Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsEen keer proberen....

Een keer proberen....

38 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
E
Eddo25nlLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik heb wat berichten gekregen.... enne! Het kwam hier eigenlijk op neer: ik kan beter mijn degelijke bestaan blijven volgen.....

Toch bedankt!
T
TechNoraLid
01-01-2024, 00:00
#2
*Dringt zich hardhandig naar voren, ondertussen iedereen ellebogend wegduwend*
Lijkt me enooooooruuuuum gezellig Eddo, schatje van me! :sunglasses: Count me in!!!!! :rock:
R
RoosJe16Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Waa, dat gevoel dat ik krijg als ik denk aan 400 euro in combinatie
met coke :hearteyes:

Daar kennen we met het hele forum 'n feesie van bouwen!

@ pipoxyz : 30 euro voor een halve? :openmouth:
Dat vertik ik!
E
Eddo25nlLid
01-01-2024, 00:00
#4
Nou, lijkt me wel wat.... dames ik ga er voor.... Stuur ff een PB.. als je het echt wat lijkt? :P :)
o
oldskoolLid
01-01-2024, 00:00
#5
Eddo25nl zei:
Nou, lijkt me wel wat.... dames ik ga er voor.... Stuur ff een PB.. als je het echt wat lijkt? :P :)
Klik om te vergroten...

haha is wel leuk gevonden anders :mrgreen:

bij deze;

als er hier dames zijn die zin hebben om eens coke te nemen met een "meer ervaren gebruiker" :rolleyes:

PB dan he :wink:

vond het overbodig om een extra topic te openen :tearsofjoy:
T
TechNoraLid
01-01-2024, 00:00
#6
Zoveel mogelijkheden ineens.... :hearteyes: Jullie zijn echt mijn beste vrienden!!
D
DioneLid
01-01-2024, 00:00
#7
rofl @ de reacties in dit topic :openmouth:
P
PannekoeketrutLid
01-01-2024, 00:00
#8
Safire zei:
rofl @ de reacties in dit topic :openmouth:
Klik om te vergroten...

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

neeeeeeeeeee
ik zit op irene dr account

lellerskates
omg

/ellesdee
s
sannetjuhLid
01-01-2024, 00:00
#9
whaha kom op joh!
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#10
Je kan beter een keer speed nemen gezellig met iemand... is veel gezelliger en kan je leuke gesprekken voeren :mrgreen:

Al moet ik toegeven nooit coke gedaan te hebben :beer:
d
dka983392hsadjkxapopsxaLid
01-01-2024, 00:00
#11
Morgenavond op de Stubnitz loop je ongetwijfeld een sos gebruiker tegen het lijf.
J
JuliaLencoLid
01-01-2024, 00:00
#12
Lake zei:
Morgenavond op de Stubnitz loop je ongetwijfeld een sos gebruiker tegen het lijf.
Klik om te vergroten...

Ook van de partij? :sunglasses:
d
dka983392hsadjkxapopsxaLid
01-01-2024, 00:00
#13
Denk het niet, heb zondag overdag al iets te doen dus kan niet al te wasted zijn dan hehe.
e
emptynextLid
01-01-2024, 00:00
#14
LAat me je 1 ding vertellen als (helaas) ervaren coke gebruiker. Het is duur. het is superverslavend en maakt je kop kapot. je kan paranoide worden, de wereld niet meer realistisch zien, relaties kapot maken en je je werk kosten. ik zit op dit moment met een hardnekkig coke probleem en zoek dus hulp bij de brijder. DOE HET NIET!! het is niet cool, je gaat van 1 gram na 2 naar 10 en voor je het weet ben je alleen maar aan het scoren.

dus als je verstandig bent. zet het uit je hoofd.

sux6
T
Tony MontanaLid
01-01-2024, 00:00
#15
emptynext zei:
LAat me je 1 ding vertellen als (helaas) ervaren coke gebruiker. Het is duur. het is superverslavend en maakt je kop kapot. je kan paranoide worden, de wereld niet meer realistisch zien, relaties kapot maken en je je werk kosten. ik zit op dit moment met een hardnekkig coke probleem en zoek dus hulp bij de brijder. DOE HET NIET!! het is niet cool, je gaat van 1 gram na 2 naar 10 en voor je het weet ben je alleen maar aan het scoren.

dus als je verstandig bent. zet het uit je hoofd.

sux6
Klik om te vergroten...

Niet iedereen is hetzelfde. Goede waarschuwing. Maar... er zijn ook mensen met een zelf controle. Die hebben zich wel in de hand.
Zelf ben ik ook (erg) ervaren. Maar niet verslaafd.
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#16
Tony Montana zei:
emptynext zei:
LAat me je 1 ding vertellen als (helaas) ervaren coke gebruiker. Het is duur. het is superverslavend en maakt je kop kapot. je kan paranoide worden, de wereld niet meer realistisch zien, relaties kapot maken en je je werk kosten. ik zit op dit moment met een hardnekkig coke probleem en zoek dus hulp bij de brijder. DOE HET NIET!! het is niet cool, je gaat van 1 gram na 2 naar 10 en voor je het weet ben je alleen maar aan het scoren.

dus als je verstandig bent. zet het uit je hoofd.

sux6
Klik om te vergroten...

