Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hoi ik sinds nu al sinds vanmiddag te basen ben ff hooked voor een dagje..., ik heb 2,5 gram zelfgekookte coke opgerookt.. heb nu nog een gram liggen. maar nu ik al zoveel op heb voel ik helemaal geen flash meer je weet wel dat het geluid anders gaat klinken. dat vind ik het fijnst. het enige wat nu nog gebeurd is dat ik ga zweten en stijve spieren krijg na een hijs. hoe dik die hijs ook is. Doe dit niet zovaak maar is dat normaal??? denk dak de rest ma bewaar want voel het niet meerr echt. iemand met ervaring die hier antwoord op weet?? kuzzie tamara"
"Zoals het topic zegt.. kan dit, gaat dit goed of verpruts ik dan mn gekookte goedje"
"misschien babbeltje???"
"Het is idd zo dat speed gewoon dusdanig schadelijk voor de gezondheid is dat het gewoon niet is toegestaan. Ook al is speed net zo lekker"
"Ik heb 30 mg 2-ci opgesnoven. IK heb veel trip-ervaring met allerlei middelen. Vooral de 2-c familie. Mijn vorige doseringen waren altijd rond de 20 mg oraal of 10mg 2-ci snuiven en heb ervaringen met meer dan 100mg 2-cb oraal Deze keer 30 mg 2-ci kwam echt keihard aan! Intens brandgevoel in de neus dat ongeveer 15 minuten aanhield Na +- 15 minuten was ik compleet overweldigd door de effecten. Kon niet meer lezen of typen. Alles beweegt. Kan me nergens meer op concentreren. Alles waar ik naar kijk veranderd in grote hallucinaties. Maar toch blijft het "vriendelijke" gevoel dat 2-cb en 2-ci toch geven in vergelijking met 2-ce en 2-c-t-7. Maar op de schaal van shulgin was dit toch echt een +++ ervaring en misschien zelfs wel een ++++ ervaring omdat ik op sommige momenten echt even helemaal weg was en het gevoel had geslapen te had zo hard als ik tripte. Echt de hallucinaties zijn niet te vergelijken met die van 2-cb, 2-ci is vele malen meer visueel. overal lijken beestjes te lopen.regenboogachtige kleuren door het hele gezichtsveld, zelfs als ik naar buiten keek en keek naar een boom veranderde ie van seizoen naar seizoen, van herfst naar lente echt heel raar. En die beestjes en alles dat beweegt en beweegt. Ik vind 2-ci de meest visueel hallucinerende drugs die ik heb geprobeerd. Veel meer visueel dan LSD zelfs. Echt de hallucinaties zijn levensecht en onvermijdelijk in grote doseringen."
"2-cb is hier echt niks bij"
"heeejj missie!! Een maat van mij heeft die hoffman trips laten testen ze kwamen op 44 ug uit. Alle trips van tegenwoordig zijn slap man. De vorige hoffmans die ik had kwamen op 110ug uit die waren beter snap ook niet hoe dat kan. Misschien minder bedruppeld ofzow.. Als ik weer goeie heb hoor je van mij chick!! hahaa ik heb ook geweldig geknald dit weekend whiehoeee"
"die keta is zeker lekker heeee ik krijg van deze het gevoel alsof ik een robot word hahahahaha zo loop ik dan.."
"en nee ik slaap nog steeds niet nee doooodddd whoooeeehaaa"
"Met zeer veel pijn en moeite heb ik mijn lichamelijke ghb verslaving doorbroken (hoop ik) mn laatste dosis van 2 ml is nu bijna 48 uur geleden. Sindsdien heb ik alleen het gevoel dat mn hoofd en vooral mn tong onder stroom staat. Klinkt misschien heel raar maar dit lijkt mij de beste verwoording ---> arts gebeld : Is normaal en niet schadelijk of gevaarlijk. Ok, maar dan nu de geestelijke verslaving. deze is voor mij het meest nasty. Aangezien ik veel ellende achter de rug heb, zowiezo al depressief ben, wil ik alleen maar weer een dosis nemen. Dit zou natuurlijk stom zijn omdat ik dan alle moeite "voor niks" heb gedaan. Nu is mij geadviseerd: afleiding zoeken!! Het probleem is dat ik niks om handen heb, geen baan, geen school doe overdag helemaal niks dus verveel me ook best erg. En ik denk alleen maar aan zou ik nu 1 shot nemen of niet.. dat spookt continu door mn hoofd. Ik heb zelf al wat dingen bedacht voor afleiding... misschien dat andere mensen mij advies kunnen geven?"