Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik heb alle pagina's van dit topic doorgenomen , maar nog niet duidelijk antwoord gekregen op de vraag of het te combineren is met alcohol, dus zeg maar 7-8 biertjes over een hele avond. ben benieuwd."
"Merk je er lichamelijk nog wat negatieve effecten van, bijv maagkramp, misselijk etc. ? En zou je er 'bad' op kunnen gaan ondanks je je aan de juiste dosering houd (100 - tot 200 mg)? cheers."
"Gistermiddag wat 4fmp in poedervorm (98.7 % puurheid volgens leverancier) ingenomen d.m.v. bommetje/capsules Ik heb alleen ervaring met weed/paddo's dus vond het wel (erg) spannend hoe ik zou reageren op 4fmp. Ik heb een jaar geen drugs gebruikt. Ik heb het daarom gewoon eerst thuis geprobeerd. Eerst 10 mg genomen in een bommetje om te kijken of ik er niet overgevoelig voor ben. Ik voelde na een uurtje niks vreemd dus daarna een capsule ingenomen met 80 mg. Na een kwartiertje voelde ik een hele lichte euforische rush, wat tintelingen in me de hoofd en benen, zeer aangenaam kan ik wel zeggen, vooral die tintelingen! Toch was ik wel beetje bang voor het onbekende wat nog komen zal, maar achteraf vond ik het effect erg meevallen (wat ik OK vond). Ik besloot me ex vriendin te bellen, we zijn nog goede vrienden , ze was bezig in haar vaders moes/recreatietuintje in een relaxte groene omgeving. Ik ben er heen gefietst, ik voelde me op de fiets vrij normaal (iets scherper dan normaal), maar had niet het idee dat ik extra energie had ofzo. Eenmaal in de tuin, stoeltje gepakt en nog een capsule van 80 mg ingenomen (inmiddels 170mg in me lichaam). De tintelingen werden snel al iets sterker, ook werd ik wat prateriger. Ik heb de hele middag op de stoel gezeten, naar boompjes/plantje en omgeving gekeken en gepraat, dat was erg relaxed. Geen behoefte gehad om dingen te doen wat energie kost. Eind van de middag naar huis gegaan, me hongergevoel bleef uit door de 4fmp. Toch maar wat gaan eten rond 20:00 Mijn hartslag was gewoon de hele dag OK, ik had alleen een droge mond. Verder wat grotere pupillen dan normaal. Maar m'n ex had niks in de gaten gehad. De rush heeft zo'n 6 uur geduurd. Ik heb wel geslapen, veel lichter dan normaal, toch voel ik me ik nu de volgende dag helemaal fris, uitgeslapen en helemaal normaal. Voor herhaling vatbaar dus Het is een toegankelijk drugje voor mensen met weinig drugservaring zoals ik , het is absoluut geen heftig spul. Ik ben wel bewust onder de 200mg gebleven. Vraagje, het lijkt me niet verstandig vanwege RC status om dit elke week te doen (zou ik ook niet willen denk ik), wat zal een beetje acceptabele gezonde tussenpoos zijn voor je lichaam om te gebruiken? 1x per maand misschien?"
"hoe slecht kan dit spul voor je lichaam zijn vraag ik me af (bij doseringer lager dan 200mg), en dat bij maandelijks gebruik ofzo. Ik heb geen zin dat bijv. m'n zaad niet meer werkt over 10 jaar, begrijp je."
"Petrovic zei: Oom Klaas zei: Petrovic zei: Dat is het zeker. Aan 50mg heb je een lekkere boost, en met 100mg ga je behoorlijk hard. Klik om te vergroten... Huh, is 't zo potent dan. Dan is 't wel interessant om eens wat te testen Is 't ook zo net als met caffeine bijvoorbeeld dat een hogere dosis snel leid tot bonkend hoofd enzo? Klik om te vergroten... Zo heb ik het niet evaren. het zorgt er voornamelijk voor dat er adrenaline wordt gereleased, een beetje ephedra achtig omschijven mensen het. Ik vond het een lekkere speedy rush geven. Klik om te vergroten... Interessant! kan je wel een beetje normaal slapen na de rush? De dosis die je opgeeft, is dat voor oraal gebruik? Kan je het ook nasaal gebruiken zonder dat je neus in brand vliegt van de pijn ?"
"iemand al eens combi gedaan met methylone? En hoe was dat?"
"Mijn ouder zijn ook streng. Ik loog vroeger daarom over alles om een zo goed mogelijk antwoord te geven, om zo niet om me flikker te krijgen. Ik zal je vertellen, wees gewoon jezelf en probeer niet te liegen. Als je ouders het niet accepteren dat je af en toe blowt, so be it, uitleggen waarom je blowt en verder schijt aan hebben. Het is moeilijk, maar wel het beste voor JEZELF. cheers..."
"hey, zit nu ook weer niet superslecht in me vel ofzo dat ik een dope-dealer aan het zoeken ben. Ik loop bij een psycholoog, dat bevalt prima, en komt allemaal goed. Ik heb 2 verslavingen gehad in m'n korte leventje (midden twintiger) , en dat was gokken (gokkast) en roken. Ben met beide gestopt, en mis het niet. Zuip trouwens wel 2 Grolsch kanonnetjes op een dag, weet niet of dat onder verslaving valt :cheers: Dus voel je a.u.b. niet schuldig dat je GHB/MDMA heb geadviseerd Ik heb mezelf verder wel prima onder controle kwa verslavingen. Ik gebruik 1x per maand kratomhars , das best OK goedje. Tja, misschien moet ik ff wachten tot ik me helemaal ok voel. Heb geen zin meer in bad trips in ieder geval. De laatste keer paddo's viel me echt superslecht. Als ik denk dat ik er klaar voor ben ga ik eens GHB en/of mdma, Thnx."
": grolsch kanon bier, Tequilla , vodka : amaretto, ouzo"
"Anijslikeurtje In griekenland zelf wordt je doodgegooigd met die meuk!"