Niet iedereen is hetzelfde. Goede waarschuwing. Maar... er zijn ook mensen met een zelf controle. Die hebben zich wel in de hand.
Zelf ben ik ook (erg) ervaren. Maar niet verslaafd.
Klik om te vergroten...

Same here. Heb in mijn beginperiode zeker 3-4 maanden 2 keer in het weekend ( standaard meestal ) en dan zeker nog 1 of 2 keertjes door de week sos gesnoven. Dit kostte natuurlijk veel geld en was dan ook meestal een halfje met zn 2e of 3e door de weeks. In het weekend meestal een halfje per persoon, en dan altijd met stuk of 4/5 personen, dus dan kreeg je ook nog veel aangeboden etc.

Op een gegeven moment had ik helemaal geen geld meer, maar sjoepte wel vaak ervoor van me ouwe en ben toen echt geminderd. Toen elke vrijdag ( en zaterdag soms ook ), standaard een halve of hele per persoon. Dit ook 2 maanden vol gehouden ofzo. Ben nu al weer een tig aantal maanden gestopt, en doe het nooit meer. Krijg het nog wel eens aangeboden en is dan best ff slikken, ook als ik het op tv zie ofzo, dan begint het toch wel te kriebelen.

Maar waar een wil is, is een weg, zullen we maar zeggen.
s
speeseendLid
01-01-2024, 00:00
#17
o.t.

Tony Montana zei:
Niet iedereen is hetzelfde. Goede waarschuwing. Maar... er zijn ook mensen met een zelf controle. Die hebben zich wel in de hand.
Zelf ben ik ook (erg) ervaren. Maar niet verslaafd.
Klik om te vergroten...

Wat de één verslaafd noemt, vindt de ander niet eens noemenswaardig. Wanneer jij jezelf ervaren noemt, dan klinkt daar een bepaalde regelmaat / frequentie die je hebt met de Coke.

zie hier een overzicht van de hoop:

Wanneer ben je verslaafd?
Voordat je kunt bepalen wanneer je verslaafd bent, moeten we duidelijk maken wat we verstaan onder verslaving. Ben je (nog) niet verslaafd als je elke dag zeven glazen alcohol drinkt maar bij acht glazen wel? Veel mensen zouden graag zo'n criterium hanteren maar dat is te simpel. De vraag die je moet stellen, is wie in welke situatie waarom alcohol of een ander middel gebruikt.

Verslaving
Sommige mensen reduceren verslaving tot lichamelijke afhankelijkheid, de gewenning. Maar gewenning is hoogstens een aspect van sommige vormen van verslaving en zeker niet van alle. Typisch voor verslaving is de geestelijke afhankelijkheid. Alle verslavingen hebben dit met elkaar gemeen.

Onweerstaanbare behoefte
Bij verslaving gaat het om een zéér grote, onweerstaanbare behoefte een bepaald middel te gebruiken of een bepaald gedrag te vertonen. Deze behoefte bepaalt het hele leven van de gebruiker. Verslaving gaat gepaard met het besteden van heel veel tijd en energie aan het verkrijgen van het middel. Ook geven verslaafden belangrijke maatschappelijke, arbeids- en/of ontspanningsactiviteiten op of verwaarlozen ze deze activiteiten volledig. Ook wordt gebruik voortgezet ondanks het besef van negatieve gevolgen die ermee verbonden zijn.

Controlebeperking
Een ander kenmerk van verslaving is controlebeperking: de controle over het gebruik of gedrag is niet meer optimaal. De gebruiker wórdt beheerst. De alcoholist kan alleen maar denken aan de alcohol, de drugsgebruiker aan zijn drugs en hoe hij daar zo snel mogelijk aan kan komen.

Herkenning
Verslaafden maken anderen graag deelgenoot van hun ervaringen of ontkennen juist verslaafd te zijn en proberen tegenover hun omgeving mooi weer te spelen. Verslaafden herkennen elkaar overigens vrij gemakkelijk.

de eend
M
MiriamLid
01-01-2024, 00:00
#18
Nou ik wil best een keer samen met iemand avondje relaxen, chilln en beetje snuiven of roken hoor. PM me maar voor vedere info.
s
space scientistLid
01-01-2024, 00:00
#19
nou wanneer zullen we afspreken, voor mij hoef je geen 400 euro te betalen :grin:


en woon dichtbij :P
T
TemptationLid
01-01-2024, 00:00
#20
ik heb me laten vertellen dat je op de wallen zo bij een transhoer terecht kan en dat je daar ook heel lekker kan basen... :grin:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."