Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo, ik heb gisteravond speed gebruikt. Exacte dosis weet ik niet, waren een paar bommetjes met minder dan een kwart gram totaal. Wel meer dan normaal. Allemaal leuk en aardig, niet geslapen maar dat had ik ook niet verwacht. Dag erna rustig gedaan, fatsoenlijk gegeten, water gedronken, etc. Voor m'n gevoel was het bijna allemaal uitgewerkt, had wel een beetje hoofdpijn. Dus ik gaan liggen en er schiet spontaan een semi-euforisch schokje door m'n hersens, gepaard met een verhoogde hartslag. En voel me weer een stuk opgepepter. Allemaal leuk en aardig maar door de slapeloosheid begint m'n zicht ook een beetje te hallucineren. Geen complexe hallucinaties, randjes van objecten golven / druipen een beetje. Ik hou wel van psychedelische middeltjes maar ik weet wel dan hallucinaties door slapeloosheid best een naar randje kunnen hebben. Ik heb iig nog niet het gevoel dat ik wordt aangestaard . Herkent iemand deze heropleving? Ik heb na XTC weleens dat er dagen later ook schokjes plaatsinvden, alsof er vers seratonine wordt geinjecteerd (of dit het ook echt is, geen idee). Dit lijkt daar een beetje op maar voelt wel anders. Ik gebruik overigens niet regelmatig. Ik schend soms wel de 3 maanden regel maar heb geen geschiedenis van misbruik. Wel een periode elke dag een joint, maar dat was zo'n twee jaar geleden. Ben toch wel benieuwd waardoor dit komt. Edit: Waarschijnlijk is het antwoord simpel, gewoon teveel genomen. Maar ik vind het wel maf dat het heropleeft precies als ik wil gaan slapen Edit 2: Was vermoedelijk ook niet het beste spul. Geen discutabele bende maar zeker niet puur"
"Zat toch wel zo'n 24 uur tussen. Prima geslapen enzo maar beleef nu weer een kleine. Maarja hoort erbij, reden dat ik wel eens speed neem ipv coke is omdat ik gestraft wil worden met een kater. Het moet niet te makkelijk / vrijblijvend zijn."
"PowerPlant zei: Beetje speculatie maar ik zou bijna denken dat er een bolletje is blijven steken in je slokdarm en later los schoot. Hoe lang zat er nou tussen die laatste inname en de heropleving? Klik om te vergroten... Heb de dag erna ook gewoon gegeten, gedronken, de hele reutemeteut, neem aan dat zo'n propje wel mee wordt gespoeld dan. Miss heb ik het vloeitje zo gevouwd dat er vertraagd wordt afgegeven, wie weet."
"Ik heb per ongeluk 1B-lsd in huis gehaald in plaats van 1P-lsd. Op dit forum en andere bronnen is een stuk minder informatie beschikbaar over 1B. Na veel gezocht te hebben lijkt 1B wat zachter te zijn dan andere varianten, vermoedelijk door het moleculaire aanhangsel dat ervoor zorgt dat dit goedje minder efficient wordt omgezet in LSD. (Dit is niet bewezen daar er geen fatsoenlijk onderzoek naar is gedaan) Ik heb zo'n 3.5 jaar ervaring met psychedelica, voornamelijk truffels en 2CB maar geen LSD. Ook een aantal keer in een met MDMA verrijkte ketaland gezeten. Tot het niveau van spierwitte personen die rondlopen met televisie's als hoofd met uitroeptekens in het scherm die mijn persoonlijkheid wistten, voor een jaar vastzitten in soort loop waar alles in een bepaald patroon wordt gezogen met een heel apart soort riedeltje dat klonk als een inbelverbinding, etc. Maar ik heb nog nooit een bad-trip gehad, zelfs niet toen ik voor m'n gevoel een jaar lang vastzat en de vraag door mijn hoofd spookte of deze loop ooit nog zou eindigen. Ik sta psychisch dus best stevig in mijn schoenen. Ben ook heel gevoelig voor hallucinaties, waardoor ik psychedelica stukken leuker vind dan andere soorten drugs. Ik ben me altijd bewust geweest van het feit dat ik iets genomen heb, min die ene ketatrip. De blotters die ik heb gehaald zijn 125 microgram. Aangezien 1B-lsd minder intens lijkt te zijn dan eenzelfde dosis 1P-lsd heb ik de neiging meer te nemen, maar twee blotters van in totaal 250 microgram lijkt me weer een beetje too much. Zit aan anderhalve blotter te denken, maar je weet nooit hoe verspreid het spul in de blotter zit. Vandaar de volgende vragen: Kan iemand bevestigen of 1B-LSD inderdaad minder potent is? Het schijnt wat langer te duren, maar kan je met een hogere dosis hogere sferen bereiken of is er een soort plafond waarna de trip alleen maar langer wordt? Is anderhalve blotter van in totaal ongeveer 187mcg verstandig voor iemand die nog nooit LSD heeft genomen maar wel ervaring heeft met andere psychedelica (en nooit slecht is gegaan). Er zijn twee 'tripsitters' bij die weliswaar aan de MDMA gaan, maar over het algemeen genoeg handelsbekwaam zijn als ze er aan zitten. Over psychedelica denk ik het over algemeen hoe gekker hoe beter, maar ga er wel verantwoordelijk mee om."
"Dank voor je advies! Heb nog nooit een benzo gebruikt, kan daar op korte termijn ook niet meer aan komen. Zal wel wat dextro in huis halen. Setting is een huis met een tuin, sfeerlicht en beste maten, dat moet wel goed komen haha. Mocht ik gek gaan doen kunnen m'n maten die een stuk langer zijn dan ik me vast wel in toom houden. Ik hou jullie wel op de hoogte hoe het was, joe!"
"Het was leuk, het was leerzaam, het was heel intens hallucineren (voor zo'n 24 uur lang), 3 zegels zijn opgegaan. Ik post nog wel wat er is gebeurd want dit was was uniek. Groetjes!"
"Duidelijk verhaal! Heb het me ook altijd afgevraagd hoe het zo kan escaleren, maar dit klinkt wel logisch. De reden dat ik pep neem in plaats van coke is juist om mezelf te straffen met een fikse kater als ik aan de zooi ga. Ik dacht altijd dat dit juist goed was om verslaving te voorkomen, nooit bedacht dat die kater mensen kan aanzetten om juist meer te nemen. edit: zie nu pas dat deze thread uit 2007 komt"