Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"dat is inderdaad iig geen opium papaver. maare, zo moeilijk is het toch niet om eraan te komen? Op t moment zie ik ze wel in tuinen staan, en heb een bouwplek ontdekt waar veel somniferums staan Pluk een paar van die pods (ong. een week nadat de blaadjes eraf zijn gevallen, zijn ze ook lekker dik) Als je ze droogt, kan je ze fijnmalen en er thee of een extract van maken"
"heb gehoord dat dat DMT ook in grotere hoeveelheden in acacia schors zit (een soort boom :P) Maar dan zal je er denk ik ook een extract van moeten maken"
"he leuk ik hou zelf het meest van leftover crack, choking victim, operation ivy. En rancid en bob marley als die meetellen.. Misschien dat iemand het nummer into action van Tim Armstrong kent? Of dub van leftover crack? :P"