Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"...en hoe lang was dat geleden?"
"Inderdaad heel mooi beschreven! Heel beeldend. Ik herken ook die dwanggedachten, de verwarring en een oneindige spiraal van herhalingen (=Fractallic conciousness?) van paddo's. Het maakt je helemaal para!!! Dat het je nog gelukt is om je brood te smeren, terwijl je niet eens meer kon sms'en Ben benieuwd naar de volgende!"
"Hmmm ik heb nu een beter id van wat je bedoelt met fractal conciousness, heb het helaas zelf nog nooit mogen ervaren. Wel iets dat er op lijkt maar veel minder prettig; je raakt in een spiraal van gedachtenpatronen die altijd op het beginpunt eindigen. Bij elke 'spiraal' kom je via de zijweggetjes meer vervelende ongein tegen waardoor de ervaringen zich opeenhopen tot een grote aaneenschakeling van vervelende gedachten die zichzelf in het oneindige herhalen. En van dat smeren van boterhammen, ik denk dat dit toch een héél pak makkelijker is dan sms'sen typen ze. In het algemeen gewoon, werken met elektronische apparaten is zo goed als onmogelijk, naar mijn ervaring toch. Het komt zo onlogisch over. Een broodje smeren daarentegen is nog héél makkelijk dan vind ik Klik om te vergroten... Hmm ik heb een keer gehad dat zelfs de simpelste dingen bijna onmogelijk waren om te doen, laat staan een broodje smeren... Een kwartier lang staren naar een doucheknop... Ga het zeker een keertje testen de volgende trip mobieltje VS broodje tonijnsalade wordt nog leuk ik heb zon dikke mda met heel veel knopjes"
"Mooi verhaal! Ik hoop dat je nog meer uit de 'blackout' weet te vissen."
"^ waarom wil je in godsnaam zo heten vraag ik mij af... heel mooi geschreven rapportje, het klinkt alsof je er reen hoop uit gehaald hebt. Ben je hierdoor met speed gestopt? Dat behang is supergaaf, maar kan helaas niet op tegen de plek waar dat behang gemaakt is. Het is wel super om die schoonheid in je kamer te hebben. En waar was die vloer nou van gemaakt?"
"Je kan je eerder afvragen wat je 'niet' op hebt. Maar je bent er achter dat dit 'niet zo slim' is. Good luck."
"Ik begrijp wat je bedoelt. Na een aantal lichte trips (halve portie, driekwart portie) heb je zoiets van: is diet het dan? Je kent alles nu wel. Hoewel je eenmaal in de trip nog steeds met volle teugen geniet. Maar voor de trip heb je zoiets van: tja ik wil wel eens wat nieuws. Ik kan je alleen zeggen: neem wat meer. En geloof me! er gaat een wereld voor je open. Maar! niet zonder gevaren. Het is veel lastiger te controleren (beter gezegd de paddo is niet te controleren) Bij een diepere trip kom je in een moeilijke fase. Je instinct gaat tegen je werken en je krijgt een overload aan informatie binnen. Hier kan je door in de war raken en bad gaan. Als dit gebeurt kan je maar een ding doen: laat alles los. Accepteer het en laat het over je heenkomen. En binnen no-time gaat er dan in je hoofd een deurtje open en geloof me, de wereld zal nooit meer hetzelfde zijn. Ik zou beginnen met een hele portie golden teachers oid. Iets dat nog een beetje controleerbaar is aangezien je nog nooit een intense trip hebt meegemaakt. Een hele portie Truffels of hawaiians zijn nog te hoog gegrepen voor je denk ik. Recept: - 1 portie paddos (soort afhankelijk van je ervaring met diepere trips) - Lege maag (minstens 5 uur niets eten) - soepje of gewoon eten, maakt niet uit. - trip alleen. In je eigen kamer. Je gaat dan dieper dan als er mensen bij zijn. - turn on, tune in, drop out PS: kijk naar wierook, tapijt, spiegels, alles met een reflectie, behang, je handen, luister naar muziek, doe je ogen dicht, maak muziek (als je dat kan), ga tekenen (als je dat kan) Alleen pure chocolade (100% cacao) helpt. @konijn: Ja die tv ken ik ja. TOTAAL niet interessant!!!"
"gNuxx zei: Op het moment dat je harder wilt gaan, moet je jezelf gewoon de kop gek maken, hier space ik altijd te hard op. Maar je moet geen persoon zijn die bang is voor onbekende dingen, want ik heb echt mega angsten gehad, maar zat hier met volle teugen van te genieten: Klik om te vergroten... Je bent niet wijs! Maar wel heel interessant dat je JUIST bad wilt gaan. Hoe ga je daar dan precies mee om?"
"Je moest me dat ook eens leren"
"Geloof me ik blow niet om een badtrip te krijgen, ik bedoel hiermee te zeggen dat sommige mensen gewoon zo stoned worden na 1 joint dat ze dan al een badtrip krijgen, die worden dus wel ECHT knetterstoned. Ik kan zoveel blowen als ik wil maar ik heb nooit een badtrip gekregen. Ik doel naar dat ECHTE Klik om te vergroten... Noem het dan geen bad trip. Als je wil 'hallucineren' dan zou ik toch naar potentere middeltjes gaan kijken. Paddootjes, LSD."