Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"als ik wappie ben van de g, vreetkick, en dat vind ik ook wek weer jammer van die g, want het is niet zo leuk voor me lijn, maar alles smaakt zo lekker dan, hebben jullie dat ook? en als ik echt zwaar wappie ben kan het voorkomen dat ik met mijn benen ga trappellen, haha.. maar ik moet zeggen dat ik het lekkerst wappie word van de g als ik get als after drugs neem, dus na een nachtje zuipen en coke, of als ik ga feesten en aan het begin van de avond klein beetje x pf mdma en daarna over op g. alleen komt dat bijna niet meer voor, en nuchter g nemen doe ik wel vaak, maar ik vind dat nou niet echt spectaculair, ik neem het soms als ik een onrustig gevoel heb, en dan werkt het wel rustgevend.."
"jeetje, ik wist ook niet dat ghb zooooo verslavend kon zijn. ik denk wel dat het heel erg verschit per persoon. zelf gebruik ik nu zo,n 9 jaar ghb. en ik heb vooral de laatste 4 jaar vaak periodes gehad met dagelijks gebruik.maar dan vooral in het weekend echt om de 2 uur een buisje. en soms dagen 1 of 2 buisjes. maar ik kan ookvrij makkelijk zonder. maar als ik het in huis heb is de grens heel laag om het te nemen, om dat ik altijd dacht dat het niet zo slecht is. en dat denk ik eerlijk gezegd nog steeds omdat ik nog nooit last heb gehad van afkickveschijnselen. ik denk zelf dat speed en xtc veel slechter is, tenminste zo heb ik dat ondervonden, dat gebruik ik ook bijna nooit meer. maar dat zal ook wel wwer ieder voor zich zijn."
"Flugeltje zei: partykat zei: leuk om te horen dat jullie mijn spreuk zo mooi vonden. ik zou graag met de eer strijken, maar wil jullie ook wel eerlijk vertellen waar ik hem vandaan heb, want daar staan alleen maar dat soort spreuken in, hier komt er nog een domme mensen vinden verstandige mensen koel en berekenend verstandige mensen vinden wijze mensen goeig en naief wijze mensen houden van alle mensenn meer van dit soort spreuken kun je vinden in een klein boekje dat heet domme, verstandige en wijze mensen.. hoe kan het ook anders, haha.. Klik om te vergroten... misschien moet je eens leestekens gebruiken dat zou een stuk makkelijker lezen want zo kun je er bijna niet aan uit denk je niet Klik om te vergroten..."
"foutje,ik ben nog niet zo computerachtig. en wat betreft die leestekens de enigste die ik gebruik zijn komma,s punten vraagtekens en uitroeptekens.en soms de dubbele punt, en dat vind ik meer dan genoeg, zou ook niet weten wat voor tekens ik nog meer moet gebruiken.. vind de nederlandse taal soms al ingewikkeld genoeg .. mischien moet je nog iets meer g nemen, dan maak je je waarschijnlijk niet meer zo dtuk om leestekens.."
"hallo ..ik ben ook bezig af te kicken van drugs,. voornamelijk g ook. ik ben sinds 2 wken vertrokken naar mijn ouders. maar ik vraag me af en toe af of ik ook in de gevarenzone val. i.v.m met de ontwenningsverschijnselen. ikgebruik ghb al 7 jaar of zo. eerst voornamelijk in de weekends, en de laatse 2 jaar ook veel doordeweeks. nou heb ik nooit 24/7 gebruikt.in de weekenden wel, maar doorde weeks was het 1 2 of hooguit 3 buisjes per dag. de laatste maand heb ik een paar keer een half buisje genomen omde dag . en niet meer dan 1 half buisje per dag, soms zaten er ook2 dagen tussen,ook omdat ik dacht dat ik moest afbouwen. denken jullie dat ik nu dan gewoon kan stoppen>het is ook op nu.ikheb geen last van trillen of slaapstoornissen. ben gewoon erg benieuwd hierna. groetjes"
"dank je. ik heb gister ook heel veel topics dorelezen, en ben nu wel een beetje gerustgesteld. als ik lees hoeveel sommige hier gebruiken, 100 tot n150 ml per dag??? , dan stelt dat van mij weinig voor.alhoeweldat niet zo voelde voor mij , gelukig maar, anders was ik mischien nog niet tot de conclusie gekomen te stoppen. ik zeg niet dat ik het nooit meer wil gebruiken, maar ik wil er niet meer afhankelijk van zijn. het zit wel nog veel in mijn hoofd, ik volg een therapie bij een verslavingskliniek,en ga ook naar meetings. maar heb nog steeds moeite met de totale onthouding, dus ook geen wijntje geen jointje. pffffffff, da,s moeilijker dan ik dacht"
"Re: Geniale quotes uit je eige drugs momenten ghb... daar red je levens mee... ghb... denkt met je mee... en dat was natuurlijk onder invloed van de gee.."
"Re: Geniale quotes uit je eige drugs momenten of deze is al van een paar jaar geleden, we zaten weer eens drie dagen lang te klutsen met van alles en nog wat mdma, ketamine, ghb, coke, toen we voor het eerst deze reclame voorbij zagen komen Special K een goed begin van de dag.. nou onze dag kon niet meer stuk, en we waren het natuurlijk helemaal eens met deze reclame, hahah"
"domme mensen weren zich met wapens, verstandige mensen wapenen zich met woorden, wijze mensen ontwapenen met liefde.."
"leuk om te horen dat jullie mijn spreuk zo mooi vonden. ik zou graag met de eer strijken, maar wil jullie ook wel eerlijk vertellen waar ik hem vandaan heb, want daar staan alleen maar dat soort spreuken in, hier komt er nog een domme mensen vinden verstandige mensen koel en berekenend verstandige mensen vinden wijze mensen goeig en naief wijze mensen houden van alle mensenn meer van dit soort spreuken kun je vinden in een klein boekje dat heet domme, verstandige en wijze mensen.. hoe kan het ook anders, haha.."