Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsbijna afgekickt de laatste loodjes een btje hulp nodig

bijna afgekickt de laatste loodjes een btje hulp nodig

1 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
p
pammetje82Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Hoi was 7 jaar dagelijks/nachtelijks aan de ghb. Ben tussendoor een paar keer een maand of 2 clean geweest. Nu gebruikte ik het weer 24/7 3 maanden lang ong 50 ml ghb/24 uur
Dit heb ik dmv een afbouwschema weten terug te drukken tot 15 ml/24 uur
Alleen gebruik ik nu snachts niet meer, slaap op benzos. Ik gebruik eigenlijk nog maar 6 uur achter elkaar per dag en de andere 18 uur niks. Vanochtend om half 8 5ml genomen
10 uur weer 5 ml en om half 1 weer 5 ml. Hierna heb ik niks meer genomen. Mijn laatste dosis is dus al 8 uur geleden en heb slechts een btje een depressief gevoel ma da blijft het ook bij. Niet de verschrikkelijke sypmtomen die ik eerst had. Zou het veilig zijn om nu ineens te stoppen? Moet er echt vanaf. Ik heb een shit-load aan benzos thuis dus. Iemand een advies?

groetjes tamara
p
pammetje82Lid
01-01-2024, 00:00
#2
ben trouwens helaas ook hooked aan de pammetjes dus hoop dat ze me toch alsnog een btje verlichting geven. En als het ghb probleem is opgelost begin ik met de benzo afbouw

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."