Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"En waarom ben je precies down of huil je? Of is er niet geen specefieke reden toe?"
"Ik heb niet echt een favoriete drank.. Misschien Ricard wel, als aperitief. Bij het eten een goed glas(1 glas, 2 glazen, halve fles... maakt niet uit )) rode wijn, en na een flinke uitputtende dag, een fris pintje (geef mij maar een bockor of jupiler :P )"
"Haze zei: Niet, ik ben zo'n debiel die dat niet eens kan met zijn aansteker. Openers for life dan maar. Klik om te vergroten... Same here. Alleen heb ik altijd een opener bij voor in noodgevallen!"
"BobG zei: Hmm, is dat niet het beste wat die blinde kon overkomen? Ineens het gevoel van 'Ik kan zien!!'...? Klik om te vergroten... Behalve als hij een bad trip krijgt en plots overal gigantische wormen op hem ziet afkomen ofzo?"
"Is er een historie van psychiatrische stoornissen in je familie of iets dergelijks? 'k Heb eens ergens gelezen dat een trip de ideale 'trigger' kan zijn als je al een voedingsbodem hebt voor psychische stoornissen enzo. (Niet dat'k zeg dat je psychisch gestoord bent ofzo hé ) Misschien moet je eens een psycholoog ofzo opzoeken?"
"Misschien idiote vraag: maar kan je morning glory(lsa zaden) nog planten als je die gekocht hebt in een smartshop? Of zijn die behandeld met een of ander product ofzo dat ze niet meer te planten zijn?"
"Idd, als ik al wat pinten achterover heb, is alle muziek goed :P Hakken op techno.. .hoe kom ik erbij.."
"pasquali zei: af hankelijk aan hoe oud ze zijn geloof ik... Als die shop ze niet veel verkoopt en ze hebben partijtje van lang geleden sjaaah... Maar wij geven er altijd en plant en gebruiks instructie bij dus ik neem aan dat t wel te doen is.... Heb laatst andere zaden geprobeerd te laten ontspruiten maar dats volledig mislukt.. Klik om te vergroten... 'k Denk wel dat ze nog vers waren hoor, want we hebben ze moeten kopen(zie trip naar holland, I'm teh second guy) omdat ze zonder hawaian rosewood baby zaten. Dusja, er hingen er nog best wel veel Een proberen met paar zaadjes, baat het niet, schaad het niet."
"pasquali zei: Ik geloof dat je indien consumeren wel moet oppassen met dosering... aangezien ik nare verhalen heb gehoord... Zitten namelijk giftige alkaloiden in geloof ik. Suc 6 !!!!!!!!!!1 Klik om te vergroten... hmm..Nja, het enigste wat ik weet, is dat ik max. een lichte trip kan krijgen(volgens de schaalverdeling van erowid, wat ik overigens niet echt zo op vertrouw maarja, je moet iets van basis hebben toch). Dusja, overtrippen(ofzo ) zal ik wel niet doen (het is 3 gram) Nuja, toch bedankt"
"De betere psytrance / GOA radio: http://www.philosomatika.com/Philosomatika.pls"