SmartieAndMe zei:Zo te zien zijn we te laat om te antwoorden. Hoe is het verlopen gisteren? Heb je een redose gedaan?
. Had er ook niet zoveel zin meer in gezien de setting en het feit dat ik de volgende middag weer moest werken. merkte een lichte euforie na een uurtje. Mag eigenlijk geen naam hebben.noxcoaster zei:SmartieAndMe zei:Zo te zien zijn we te laat om te antwoorden. Hoe is het verlopen gisteren? Heb je een redose gedaan?
Haha. Daarom ook maar geen redose gedaan. Had er ook niet zoveel zin meer in gezien de setting en het feit dat ik de volgende middag weer moest werken. merkte een lichte euforie na een uurtje. Mag eigenlijk geen naam hebben.
Volgende keer 150-200 dosis. Lijkt me redelijk, ook van wat ik aan ervaringen heb gelezen.
Even langs de testservice 👍
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."