Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGore smaak in je mond

Gore smaak in je mond

10 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
j
jordyLid
01-01-2024, 00:00
#1
Beste medegebruikers!!

Bij deze wens ik u allen en goed en waus 2004!!

Ik heb altijd na het gebruik van speed de volgende dag een hele smerige smaak in mn mond. Wat ik ook of drink, ik krijg die smaak niet uit mn mond, echt super smerig. Ik rook wel altijd veel, zou dat de reden kunnen zijn??

Ik hoor graag snel van jullie....

LATERRRRR
D
DrazzicLid
01-01-2024, 00:00
#2
Speed is gewoon goor :) Hoe neem je het in als pil? poeder?
Met pil en hoop water had ik er nooit last van.
s
speedygirlLid
01-01-2024, 00:00
#3
ik wil wel eens speed of xtc probere, wie kan me wat raad geven? :wave:
j
jordyLid
01-01-2024, 00:00
#4
Hey Speedygirl!

Dus jij wil wel eens speed gaan gebruiken.....

Speed gebruiken is zeker wel relaxed! Je kan het snuiven en slikken, zelf snuif ik het eigenlijk altijd (heb je toch het beste resultaat). Het is wel smerig, want als je je lijntje heb gesnoven komt het na een tijdje los in je neus en als je dan je neus goed ophaalt, proef je een smerige smaak, maargoed dat is snel voorbij. Het resultaat is toch super dus dat weegt op tegen de smaak.
ik zal vertellen hoe ik dat meemaak:

Als ik een lijntje heb gesnoven voel ik ongeveer na 15 minuten dat ik erg energiek ga worden, mn benen voelen licht aan (net of je zweeft). Ook ga ik steeds meer en makkelijker praten. Een groot voordeel is dat ik een hele avond kan zitten en praten maar ook bijvoorbeeld heel de avond dansen en uit mn dak gaan. Het voordeel is ook dat mensen niet zien aan mij of ik gesnoven heb, ik haal alleen wel heel de tijd mn neus op, maargoed in deze tijd van het jaar heb je een goed excuus. :)

Ik ben ook heel scherp en het lijkt wel of ik ook slimmer ben. Je vind ook iedereen aardig en kan zomaar met iedereen gaan praten. Het is echt gewoon fucking goed spul!!!

Het heeft helaas ook nog wel een paar nadelen:

Ik rook en als ik speed op heb rook ik zo een paar pakjes leeg.
Het is ook vaag dat je niet moe word, dus wat je ook doet je kan het uren blijven doen en je eet ook niks, dus je moet wel zorgen dat je genoeg afkoeling krijgt en ook veel water drinken en af en toe is gaan zitten.
En ja als het dan is uitgewerkt, ben je echt verrot. Je bent echt moe en ik krijg er een hele gore smaak van in mn mond, en ik ben ook altijd best wel een beetje depressief de dag erna, maarja dat hoort ernu eenmaal bij...........

Kortom het is een super middel wat je ook gaat doen, maar je moet wel een beetje op jezelf letten dat je geen rare dingen gaat doen en de dagen erna moet je gewoon veel fruit eten om weer op krachten te komen.
Ik hoop dat je er wat aan hebt??!!

Succes en laat me weten hoe het was!

Jordy
s
speed-freakLid
01-01-2024, 00:00
#5
Als je goede speed hebt voel je je de dag erna nooit verot.
s
speedygirlLid
01-01-2024, 00:00
#6
ach ja is niet meer nodig, heb nu speed en xtc gebruikt. allebei hebben ze hun charmes, alleen is die verdomde afkick bij die speed altijd zo hevig bij mij :cry:
P
PeppiLid
01-01-2024, 00:00
#7
speed-freak zei:
Als je goede speed hebt voel je je de dag erna nooit verot.
Klik om te vergroten...

:smoke: Nee, want dan ben je er nog mee bezig :mrgreen:
m
mean_devilLid
01-01-2024, 00:00
#8
na speed voel je je altijd rot, ongeacht goeie of slechte
M
MystiXLid
01-01-2024, 00:00
#9
:smoke: ik voel me na het gebruik van speed (the day after) nooit verrot maar juist heel erg relaxed ook tijdens het gebruik ondervind ik eigenlijk geen nadelen behalve de gore smaak een tijdje na het snuiven.
btw speed ruikt ook zo lijp (pure tenminste) vind ik. :rock:
p
parapopjeLid
01-01-2024, 00:00
#10
heb t wel s gwoon doorgeslikt, dus de poeder vorm!
we zaten in de wc's op een feest en hadden geen dingen zeg maar om t op te snuive.. dus om een lijntje te maken, dus slikte k ut maar door.. gatverdamme ! :P
j
jordyLid
01-01-2024, 00:00
#11
Yow...

Nou ik snuif het altijd, maar als ik het als een pil neem heb ik er idd geen last van.
Als ik het snuif wel....

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."