Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsduizelig- maar dan ook echt extreem

duizelig- maar dan ook echt extreem

5 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
n
nieuwelingLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hallooo

ik hoop dat iemand de moeite neemt om dit te gaan lezen..

ik las altijd mee zonder lid te zijn, maar heb nergens echt mensen gevonden die hetzelfde meemaakte, of er iets over weten
ik gebruik nu ongeveer 3 maanden xtc & mdma,
het plan was 1x in de maand
maar dat is nu eigenlijk elk weekend geworden, hardstikke slecht maar er komen elke keer goeie feesten op m'n pad.
na afgelopen weekend heb ik besloten om maar echt een flinke pauze te nemen WANT!

Als ik moe ben, een beetje in bed lig en wegsukkel, en hetmoment dat mijn ogen dicht vallen begint ALLES te draaien, het lijkt gewoon alsof m'n bed keihard door m'n kamer spint, en het voelt niet alsof ik heel dronken ben ofzo, maar echt echt heel diep! zo'n intens duizelig gevoel heb ik nooit gehad. zodra ik m'n ogen open doe is het volledig weg maar het moment dat ze weer 1 seconde dichtzitten BAMMM, meestal als ik op m'n linkerzij ga liggen word het wel minder en kan ik slapen.
heel maf?! iemand ooit meegemaakt? ik heb het ook niet elke nacht maar nu toch zeker wel 2 of 3 keer in de week.

ook kamp ik met (ook niet elke nacht) nachtmerries, die ik zelf kan sturen soort van, maar echt hyperrealistisch, het lijkt ook eigenlijk of ik nog wakker ben, kan ook op elk moment dat ik wil stoppen met de nachtmerrie maar op zo'n maffe manier! het lijkt wel alsof m'n lichaam gewoon slaapt en m'n geest nog totaal wakker is, ik voel het ook echt als 2 verschillende dingen.

verder, heb ik tijdens mijn stap avondjes (of bij mdma, thuisblijf en genieten op de bank avondjes) nergens last van.

lieve mensen, WAT IS DIT?!
en hoe kan ik het voorkomen..

ps. als ik gebruik, ben ik geen groot gebruiker, 2 pilletjes per avond, of een 200/300 mg mdma
d
darkbullLid
01-01-2024, 00:00
#2
volgens mij krijgen je hersenen een flinke opdonder, elke keer als je xtc gebruikt.
p
pannekoekLid
01-01-2024, 00:00
#3
Jaaa ik heb dit ook sinds kort! Vorige week zaterdag voor t eerst xtc gebruikt, afgelopen zaterdag weer en elke keer dat ik wil gaan slapen heb ik het idee dat ik in een achtbaan zit! Ik vind het wel grappig eigenlijk, maar had wel het idee dat het weg zou gaan... hoe lang is het al?
D
DakpanLid
01-01-2024, 00:00
#4
Als je van 0 keer in je leven opeens naar elk weekend in 3 maanden tijd gaat, dan ben je echt jezelf aan het verkloten. Elk weekend is slecht, maar je oorspronkelijke plan (1 maand) is ook nog te kort.

Die flinke pauze die je in wilt lassen, zal ik minimaal een half jaar voor uittrekken om alles weer een beetje op niveau te krijgen. Daarna om de 3 maanden doen, als het weer beter gaat tegen die tijd.

De vrienden waarmee je gebruikt, hebben die geen klachten?
s
sunsetLid
01-01-2024, 00:00
#5
volgens mij heb jij in lichte vorm hetzelfde waar ik last van had van 0 x gebruik in je leven pa een paar x flink gebruik in korte tijd
in ieder geval is je post vrij herkenbaar
geef het rust .. ik ben ruim een maand verder en heb nergens meer last van en laat het voorlopig ook zo


viewtopic.php?f=3&t=33359
u
ukkieLid
01-01-2024, 00:00
#6
Als ik heb gebruik heb ik dat ook als ik stil in bed lig en mijn ogen dicht doe is volgens mij wel normaal maar als je t hebt als je nix heb gebruikt is idd wel wazig dan zou ik idd maar eens een flinke pauze inlassen want tis toch niet nix zo'n avond spacen.. sommige kunnen er iets beter tegen dan andere je moet proberen een eigen grens voor je te maken zo weet je wat wel en niet kan .. en je hebt ervan geleerd :wink:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."