Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Updaaaate: ik denk dat ik nu wel over de piek heen ben, dus nu rustig uitzitten."
"Krijg nu ineens hele harde pieptonen in mijn oren, en mn benen beginnen een soort spierpijn te krijgen. Mentaal ga ik nog redelijk lekker"
"Edit: intussen voel ik me weer oke Hey allemaal, Speciaal een account aangemaakt want ik maak me nu wel zorgen. Ik ben nogal doorgeslagen in mijn 3mmc gebruik. Tussen gisteravond 9 uur en vanochtend half 11, heb ik in totaal 5 gram gesnoven. De nacht daarvoor is er ook 4 gram doorheen gegaan. Nu heb ik last van oorsuizen en een snelle hartslag, geen hartkloppingen. Ook de bekende paarse knieën en koude voeten. Daarom 2 vragen: is dit een overdosis en moet ik medische hulp inschakelen of kan ik gewoon even op bed en het eruit slapen? Als ik even op bed lig, gaat het dan wel goed met mijn voeten?"
"Dankjewel voor de reacties. Mijn hart begint intussen weer normaal te doen, ik maak me vooral zorgen om mijn voeten, dus dat blijf ik in de gaten houden. Ik weet dat ik een probleem heb. Dinsdag heb ik een afspraak bij de huisarts voor mijn mentale problemen waarbij ik ook zeker dit ga benoemen. Het was zelfs het idee van: nu nog even los voor disnsag! Dom. Ik weet het ..."
"De paarse voeten zijn ook weer verdwenen. Wat ik misschien nog wel het ergste vind is dat ik nu al craving voel..."
"Nou en of! Goedemorgen"
"Twijfel twijfel, to pinkpop or not to pinkpop. Heb weekendkaarten, misschien toch maar op ticketswap"
"Klapperen zei: Hoiii, ik ga dit weekend met een vriend van mij een weekendje naar duitsland. Mijn vraag was is het te doen om miauw mee te nemen de grens over? (Heb een hele goeie verstopplek) Klik om te vergroten... Zou ik op dit moment afraden. In verband met het EK zijn er enorm strenge grenscontroles. Ik woon vlak aan de grens, elke dag kilometers in de file"
"Parkietje zei: dat ik het liefst in een foetushouding in bed zou willen liggen. Klik om te vergroten... Als dit fijn voelt, why not? Wees een beetje lief voor jezelf!!"
"PsyTekz zei: Wil je dan dood ofzo? Gek! Klik om te vergroten... Juist niet, anders had ik meer genomen toch? Suïcidaliteit is niet gek."