Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsKwaliteit of niet?

Kwaliteit of niet?

13 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
g
ganjabenjaLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik heb voor oudjaar een grammetje gekocht , maar het zijn dus harde witte stenen ipv poeder , verdooft men mond wel goed..

Is dit teken van kwaliteit of net niet?
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#2
De enigste manier om uit te vinden van welke kwaliteit het is, is door het te laten testen. :wink:
g
ganjabenjaLid
01-01-2024, 00:00
#3
ja komop , wie laat da nu teste :confused: , ff uit gebruikerservaring , zijn brokken goed of slecht? of hebbe ze me crack aangesmeerd of kalksteen :tongueout:
p
pascal828Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Als je de mogelijkheid niet hebt om het bij een testservice te laten testen, test het dan gewoon zelf. Als het jou voldoende effect geeft, dan is het toch goed genoeg?
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#5
ganjabenja zei:
ja komop , wie laat da nu teste :confused: , ff uit gebruikerservaring , zijn brokken goed of slecht? of hebbe ze me crack aangesmeerd of kalksteen :p
Klik om te vergroten...

Je geeft zelf al de reden waarom je het moet laten testen.
g
ganjabenjaLid
01-01-2024, 00:00
#6
ja ok , maar ni iedereen woont in nederland waar ge da op elke straathoek kunt late teste

ma dus niemand weet of steen beter is als poeder? meer wil ik niet wete :tongueout:
B
BiertjeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Plus een fles whisky erbij.
p
pascal828Lid
01-01-2024, 00:00
#8
ganjabenja zei:
ma dus niemand weet of steen beter is als poeder? meer wil ik niet wete :tongueout:
Klik om te vergroten...
Als je dat 'steen' weer crusht heb je toch ook gewoon weer poeder... :P

Misschien is het oud of slechte kwaliteit.
Gewoon proberen, en als het niets is, pech...

Ik heb ook weleens speed gehad die hard was geworden, maar nog van zeer goede kwaliteit. Dus dat hoeft er niets over te zeggen.
S
S0s_90Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Je kunt het bij mij afgooien, ik kan het wel voor je testen.
De minimale hoeveelheid die ik nodig heb om te testen is 1 gram.
Ik kan je de uitslag geven naar ongeveer 2 a 3 uurtjes. :wink:
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#10
Biertje zei:
Plus een fles whisky erbij.
Klik om te vergroten...

Whisky en coke ga ik echt veel te hard van :(
a
alcoholistLid
01-01-2024, 00:00
#11
wat hebbie betaald voor die troep dn?
a
alcoholistLid
01-01-2024, 00:00
#12
S0s_90 zei:
Je kunt het bij mij afgooien, ik kan het wel voor je testen.
De minimale hoeveelheid die ik nodig heb om te testen is 1 gram.
Ik kan je de uitslag geven naar ongeveer 2 a 3 uurtjes. :wink:
Klik om te vergroten...


veel mensen hebben zich zeker gemeld bij je :wink:
a
alcoholistLid
01-01-2024, 00:00
#13
goeie coke proef je, coke kenners dan

een bepaalde benzine achtige smaak,en je voeld het na een minuut of 3/4 goed..

veel mensen zeggen dat coke echt troep is en je er nooit mee moet beginnen.. gelijk hebben ze, maar de chilling op coke en bier is wel echt heel relaxed< drank is de "i" en coke vertegenwoordigt de puntjes OP de i.. tis een appartje chilling die je alleen onder coke kunt vinden,zeker als je goeie hebt. eindelijk goeie sos,maar de jallies zijn nog ontvindbaar, maja dan maar geld leggen
a
alcoholistLid
01-01-2024, 00:00
#14
ow en dat gezeik over dat het smelt op je vinger is ook stierenstront,want supermix en manitol leveren hetzelfde effect, veel mensen denken dat ze troep hebben als er een stofwolkje uit hun sealtje komt.. niet dus.. want dat betekent dat het in een bonenmixer heeft gezeten(9 vd 10 keer ) dus echt gemixed is tot poeder..

als je coke gelijk verdoofd heb je troep, << dan is meestal ook heel je hoofd verdoofd.. , je tong/keel/tanden/tandvlees..Lidocaine.. tandasrts shit<

als je na 2/3 minuten een soort vetje voeld, heb je waarschijnlijk geen troep,je weet het noooit< daarom is testen belangrijk, noem een ander land waar je met je coke naar binne loopt en vraagt om het te testen.. heerlijk, nederland

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."