Hey Speedygirl!
Dus jij wil wel eens speed gaan gebruiken.....
Speed gebruiken is zeker wel relaxed! Je kan het snuiven en slikken, zelf snuif ik het eigenlijk altijd (heb je toch het beste resultaat). Het is wel smerig, want als je je lijntje heb gesnoven komt het na een tijdje los in je neus en als je dan je neus goed ophaalt, proef je een smerige smaak, maargoed dat is snel voorbij. Het resultaat is toch super dus dat weegt op tegen de smaak.
ik zal vertellen hoe ik dat meemaak:
Als ik een lijntje heb gesnoven voel ik ongeveer na 15 minuten dat ik erg energiek ga worden, mn benen voelen licht aan (net of je zweeft). Ook ga ik steeds meer en makkelijker praten. Een groot voordeel is dat ik een hele avond kan zitten en praten maar ook bijvoorbeeld heel de avond dansen en uit mn dak gaan. Het voordeel is ook dat mensen niet zien aan mij of ik gesnoven heb, ik haal alleen wel heel de tijd mn neus op, maargoed in deze tijd van het jaar heb je een goed excuus.
Ik ben ook heel scherp en het lijkt wel of ik ook slimmer ben. Je vind ook iedereen aardig en kan zomaar met iedereen gaan praten. Het is echt gewoon fucking goed spul!!!
Het heeft helaas ook nog wel een paar nadelen:
Ik rook en als ik speed op heb rook ik zo een paar pakjes leeg.
Het is ook vaag dat je niet moe word, dus wat je ook doet je kan het uren blijven doen en je eet ook niks, dus je moet wel zorgen dat je genoeg afkoeling krijgt en ook veel water drinken en af en toe is gaan zitten.
En ja als het dan is uitgewerkt, ben je echt verrot. Je bent echt moe en ik krijg er een hele gore smaak van in mn mond, en ik ben ook altijd best wel een beetje depressief de dag erna, maarja dat hoort ernu eenmaal bij...........
Kortom het is een super middel wat je ook gaat doen, maar je moet wel een beetje op jezelf letten dat je geen rare dingen gaat doen en de dagen erna moet je gewoon veel fruit eten om weer op krachten te komen.
Ik hoop dat je er wat aan hebt??!!
Succes en laat me weten hoe het was!
Jordy