Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"mephedrone"
"ik vond het als paddos maar dan zonder het magische eraan. En er gaan niet zoveel gedachten gedachten door je hoofd en dat vind ik juist zo leuk aan paddos, dat denken en anders denken. mijn vriend hoeft het ook niet meer en was blij dat ik hem maar de helft had gegeven als wat hij eerst wou nemen."
"Ik vind het een van de betere dingen dat ik al onderzocht heb Maar de craving(zin in meer en meer) is erg en stoppen als je er hebt is echt moeilijk, zeker als je het gaat snuiven. Bij een bommetje pak ik rond +- 150mg en ongeveer 1uur erna nog beetje bij, rond de 50- 60mg.(voor mij de ideale dosis vind ik, weeg 75kg). als je meer pakt vind ik het niet meer leuk, hart bonsde bijna uit men lichaam dan en veel kaakspanning, handen die trilden heel erg(1x gedaan, nooit meer) En is echt een super drugje om een paar uur lang en hard op te seksen, zeker in combi met ghb. En heb mijn vriend eens 3gram zien opsnuiven op een avond; NIET DOEN HE!!!!! zag er nie goed uit, (nix gezien van blauwe handen of knieen wel) en dit was het, je blijft echt doorlullen op dit stofje"
"regenjas/regenbroek? thermisch ondergoed? waar je bij een bank binnenkan om geld uit een geldautomaat te halen is het meestal ook warm(heb daar ook eens opgewarmd toen het sneeuwde en ik echt in de sneeuw wou trippen, ik zat juist gelijk in een warm terrarium warme wijn in een thermoskan? of chocomel(nog lekkerder met lsd op) groetjes"
"ok. misschien ghb... wat heb je ervoor betaald? heeft het reuk hoe vloeibaar is het noemde je dealer het soms liquide of vloeibare? ik zoek al lang naar vloeibare lsd, nog maar 1x gevonden 5jaar geleden (betwijfel echt dat het lsd is)"
"ghb..."
"schimmel komt los, blauwe kleur van de paddo niet. (blauw niet groen) dus; met een wattestaafje langs gaan, blijft er iets kleven----> weggooien blijft er niets kleven-----> let the magic flow. Maar groen is niet goed hoor. Droge paddos ruiken een beetje raar maar niet slecht, en je moet een krakje horen als je ze breekt. anders zit er toch nog water in, is niet slecht als je ze direct opeet maar om te bewaren is het niet goed. frisse groetjes."
"ik droog mijn paddos altijd, mix ze fijn en stop ze in capsules. is makkelijk om te bewaren te nemen en best van al; geen ranzige smaak. voor mij nooit meer die slechte smaak"
"KoxBox zei: paddobenne zei: ik droog mijn paddos altijd, mix ze fijn en stop ze in capsules. is makkelijk om te bewaren te nemen en best van al; geen ranzige smaak. voor mij nooit meer die slechte smaak Klik om te vergroten... Heb je dan geen ontzettende maagpijn?? Normaal gezien als je ze eet, komt het meeste al in je bloed door je slijmvliezen en spaar je ook je maag. Klik om te vergroten... nee, niet echt. niet veel verschil als wanneer ik ze vers eet. gewoon vol gevoel en wat borrelingen in me maag. mijn vrienden verkiezen ook men capsules boven verse of thee.["
"pluk de grootste als de hoed opengaat, geef die kleintjes nog wat kans. en hang aluminiumfolie of plakband rondom je doosje want anders groeien er daartussen waar je niet aankan die dan rotten en sxhimmelen enzo, snap je? alleen de bovenkant mag bloot zijn."