Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"1x je lichaamsgewicht is een prima dosis om op te chillen. Je raakt bij XTC niet zomaar oververhit, dit zal vooral gebeuren icm veel dansen en te weinig drinken (wat je niet gaat doen). En opgefokt wordt volgens mij niemand (je krijgt er een ontspannen energie van). Opgefokt asocieer ik meer met speed of coke, al valt dat bij de meeste ook erg mee. Belangrijker is dat je je pilletje laat testen, zodat je weet dat je alleen MDMA slikt en ook zodat je weet hoeveel er in zit. Als je zo bang bent dat je teveel gebruikt, waarom start je dan niet gewoon met 40 of 50 mg? Dan wacht je 1,5 uur en kijk je of en hoeveel effect het heeft. Je kan altijd bijslikken...."
"Had ook altijd een vaste dealer hier in Utrecht, maar die is er mee gestopt en moet nu helemaal richting Amsterdam voor mijn pleziertjes..."
"Volgens mij heeft het allemaal weinig met de leeftijd te maken. Het enige wat van belang is, is dat je een \\aanknopingspunt hebt met een bepaalde groep gebruikers. Ben zelf nog lang geen 40+, maar vind het zelf ook lastig om er aan te komen, nu mijn vaste adres foetsie is. Heb gelukkig nog wel beperkte aanvoer van een vriend die ver weg woont, maar zou hier in Utrecht ook niet weten hoe ik aan een nieuw verkooppunt zou moeten komen. Misschien moet ik toch gewoon maar een keer naar een trance feest gaan , aangezien swingen nog minder mijn ding is ."
"Waarom deze vraag. Gewoon lekker een halfje nemen en bijslikken als je er nog niet lekker in zit. Als hou ik dan vooral van het relaxedte en verliefde gevoel en heb er weinig behoefte aan om compleet te spacen. Ieder zo zijn eigen ding, maar een hele kan idd weinig kwaad."
"De huisarts bellen heeft waarschijnlijk weinig zin. Die hebben niet veel verstand van drugs en zeker niet van interacties met geneesmiddelen. Hij gaat natuurlijk zeggen dat je dat niet moet doen. Hier op het forum ga je ook geen betrouwbaar antwoord krijgen (kan ook niet, je vermeldt niet eens je medicatie). Zou op internet is kijken naar organisaties die gespecialiseerd zijn op het gebied van drugs. Hier zou je je vraag wel eens beantwoord kunnen krijgen: http://www.jellinek.nl/vraag-antwoord/a ... uwe-vraag/"
"Mijn ervaring is dat als je niet kan dansen, dat je dan gewoon te hard gaat. Ik accepteer dat het gewoon max. een uurtje duurt voordat ik door mijn eerste space heen ben. Daarna doseer ik een uur/anderhalf uur later helft lichaamsgewicht bij om het gevoel niet weg te laten zakken, maar wel gewoon lekker los te kunnen gaan. Verder heb ik persoonlijk ook wat moeite om te beginnen met dansen, maar als je in het begin een beetje geforceerd begint, kom je er achter dat je daar na een paar minuten al doorheen bent en dat het gewoon heerlijk voelt. Veel plezier alvast"
"Spacebril is onmisbaar tijdens een trip met vrienden...."
"sansas zei: balonnen! Klik om te vergroten... Dan zou ik ook iets meenemen om ze te vullen...."
"Svali zei: sansas zei: onlypills zei: Dan zou ik ook iets meenemen om ze te vullen.... Klik om te vergroten... water, lucht uit je mond, je vind vast wel iets. Klik om te vergroten... Klik om te vergroten... Weet nou niet zeker of de opmerking van Sansas serieus was ."
"Als je 'iets' wilt voelen, dan is ongeveer 3/4 van je lichaamsgewicht in mg voldoende. Wil je de positieve effecten van XTC ervaren zonder de weg kwijt te raken, dan is 1 keer je lichaamsgewicht een prima dosis. Je zal dan wel gaan spacen, maar zeker niet zo hard dat je niet meer weet wat je aan het doen bent en ook niet zo lang. Ben wel benieuwd waarom je zo graag niet de weg kwijt wilt raken?"