Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"In de medische wereld, en ik ben hier dan aan martindale aan het denken, wordt meer gewerkt met lichaamsoppervlakte (lengte in het kwadraat) dan met lichaamsgewicht. Gram/Kg lichaamsgewicht werkt prima bij normaal gebouwde mensen, bij mensen met een serieus overgewicht gaat die verhouding niet meer op omdat het lichaamsvet voor goed in water oplosbare producten eigenlijk niet meespeelt . Wat van belang is is de uiteindelijk concentratie van het product in de bloedbaan en dus eigenlijk hoeveel liter water jouw lichaam bevat niet hoeveel het weegt."
"Je zou dit kunnen doen door de oplossing in een oven enkele uren 110-120°C te bewaren of in een vacuum desicator met droogmiddel. Nadeel is wel dat dit poeder vrij snel water uit de lucht zal opnemen en opnieuw in een oplossing veranderd. Het dient dus steeds in een goed afsluitende potje bewaard te worden. Voordeel is dat je dan precies de dosis kan afwegen, voor mij persoonlijk was 2.8g een ideale dosis en 3.1g dan weer teveel."
"NaGHB is hygroscopisch, door de reactie in watervrij milieu te doen kan je poeder bekomen. Als je dit poeder aan de lucht zou laten drogen veranderd het in een plasje water. Ook het drogen in een oven is problematisch omdat het smeltpunt van het Na zout tamelijk laag is (om een bij de 140C, kan makkelijk 10 graden lager zijn als niet volledig droog; smeltpuntverlaging!). Een beter idee lijkt om het Ca-zout te maken dat niet hygroscopisch zou zijn."
"Wat active kool aan toevoegen (pakweg een handsvol per liter), enkele weken/maanden laten staan. De kool affiltreren. Dit is een algemene methode om verontreinigingen te verwijderen. Active kool in korrelvorm is te vinden in de dierenwinkel in de sectie aquariumbenodigtheden."
"GHB + XTC ? De effecten van beiden worden verminderd, kan je net zogoed maar een half E nemen. Gewoon verspilling."
"herinner je verliefdheid"
"bij ongeveer 50mg instant release is het wel leuk (1/3de van een retard). Ik bewaar het nu voor de momenten dat mijn rug in de kreukels ligt en hierdoor niet kan slapen. Heeft bij mij het effect van alcohol, maar subtiler, ik wordt er wel goedgezind en happy van, maar ook een beetje dom."
"Ik raad het ten zeerste af om ze op het zelfde moment te nemen, en dat heb ik uit ondervinding. Wacht tot de mdma bijna uit gewerkt is tussen uur 4 en 6 en neem dan ongeveer 20mg 2cb. De mdma kleurt de 2CB dan nog zodat die vrijwel altijd heel positief is. 20mg is een flinke dosis en op dat moment wil je in ergens rustig/veilig zitten."
"mij lijkt het dat je de aarde een keertje hebt laten uitdrogen. Dan krijg je dus bruine randen en vlekken. Het gebeurt ook als je de plant vanuit een 100% verzadigde atmosfeer (plastieken tent, minikas etc) in normale luchtvochtigheid brengt. Niets om je zorgen over te maken."
"Nee er zijn geen zaden in de "reguliere" handel. De plant is zelf steriel en mits de meeste planten in de VS/europa afkomstig zijn van 1 stek (de wasson kloon) is het lastig om zaden te produceren. De laatste jaren zijn er wel extra klonen verzameld dus het is niet onmogelijk. Als je zaden op ebay tegenkomt is het altijd een rip-off. Zoek iemand met een plant, die kan je gratis stekjes bezorgen."