Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ok Mathijs (<--- grappigste emoticon ooit)"
"Nog nooit gedaan maar heel veel over gelezen. Ik ben trouwens ervaren in paddo's, zaden en wat kruiden. Nu wil ik de LSD stap nemen. Goa feestjes....of zijn er ook andere plekken? Ik ben niet zo'n feestjesganger en ik ontwijk herrie en drukte vandaar... en nu tussen al dat naar LSD te vragen Ik wilde weten, als ik zo'n blotter koop, ik ga ze niet allemaal in een week opzuigen natuurlijk, dus hoe lang kan dat mee? Zit 500 op toch, ongeveer 600 euro gemiddeld? Ik neem aan een koude en donkere plek, ergens in de koelkast zonder enige vorm van vocht etc. Ik ga het niet meer dan 1 keer per week doen, dus moet 1 blotter jaren mee...? Kan me niet voorstellen dat die velletjes 10 jaar lang houdbaar zijn Ajuuu"
"Dank beiden! Wow, dat had ik niet verwacht....jaren.... Ik zal ze dan 1 voor 1, per zegel in folie verpakken (ja, dat kost tijd) en dan allemaal in een paar luchtdichte zakjes en dan in donkerkleurige glazen potten en dan in de vriezer Nu ik erover denk, er zijn meerdere soorten, dus misschien 50 van elk kopen als variatie, Op die ene link lees ik dat je het moet laten ontdooien voor je het gebruikt, maar kan ik het ook meteen onder mijn tong leggen, LSD ijs Ajuuuu"
"klopt, dat bedoelde ik maar verkeerd verwoord"
"OK, we gaan zien Trouwens goa feestjes enige plek of? Grappig zeg, ik heb een PM box"
"Ik heb nergens gevraagd om te dealen, toch Ik ben gewoon benieuwd waar jullie het vandaan halen, behalve goa feestjes."
"lysergine25 zei: oollpp zei: Ik heb nergens gevraagd om te dealen, toch Ik ben gewoon benieuwd waar jullie het vandaan halen, behalve goa feestjes. Klik om te vergroten... je had toch al superblotters voor 600 euro ? Klik om te vergroten... als je goed leest zie je dat er een vraagteken achter staat " Zit 500 op toch, ongeveer 600 euro gemiddeld? " dus het was een vraag die ik bevestigd of ontkend wilde zien, geen tijd voor kattigheid"
"Ok :P Het schijnt dat een paar mensen het toch verkeerd hebben gelezen en dachten dat IK een blotter voor 600 te koop had. Ik had toch echt vermeld dat ik nooit LSD had gedaan en dat ik op zoek was. Dan maar naar een goa feestje"
"dat is ook 1 van de redenen dat ik niet naar een goa wil, want dan kom ik over als iemand die alleen komt om te scoren....wat ook waar is, hehe. maar ik wil dus niet onrespectvol daar wat rondvragen en dan kopen en wegwezen. de muziek trekt me niet, ik ben geen party gast enzo dus ik verheug me er niet op :P maar het moet maar dan he"
"je verwachte er de verkeerde dingen mee. calamus is een geneesmiddel op de eerste plaats...pas veel later een hallucineer middel. ik neem het 1 keer per maand tot me, opgewarmd, gezeefd en ik weet dat ik me minstens 1 week daarna sterker voel dan eerst. het reinigt je intern op verschillende vlakken. trouwens, je moet calamus mengen met je eigen speeksel voor het beste effect, totdat het zeg maar modderig wordt, laat 15 minuten staan, daarna mengen met wat kraanwater, 1 flinke glas is genoeg. misschien vies voor de meesten maar het is je eigen speeksel waar je elke dag liters van binnenslikt, dus... naast het reinigen van je systeem en versterken van je immuunsysteem werkt het ook tegen keelpijn (bijna meteen merkbaar), snotneus, en kiespijn (moet je meemaken om te geloven). en ja, neem een grammetje calamus peoder, doe het onder je tong en je hebt binnen een korte tijd een frisse adem. niet lekker nee, maar paddo's zijn nou ook niet echt jammie. hallucineren kan je er ook mee, maar je moet jezelf goed voorbereiden wat me te lang gaat duren om uit te leggen, en ik weet dat de meesten het toch niet gaan doen. men verwacht tegenwoordig van, hup drin douwen en ik wil vliegen.... zo werkt calamus dus niet. dus voordat je een waardevolle plant gaat afblaffen, eerste jezelf beter informeren over wat het is. als je wil hallucineren, eet gewoon wat paddos of cactussen, is makkelijker"