
"@suboxone69 Respect dat je er nog een keer bent aan gaan staan. Kan me echt "levendig" voorstellen hoe kut en hoe zwaar het nu voor je moet zijn. Fijn om te lezen dat je goede hoop voor jezelf hebt, en dat je uitkijkt naar een clean leven. Wens je sterkte en veel doorzettingsvermogen toe. @speeseend Jou opmerking, over hoe iedere mislukte poging verzwarend werkt om een volgende poging te starten, heeft mij gesterkt, tis mijn 1ste poging om van basen en hero af te komen. Thanks! @K-rbo Ben afgelopen vrijdag met diezelfde gedachte besloten om helemaal af te bouwen, beter nu ineens die hele shit dan dit iedere dag een beetje meer lijden, om uiteindelijk alsnog helemaal ziek te moeten worden."
"Ben met de billen bloot gegaan...heb thuis gezegd wat er aan de hand is...niet het hele verhaal, dat zou dagen in beslag nemen! Maar wel waarom ik er zo verrot aan ben, dat ik zonder spul zit en dat ik wil leven, mezelf terug wil vinden. Heb geregeld dat ik niet alleen thuis ben, soort van oppas. Niet hier thuis, maar bij vrienden in een andere stad, waar ik niet de weg ken en de kans dat het mis gaat mss iets kleiner is. Weet niet of dat genoeg is, ga na het weekend op zoek naar proffesionele hulp, zal nog lastig zijn ook...ben ondertussen al niet meer verzekerd...maar goed waar een wil is....."
"hou me vast aan dat ene draadje, een restje gezond verstand en een handje vol meth. de mallemolen wil nog niet helemaal draaien. veel extra geklooi doordat ze eerst moeten checken of ik nog wel verzekerd ben. anyways ben nog steeds niet de straat op gegaan en dat is al winst op zich. damn wist niet hoe koud en strak je lijf kan staan. met een beetje geluk morgen een eerste gesprek en wie weet dat ik dan ook meth op de reguliere manier kan krijgen. voelt niet goed om de straat op te moeten om meth te moeten kopen, voelt voor mij als scoren"
"dank je mandragora en ff voor de weet, ben toch nog steeds echt een meiske vanmorgen op naar de dok, dus net de eerste (eerlijk verkregen) meth in kunnen nemen. ben zo opgelucht, 't was in mijn hoofd al aan het spoken, wat als dat niet zou lukken..dan weer de straat op meth te gaan kopen. denk/weet dat ik dan wrsl toch op zoek ga naar de snelste weg om me goed te voelen. Heb nog ff overwogen om te vragen om suboxone, maar die vraag hoefde ik niet te stellen, ze hebben aan de hand van een vragenlijstje bepaald dat ik daar niet mee kon starten. Weet ook niet of dat een goede c.q. betere zet zou zijn geweest. Ben tevreden met de eerste stapjes, blij dat ik nog niet gezwicht ben en niet zoals de laatste maanden naar buiten hoef om geld te maken/scoren en alles wat daar aan vast zit. Dus een goede eerste helft van de dag , dadelijk dan gaat de meth zijn ding doen. Ben benieuwd hoe ik me zal voelen, heb de komende 4 daagjes iets meer meth als afgelopen weekend, wat voelt als een zegen! gr jelle"