Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsIs 1B-LSD slapper dan 1P-LSD? (En is het verstandig een grotere dosis te nemen)

Is 1B-LSD slapper dan 1P-LSD? (En is het verstandig een grotere dosis te nemen)

4 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
B
BoymanLid
01-01-2024, 00:00
#1
Wat ik ervan begrijp online is dat de prodrugs inderdaad iets minder potent zijn dan het origineel, maar dat je eerder moet denken aan 10-20%. Dus ik zou zeker niet je dosis gaan verdubbelen.

187ug zou ik voor een beginner wat hoog vinden maar als ik zo jouw eerdere ervaring lees denk ik dat je dan wel goed zit. 150 vond ik als iemand met weinig LSD ervaring wel pittig, maar goed stuurbaar en daardoor niet onprettig. Zorg dan uiteraard wel voor een ideale set en setting en ik zou zelf aanraden om benzos mee te nemen "just in case".

Veel plezier en ik kijk uit naar je trip report :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
p
paddomanLid
01-01-2024, 00:00
#2
Dank voor je advies! Heb nog nooit een benzo gebruikt, kan daar op korte termijn ook niet meer aan komen. Zal wel wat dextro in huis halen. Setting is een huis met een tuin, sfeerlicht en beste maten, dat moet wel goed komen haha. Mocht ik gek gaan doen kunnen m'n maten die een stuk langer zijn dan ik me vast wel in toom houden.

Ik hou jullie wel op de hoogte hoe het was, joe!
p
paddomanLid
01-01-2024, 00:00
#3
Het was leuk, het was leerzaam, het was heel intens hallucineren (voor zo'n 24 uur lang), 3 zegels zijn opgegaan. Ik post nog wel wat er is gebeurd want dit was was uniek. Groetjes!
S
StraatPiraatLid
01-01-2024, 00:00
#4
paddoman zei:
Het was leuk, het was leerzaam, het was heel intens hallucineren (voor zo'n 24 uur lang), 3 zegels zijn opgegaan. Ik post nog wel wat er is gebeurd want dit was was uniek. Groetjes!
Klik om te vergroten...
Ben benieuwd!
p
paddomanLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik heb per ongeluk 1B-lsd in huis gehaald in plaats van 1P-lsd. Op dit forum en andere bronnen is een stuk minder informatie beschikbaar over 1B. Na veel gezocht te hebben lijkt 1B wat zachter te zijn dan andere varianten, vermoedelijk door het moleculaire aanhangsel dat ervoor zorgt dat dit goedje minder efficient wordt omgezet in LSD. (Dit is niet bewezen daar er geen fatsoenlijk onderzoek naar is gedaan)

Ik heb zo'n 3.5 jaar ervaring met psychedelica, voornamelijk truffels en 2CB maar geen LSD. Ook een aantal keer in een met MDMA verrijkte ketaland gezeten. Tot het niveau van spierwitte personen die rondlopen met televisie's als hoofd met uitroeptekens in het scherm die mijn persoonlijkheid wistten, voor een jaar vastzitten in soort loop waar alles in een bepaald patroon wordt gezogen met een heel apart soort riedeltje dat klonk als een inbelverbinding, etc. Maar ik heb nog nooit een bad-trip gehad, zelfs niet toen ik voor m'n gevoel een jaar lang vastzat en de vraag door mijn hoofd spookte of deze loop ooit nog zou eindigen. Ik sta psychisch dus best stevig in mijn schoenen. Ben ook heel gevoelig voor hallucinaties, waardoor ik psychedelica stukken leuker vind dan andere soorten drugs. Ik ben me altijd bewust geweest van het feit dat ik iets genomen heb, min die ene ketatrip.

De blotters die ik heb gehaald zijn 125 microgram. Aangezien 1B-lsd minder intens lijkt te zijn dan eenzelfde dosis 1P-lsd heb ik de neiging meer te nemen, maar twee blotters van in totaal 250 microgram lijkt me weer een beetje too much. Zit aan anderhalve blotter te denken, maar je weet nooit hoe verspreid het spul in de blotter zit. Vandaar de volgende vragen:

  • Kan iemand bevestigen of 1B-LSD inderdaad minder potent is? Het schijnt wat langer te duren, maar kan je met een hogere dosis hogere sferen bereiken of is er een soort plafond waarna de trip alleen maar langer wordt?
  • Is anderhalve blotter van in totaal ongeveer 187mcg verstandig voor iemand die nog nooit LSD heeft genomen maar wel ervaring heeft met andere psychedelica (en nooit slecht is gegaan).
Er zijn twee 'tripsitters' bij die weliswaar aan de MDMA gaan, maar over het algemeen genoeg handelsbekwaam zijn als ze er aan zitten. Over psychedelica denk ik het over algemeen hoe gekker hoe beter, maar ga er wel verantwoordelijk mee om.
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."