Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"MusicIsLife zei: vriend van ons werd opgepakt toen hij op de wc zn drugs uit zn onderbroek haalde Klik om te vergroten... Gaat een bewaker nou serieus de wc-deur opentrekken terwijl iemand op het toilet zit, wat is dat voor belachelijke actie Wat je op het toilet doet is toch privé lijkt mij... Zit je vriend nu in de problemen of is hij er alleen uitgekickt?"
"Echt werkelijk belachelijk hoe bewakers zich af en toe gedragen... Neem gewoon de maatregelen tegen drugs die je moet nemen van de gemeente om een vergunning te krijgen en zorg voor de rest gewoon voor veiligheid, daar ik bewaking immers voor. Het beste kun je inderdaad gewoon je drugs nemen in een gesloten toilethokje, dan zit je het veiligst. Ik zou ook echt nooit op de dansvloer iets durven te nemen. Maar echt zuur voor je vriend zeg"
"SirErick zei: Maar serieus, deuren opentrekken is in mijn ogen echt not done en daarbij ook nog eens ernstige schending van je privacy. Klik om te vergroten... Precies, kun je echt niet maken. Ik weet zeker dat wanneer je dit op het damestoilet zou flikken je direct een aangifte hebt lopen. Bij mannen moet je dit ook gewoon niet doen; wat je op het toilet doet is privé. Daarom is een toilet een hokje met een slot erop. Ik heb trouwens inderdaad wel eens mensen gehoord die bewust eerst drugs namen en dan pas gingen pissen, zodat op het moment dat een bewaker wantrouwig wordt je de drugs al hebt weggestopt. Dacht altijd dat dit overdreven paranoïde was, maar niet dus"
"Vrijdag pep en veel alcohol, gistermiddag geslapen en ik wilde weer op tijd naar bed. Toch naar wat vrienden gegaan en met zijn allen gegeten, weer een sloot bier later weer pep genomen. Wonder boven wonder (en gelukkig) zo'n acht uur geslapen vannacht. En wonder boven wonder katerloos! Toch domme actie van gister zo achteraf gezien, waar is de discipline haha"
"LoveQuality zei: Alcohol Cafeïne Nicotine Wiet Hasj MDMA Amfetamine Alprazolam Cocaïne Ethylfenidaat (voelde er wel niets van) Truffels Salvia Zolpidem Diazepam Klik om te vergroten... Nog nooit keta gedaan?"
"2CB eind augustus"
"Hij heeft ook een report geschreven. Wat betekent roa trouwens haha?"
"Psychedelibee zei: 2C-B en pep gisteren op Hyte. Klik om te vergroten... Hoe is het bevallen? Hoeveel 2C-B heb je nou uiteindelijk genomen?"
"Mooi, wel een aardig grote dosis voor op een feest maar in combinatie met stimulanten wel goed te doen inderdaad! Bodyload kan wel vervelend zijn op een feestje inderdaad."
"Speed afgelopen vrijdag op straat om de aangeschotenheid eruit te halen voordat we uitgingen. Sta je daar met je aangeschoten hoofd midden op straat speed uit een zakje te halen Dit weekend waarschijnlijk voor het eerst 2c-b, maar dan niet op straat in een aangeschoten bui"