#1
thanks!
Voel me zo ongelofelijk k..!
Los van het feit dat ik volop de bibbers heb, bijna de hele tijd moet
(excuse me) ben ik de hele tijd in tweestrijd. In gedachten ben ik al de deur uit...geld maken,scoren.
Een schone lei, met de billen bloot dat is wat het zal moeten gaan worden. Ik moet gaan kiezen, bewust, geen ingeving, kiezen om te leven, maken dat het leven weer waard is om geleeft te worden. Ik wil meer dan alleen overleven...want dat is wat ik al een hele tijd doe. Niet leven maar alleen overleven. Heb al te lang geen plannen meer, geen richting.
verdomme deze appel is niet alleen zuur, hij is hier en daar ook nog verrot!
Voel me zo ongelofelijk k..!
Los van het feit dat ik volop de bibbers heb, bijna de hele tijd moet
(excuse me) ben ik de hele tijd in tweestrijd. In gedachten ben ik al de deur uit...geld maken,scoren.Een schone lei, met de billen bloot dat is wat het zal moeten gaan worden. Ik moet gaan kiezen, bewust, geen ingeving, kiezen om te leven, maken dat het leven weer waard is om geleeft te worden. Ik wil meer dan alleen overleven...want dat is wat ik al een hele tijd doe. Niet leven maar alleen overleven. Heb al te lang geen plannen meer, geen richting.
verdomme deze appel is niet alleen zuur, hij is hier en daar ook nog verrot!