Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik vind het zo grappig dat iedereen zo ongeveer hetzelfde ziet! Brillen, dranghekken en rolstoelen enzo. Ik zou het zelf niet kunnen bedenken Denk trouwens wel dat hallucineren iets is wat per persoon heel erg kan verschillen. Laatst was ik met iemand op een feestje, ze heeft de hele avond naar 'patroontjes op de muren' zitten kijken, en dat terwijl iemand anders die meer dan twee keer zo veel had gebruikt helemaal niets zag. Grappig, hoe je hersenen dan werken. Was een erg vermakelijk avondje"
"Hallo Ik heb vorige week zaterdag voor het eerst xtc gebruikt, we hadden sterke (oranje q-dance dus zo'n 170mg?) dus de verkoper had ons geadviseerd zeker te beginnen met een kwartje. Na een uur voelden we alledrie nog niks, en vonden we dat we lang genoeg gewacht hadden dus namen we het volgende kwartje. Twintig minuutjes later voelde vriendin één het, nog tien minuutjes later was vriendin twee ook intens gelukkig dus ik dacht 'oh dan komt het bij mij zo ook wel'. Nou niet dus. Een uur na het tweede kwartje voelde ik nog steeds bijna niks (ja ik was wel warmer, droge mond, beetje spanning in mn kaken maar niet zoals m'n vriendinnen, die inmiddels handenwrijvend en klappertandend heel wild stonden te dansen) Toen kwam er iemand langs die we kenden, waarvan ik nog een kwartje van een 140mg pil heb gekregen en hierna begon het wel een beetje te komen. Ik was wel heel gelukkig maar totaal niet knuffelig ofzo. Ik heb dus in totaal rond de 120mg geslikt, wat me zeker genoeg lijkt voor de allereerste keer als je een zeventienjarig meisje van 59 kilo bent. De zaterdag erna (gisterochtend) wilden we het nog een keer doen, ja ik weet het heel dom een week erna maar er was een heel leuk feest Dus ik begon maar gelijk met een halve q-dance en voelde hier niks van. Dus een klein uurtje later nog een kwartje en een half uur daarna gelijk maar de rest van de pil. Dat komt neer op 3mg per kilo! Hierna ging ik wel lekker hoor dus ben niet helemáál immuun gelukkig ;p Maar ik lees overal dat je rond de 1-2 mg per kilo lichaamsgewicht aan moet houden voor een leuke trip maar ik heb het idee dat ik veel meer nodig heb, zou dit kunnen? Heeft iemand anders hier last van? Want ik kan er niks over vinden op internet... Heb ik een overactieve lever ofzoiets? Ik vind het echt super vervelend want ik vergeet veel meer op een avond dan een ander door de hoge dosis... Ennnnn dit is echt een superlang verhaal geworden dus ik hoop dat je 't tot hier volgehouden hebt om te lezen zo ja, bedankt!!!"
"Jaaa ik heb dit ook sinds kort! Vorige week zaterdag voor t eerst xtc gebruikt, afgelopen zaterdag weer en elke keer dat ik wil gaan slapen heb ik het idee dat ik in een achtbaan zit! Ik vind het wel grappig eigenlijk, maar had wel het idee dat het weg zou gaan... hoe lang is het al?"
"Ja dat klinkt best herkenbaar! Nou heb ik eigenlijk nooit echt operaties of verdovingen gehad, maar pijnstillers werken eigenlijk nooit en van andere drugs kan ik geloof ik ook meer hebben dan de mensen in mijn omgeving... Twee weekends achter elkaar was wel eenmalig hoor (of in ieder geval is dat de bedoeling ) dus nu waarschijnlijk over vier weken weer een feestje . Dat wordt duimen!"