Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"bij mij de absolute nummer 1 is jupiler (ben dan ook een belg ) nummer 2 verkies ik duvel nummer 3 donkere leffe nummer 4 kwak heb al vele bieren geproefd en uiteindelijk is er niks beter als belgish bier... ook al ben ik zelf een belg; ik weet het... maar heb toch altijd mijn objectieve mening toegepast van de internationale bieren; heiniken en 1664 scoren het beste... duits en engels bier kan mij niet bekoren"
"iemand hier mischien bekend met een bepaald smartshop product wat vergelijkbaar is met cocaine??? ik dacht aan kratom; iemand hier ervaring mee??? is het effect vergelijkbaar???"
"mischien een klein beetje off topic.... maar weet er iemand mischien iets meer over de DAD party's in de ardennen? gaan ze nog terug komen? of is het voorgoed gedaan? zou het wel jammer vinden... ben er zelf een keer of 5 geweest en was telkens SUBLIEM"
"ik heb het net geprobeerd en alles gedaan zoals frisko zei... ik ben wel zwaar benieuwd of het echt werkt nu 24 uur wachten"
"tja ik ben gewoon stom geweest om op deze manier te vertrouwen... wat frisko uitlegt is de gewone aceton wash... ik had de Engelse en/of Amerikaanse tekst al eens eerder gelezen en er kwamen wel wat meer producten bij kijken om je coke te zuiveren... maar in ieder geval ik wou het toch ff proberen nu; ik had trouwens ook iets minder goede coke op deze moment... ik heb het ook gedaan zoals frisko zei met 3 gram; ik had een 0,9 gekregen dus had in totaal 2,7.. heb het na gewogen en het klopte als een bus.... na het cleanen en ook 20min drogen bij de lamp had ik nog 1,9 gram over dus idd er is 0,8 verloren gegaan... op zich al positief dat ik minder over heb maar dit kan gewoon niet kloppen; ik had vandaag echt kutcoke; en ik weet echt wel waar ik over spreek... als hij 30% zuiver was dan was het veel.... Frisko uw verhaaltje en/of vertaling klopt gewoon ni.... of? ik heb iets verkeerd gedaan in het hele proces... dat is ook mogelijk... maar als jij zo zeker bent van je stuk, en echt gelooft dat je die coke zuiver krijgt... dan wil ik wel eens langskomen om te zien hoe je het juist doet... ik heb daarstraks je hele uitleg gevolgt maar sommige dingen begreep ik niet al te best en mischien is het daar fout gelopen???"
"sorry frisko my bad.... ik had helemaal niet meer aan die "droge" aceton gedacht... damn dus ja ik moet niet verder zoeken dan he... heb gewoon de verkeerde aceton gebruikt wel een duur grapje anders; 3 gram voor de vuilbak nu ik heb er net na 24 uur een lijntje van geprobeerd maar het spul doet helemaal niets, maar echt niets.. gewoon wit poeder dat verder helemaal niets doet... ik vraag me eigelijk wel sterk af wat ik nu eigelijk over heb gehouden... spul doet echt niets, geen verdoving in de mond, geen brandend gevoel in de neus en verder ook totaal niks effect, maar er zit wel nog steeds een zware aceton geur in... na 24 uur.. spul zal in de vuilbak belanden vrees ik... ach ja volgende keer beter he"
"te laat vrees ik het spul wou je ook gewoon niet nemen... zat een sterke aceton geur in, niet normaal, dus ik dacht dit is niet gezond!!!"
"ok genoeg gezeverd! waar kan ik nu eigelijk droge aceton vinden??? want ik wil het nog steeds proberen hoor... hoewel mijn verwachtingen al sterk gedaald zijn..."
"ik kan je helaas geen tips geven... maar ik kan wel zeggen dat ik perfect begrijp in welke situatie je zit en wat er door je heen gaat... ik gebruik ook een 5-tal jaren C en altijd in combinatie met drank... zonder drank vind ik het idd ook niets... probeer ook al een hele tijd te stoppen maar de drang is gewoon te hoog en ik ben te zwak om deze te ontwijken... coke is zo ie zo verslavend maar in combinatie met drank is het nog verslavender... probleem is; als je achteraf gedronken hebt zonder de intensie coke te nemen... door de drank je een extreme zin krijgt in coke.. eigelijk is het gewoon vergif die coke... je wilt altijd meer omdat je denkt dat het iets goed is; maar uiteindelijk heb je enkel een leeg gevoel... mvg oldskool"
"JU-pilar"