Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHelp heb ik een gevaaelijke overdosis 3mmc?!

Help heb ik een gevaaelijke overdosis 3mmc?!

13 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
p
paarsevoetjesLid
01-01-2024, 00:00
#1
Dankjewel voor de reacties. Mijn hart begint intussen weer normaal te doen, ik maak me vooral zorgen om mijn voeten, dus dat blijf ik in de gaten houden.


Ik weet dat ik een probleem heb. Dinsdag heb ik een afspraak bij de huisarts voor mijn mentale problemen waarbij ik ook zeker dit ga benoemen. Het was zelfs het idee van: nu nog even los voor disnsag! Dom. Ik weet het ...
U
UlixesLid
01-01-2024, 00:00
#2
paarsevoetjes zei:
Dankjewel voor de reacties. Mijn hart begint intussen weer normaal te doen, ik maak me vooral zorgen om mijn voeten, dus dat blijf ik in de gaten houden.


Ik weet dat ik een probleem heb. Dinsdag heb ik een afspraak bij de huisarts voor mijn mentale problemen waarbij ik ook zeker dit ga benoemen. Het was zelfs het idee van: nu nog even los voor disnsag! Dom. Ik weet het ...
Klik om te vergroten...
Dat gebeurd vaker hoor, "one last hurrah". Probeer je rust te pakken en zeker niet meer te gebruiken tot dinsdag. Succes!
C
CapitalCLid
01-01-2024, 00:00
#3
vooral geen schaamte voelen om dit met je omgeving (en arts) te delen. Dat is de enige weg vooruit.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#4
Goed blijven eten en drinken iig. Wij zijn geen artsen en op afstand inschatten of het gevaarlijk is, dat is onmogelijk.

Mocht je het niet vertrouwen direct hulp inschakelen. 9 gram in 2 dagen is vrij stevig.
p
paarsevoetjesLid
01-01-2024, 00:00
#5
De paarse voeten zijn ook weer verdwenen. Wat ik misschien nog wel het ergste vind is dat ik nu al craving voel...
C
CapitalCLid
01-01-2024, 00:00
#6
paarsevoetjes zei:
De paarse voeten zijn ook weer verdwenen. Wat ik misschien nog wel het ergste vind is dat ik nu al craving voel...
Klik om te vergroten...
Ga even buiten, lichte wandeling. Probeer je met iets anders bezig te houden. even volhouden!
D
DamiusLid
01-01-2024, 00:00
#7
Na zulke flinke hoeveelheden zullen de cravings idd niet mals zijn. Heb je wel geslapen afgelopen nachten? Anders is m’n advies: zoveel mogelijk proberen bij te slapen. Helpt iig in de reset. Goed om je arts dinsdag het hele verhaal te vertellen. Misschien is ambulante verslavingszorg geen overbodige luxe om je te helpen je leven de juiste koers weer op te krijgen.
m
mikkiemikeLid
01-01-2024, 00:00
#8
paarsevoetjes zei:
De paarse voeten zijn ook weer verdwenen. Wat ik misschien nog wel het ergste vind is dat ik nu al craving voel...
Klik om te vergroten...
Volgende x als je zo veel craving voel ff bakje chips proberen te eten water drinken en sterke joint roken dan kan je vaak wel slapen. Zou ik alleen niet gaan slapen als dat met je voeten is
B
Brakka MangLid
01-01-2024, 00:00
#9
Zou iig contact opnemen met verslavingszorg zsm want dit zal zich vast herhalen 😉
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#10
mikkiemike zei:
Volgende x als je zo veel craving voel ff bakje chips proberen te eten water drinken en sterke joint roken dan kan je vaak wel slapen. Zou ik alleen niet gaan slapen als dat met je voeten is
Klik om te vergroten...

Een sterke joint roken na een 3-MMC-binge, wanneer je je al zorgen aan het maken bent over je gezondheid (in die mate dat je hier een topic opent), lijkt me een recept voor nog meer paniek en paranoia, mocht je niet in slaap vallen ervan…
p
paarsevoetjesLid
01-01-2024, 00:00
#11
Edit: intussen voel ik me weer oke :)

Hey allemaal,

Speciaal een account aangemaakt want ik maak me nu wel zorgen. Ik ben nogal doorgeslagen in mijn 3mmc gebruik.

Tussen gisteravond 9 uur en vanochtend half 11, heb ik in totaal 5 gram gesnoven. De nacht daarvoor is er ook 4 gram doorheen gegaan.

Nu heb ik last van oorsuizen en een snelle hartslag, geen hartkloppingen. Ook de bekende paarse knieën en koude voeten.

Daarom 2 vragen: is dit een overdosis en moet ik medische hulp inschakelen of kan ik gewoon even op bed en het eruit slapen?

Als ik even op bed lig, gaat het dan wel goed met mijn voeten?
C
CapitalCLid
01-01-2024, 00:00
#12
Als je twijfelt direct medische hulp inschakelen! Ik ben niet bekend met 3mmc dus kan je niet antwoorden op je vraag. Maar ik zou toch de nodige stappen zetten om je te laten helpen
U
UlixesLid
01-01-2024, 00:00
#13
9 gram in twee dagen is echt meer dan heftig. Dan zijn dit soort bijwerkingen echt wel te verwachten. Als je voelt dat je accuut in gevaar bent, bel dan gewoon 112. Vertel het sowieso aan iemand dat je je zo voelt. En zoek professionele hulp (voor je drugsmisbruik) want dit is niet OK.
T
TorchicLid
01-01-2024, 00:00
#14
Je hebt een grote hoeveelheid binnen gekregen gisteren en vannacht. Deze symptomen passen bij 3-MMC gebruik maar het is lastig om te zeggen of je op dit moment daadwerkelijk in gevaar bent. Natuurlijk zijn deze klachten nooit goed voor je lichaam maar er bestaat een verschil tussen in levensgevaar zijn en schade aan je lichaam.

Zoals hierboven benoemd kun je het beste medische hulp inschakelen zodat je het zeker weet. Je kunt de huisartsenpost bellen en je klachten uitleggen en ook zeker benoemen dat dit door 3-MMC komt. Ze kijken hier niet raar van op en jij verdiend ook medische hulp.

Take care!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."