Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsvaltran

valtran

4 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#1
hoi
me pa gebruikt valtran tegen zn rugpijn,heb me ook laten verstaan dat dit een opiaat is...heb het ooit genomen toen ik nog jong was
kreeg er alleen vette zweetuitbarstingen van ed,kan het me niet meer zo herinneren!,maar valt dit te gebruiken???;niet dat ik het van plan ben hoor :P
f
fneawognfkglnLid
01-01-2024, 00:00
#2
opiaat, zit naloxon bij, denk niet dat t veel is

de stofnaam van het opiaat weet ik ff niet, t komt heel weinig voor iig
p
parcivalLid
01-01-2024, 00:00
#3
tilidine
Veroorzaakt geen constipatie, interessante chemische structuur. Niet geschikt voor injecties.
http://opioids.com/tilidine/index.html
Compleet verboden in de USA. Redelijk veel voorgeschreven in Europa. WAT PROBLEMEN KAN GEVEN ALS JE DIT IN DE BAGAGE ZOU HEBBEN.

Als je begon te zweten heb je teveel genomen. Hou bij dit soort medicijnen aan de laagst aanbevolen medische dosis die effectief is.
s
sarahLid
01-01-2024, 00:00
#4
Beste,

Heb een leuke vriendin, althans was ze.........
Heb haar van een bloem zien verwelken in een droge plant.
Enkel en alleen door medicijn gebruik en ja "Valtran"
De beste oplossing om toch een leuke kick te beleven lijkt me gewoon tevreden en gelukkig zijn met wie je bent!!!!!!!!!!

Saartje
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Verstandige woorden, maar denk wel een beetje laat voor de meeste mensen hier op het forum. Ook farmaceutische middelen kunnen een recreatief doeleinde hebben, nja ik ben het er niet zo heel erg mee eens, mja de meeste drugs zijn nou eenmaal begonnen als medicijn. En moet ook bekennen dat een oxazepammetje na het knallen ook wel erg lekker is, nog een jointje erbij en je slaapt als een roosje.

Recreatief gebruik wil natuurlijk wel zeggen dat je het eens in de zoveel tijd gebruikt en niet (zoals waarschijnlijk het geval is bij je vriendin) dagelijks.

:wave:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."