#1
id weedpas. zei:Ja ik ben niet blij met de invoer van de wietpas.
Juist. Ik ben tegen de invoering van de wietpas!
id weedpas. zei:Ja ik ben niet blij met de invoer van de wietpas.
id weedpas. zei:Ja ik ben niet blij met de invoer van de wietpas.
Misschien voordelen voor verzekeringsmaatschappijen voor de premie ik weet het niet maar ben ook fel tegen, ik haal het tegen die tijd wel zelf van de plant danmisslinda zei:ik zie er ook geen echte voordelen van in dus ik stem ook tegen![]()
id weedpas. zei:Mooi dan stem ik op jouw.
25tolife zei:misslinda zei:over paar jaar ga ik de politiek in dan regel ik het wel even voor jullie![]()
Mijn stem heb je ook al![]()
misslinda zei:over paar jaar ga ik de politiek in dan regel ik het wel even voor jullie![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."