Ik heb per ongeluk 1B-lsd in huis gehaald in plaats van 1P-lsd. Op dit forum en andere bronnen is een stuk minder informatie beschikbaar over 1B. Na veel gezocht te hebben lijkt 1B wat zachter te zijn dan andere varianten, vermoedelijk door het moleculaire aanhangsel dat ervoor zorgt dat dit goedje minder efficient wordt omgezet in LSD. (Dit is niet bewezen daar er geen fatsoenlijk onderzoek naar is gedaan)
Ik heb zo'n 3.5 jaar ervaring met psychedelica, voornamelijk truffels en 2CB maar geen LSD. Ook een aantal keer in een met MDMA verrijkte ketaland gezeten. Tot het niveau van spierwitte personen die rondlopen met televisie's als hoofd met uitroeptekens in het scherm die mijn persoonlijkheid wistten, voor een jaar vastzitten in soort loop waar alles in een bepaald patroon wordt gezogen met een heel apart soort riedeltje dat klonk als een inbelverbinding, etc. Maar ik heb nog nooit een bad-trip gehad, zelfs niet toen ik voor m'n gevoel een jaar lang vastzat en de vraag door mijn hoofd spookte of deze loop ooit nog zou eindigen. Ik sta psychisch dus best stevig in mijn schoenen. Ben ook heel gevoelig voor hallucinaties, waardoor ik psychedelica stukken leuker vind dan andere soorten drugs. Ik ben me altijd bewust geweest van het feit dat ik iets genomen heb, min die ene ketatrip.
De blotters die ik heb gehaald zijn 125 microgram. Aangezien 1B-lsd minder intens lijkt te zijn dan eenzelfde dosis 1P-lsd heb ik de neiging meer te nemen, maar twee blotters van in totaal 250 microgram lijkt me weer een beetje too much. Zit aan anderhalve blotter te denken, maar je weet nooit hoe verspreid het spul in de blotter zit. Vandaar de volgende vragen:
- Kan iemand bevestigen of 1B-LSD inderdaad minder potent is? Het schijnt wat langer te duren, maar kan je met een hogere dosis hogere sferen bereiken of is er een soort plafond waarna de trip alleen maar langer wordt?
- Is anderhalve blotter van in totaal ongeveer 187mcg verstandig voor iemand die nog nooit LSD heeft genomen maar wel ervaring heeft met andere psychedelica (en nooit slecht is gegaan).
Er zijn twee 'tripsitters' bij die weliswaar aan de MDMA gaan, maar over het algemeen genoeg handelsbekwaam zijn als ze er aan zitten. Over psychedelica denk ik het over algemeen hoe gekker hoe beter, maar ga er wel verantwoordelijk mee om.