Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"toen ik begon met roken begon ik met hasj,maar daar kan veel troep in verwekt zitten ik heb wel eens plastic in mijn hasj gevonden. bovendien vind ik het nadeel dat je bij het branden ervan plakkerige en vieze vingers krijg. puur natuur is beter"
"mee eens caatje zei: zelf gebruik ik te weinig om afkick verschijnselen te gebruiken. Maar een vriendin vanmij rookt al zo'n 23 jaar dag in dag uit wiet, ze staat er mee op en ze gaat er mee naar bed. Die vertelde de laast dat als ze een dag zonder zat ze lag te zweten in dr bed en overgeven, stinken uit dr huid hoofdpijn, misselijk, kortom ziek. Dit houdt een aantal dagen aan tenzij ze gewoon weer een jointje neemt. Je kunt me veel vertellen maar dit zijn toch echt wel afkick verschijnselen Klik om te vergroten... ik rook het al 16 jr en ik heb ook last van koud zweet,trillen,sagareinig,opvliegerig als ik weer een poging doen,en inderdaad je krijg een bepaalde lichaamsgeur,alsof al die rottigheid eruit gegooid word"
"trillen Nou ik blow nu al 16 jaar en met al mijn pogingen met stoppen liep ik ook mijn lichaam tegen het lijf,koud zweet,trillen en al die gekkigheid. we zijn ook een paar keer in amerika geweest,we hebben gezocht en gevonden,puur omdat je gek word in de kop maar ook lichamelijk zit je niet prettig en ik moet bekennen,het waren hele spannende ervaringen,als je verslaafd ben is holland mooier,al is het maar hoe je het bekijkt"
"narcotiseur nou,op aanraadde vanuit het ziekenhuis forum ben ik vandaag naar de narcotiseur gegaan,moest toch in het ziekenhuis zijn, en ze vond het heel dapper dat ik het haar kwam vertellen. ze raadde me af om vlak voor de operatie te blowen en ze zou me met pillen helpen om de scherpe kantjes van het niet blowen eraf te halen totdat ik weer mobiel ben om naar buiten te gaan. wat een opluchting dat ze niet meteen met die wijsvinger aankwam. ik zal nu heel wat rustiger zijn voor de narcose."
"dank je yellowmoon hellemaal met je eens"
"He hoi,ik ben weer terug uit het ziekenhuis en het is vrij goed gegaan wat de operatie betreft. de artsen had ik toch maar over mijn verslaving verteld en ze waren blij dat ik het verteld had. het was vrij moeilijk om niet te blowen terwijl ik daar lag maar ik heb het toch een klein beetje gedaan,zo weinig dat alles snel was uitgewerkt en dan lig je daar op bed,want je bent wel geopereerd,en ik besefte waarom ik ben gaan blowen maar vooral waarom het zo moeilijk is om er mee te stoppen,kijk ik wil het niet verruilen voor pils,of pillen ik wil gwoon clean zijn. en ik heb ook geen volwaardige steun aan mijn man want die doet het zelf ook. ik heb zo veel meegemaakt van af mijn 1.5 jaar tot eigenlijk nu. dat ik rust zocht om niet meer steeds hoeven na te denken over de verkrachtingen,misbruik en gebruik en nog 1001 ding meer ,na een half jaar alcohol,rond mijn 20ste, voelde ik me ellendiger toen kwam ik dus in de weed terecht.en ik kreeg rust in mijn gedachtte en alles kon ik beter handelen,bagalatiseren noemen ze dat nu ben ik zo ver dat ik niet alles meer wil bagalatiseren,ik wil onder ogen zien hoe mijn leven is geweest en dan achter me laten. door de opname heb ik veel gehuild omdat de steun van drugs er niet meer was,met het gevolg nu dat ik vlak bij huis binnen kort een intake gesprek krijg opdat ik eindelijk ,zonder dood te willen,verder kan of liever gezegd beginnen kan met leven. het stoppen met een verslaving is altijd moeilijk al gaat om drop of om coke,het ligt er maar gewoon waarom je dat dropje of dat snuifje nodig heb. en verruilen voor andere dingen ,nee dat is totaal geen optie,ja een goed gesprek en handvaten waar je wat mee kan maar geen grote monden met nou ja wat ik soms las via deze site,mensen moeten niet over elkaar heenwalsen als men niet weet waarom iemand iets doet wat diegene doet. groet van paula"
"ps ik blow al wel 16 jaren elke dag heel de dag,dus relatief gemakkelijk om er van af te komen is volgens mij ook niet helemaal waar paula"
"he hoi allemaal hier nog een brichtje van mij,de operatie is redelijk gelukt maar door dat er gezins complicaties kwamen,mijn jongste van 3,5 jr heeft sinds 3 weken nu leukemie,bloedK,is alles dus gaan ontsteken door de mindere verzorging die ik het dus had moeten geven. ik heb de afgelopen 14 dagen bij mijn zoontje in het ziekenhuis geleefd en ook dus van blowen kwam weinig,maar dan word je ook wel met de neus in de realeit gegooid,nou ja ik ga dinsdag naar het bouman huis en ik hoop dat men me daar net zo goed kunnen helpen zoals ze me in het ziekenhuis hebben bij gestaan en nu krijg ik ook steeds meer hulp van insstanties voor de zorg voor de jongste nou goed dat wou ik nog even kwijt aan jullie lezers paula"
"namen pretsigaret,jonka,jointje stikkie en als er andere bij zijn behangerslijm.. die is ontstaan doordat mensen die joint wel eens te lang vasthouden en dan werd er gezegd,heb je behangen vandaag,zodoende"
"Hallo aan een ieder die dit lees,ik ben paula en ben 38 jaar,ik heb 2 kindertjes en ik blow al 18 jaar. 18 moeilijke jaren omdat ik het altijd verzwegen heb tegen bijna iedereen,omdat ik me best wel schaam voor mijn gebruik. ik wil heel graag stoppen maar het lukt dus niet,getrouwd ben ik ook maar mijn man blowt al langer en meer per dag dan ik. mijn gebruik is ontstaan doordat ik al jong veel ellende,verdriet en pijn heb gekend en daar wilde ik vanaf en ben ik in de weed terecht gekomen. Maar nu mijn vraag,ik word binnenkort geopereerd aan borsten en blaas en ik heb niet durven vertellen dat ik gebruik kan een combinatie van weed en narcose schadelijk zijn,ik weet niet aan wie ik het anders moet vragen. liefs Paula"