Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"is egt super vaag spul . heb dit al een 8 keer gedaan was egt vet. ben hier heel gevoelig voor want heb nog nooit een extract gerookt en had ook geen ganse gram nodig om op te roken. eerste keer was het zwakste toen had ik wel al een gram nodig was gewoon eigelijk nog goed in de realiteit alleen was ik toen eigelijk in men hoofd wat in een sprookjes wereld en voelde aan dat ik terug een kleuter was ofzo iets.3 de keer was heel vet ik ging na een maat en ging met die weg om dit te roken en in een keer voelde ik mij weer in een rare wereld maar dan veel dieper.ik begon gewoon kei hard te lachen voor nix 5 min later was ik gewoon nog beetje stoned.en vroeg ik aan een maat wat er gebeurt was want leek gewoon dat ik toen in een rare droom was.4de keer was het lachen er ook en was nog dieper as 3de keer ik zag gewoon iedereen rond mij had een derde oog .dan met nieuwjaar dit jaar was ik henig dronken kwam thuis en ging het nog is doen voor 6 de keer ofzo.ik ging na buiten ging zitten en begon het te roken.in een keer was ik gewoon helemaal weg.ik weet niet als ik toen met ogen open of met ogen dicht op die stoel zat zag totaal nix meer van de realiteit.wist nix meer van deze wereld wie ik was dat ik salvia had gerookt.ik leefde gewoon in mijn eigen lichaam as wereld met allemaal rare manetjes en was over dingen aan het doen.het leek gewoon dat ik die fantasie persoon was en dat altijd was geweest.10 min ongeveer later hoorde ik een kei harde wind en vloog toen van mijn uit mijn lichaam weer na buiten en toen was ik terug in de realiteit alleen henig stoned en ben toen maar gaan slapen.heb maar in heel men leven maar 6 euro aan salvia uit gegeven had toen 10 G gewone bladeren. was toen ook beetje depri in de tijd dat ik dit nog gebruikten en nu nog altijd klein beetje.maar ik heb er nooit een bad trip van gehad hoe hevig dit spul ook was.komt denk ik dat je het gewoon niet beseft dat je tript dus ook niet gek word en ook dat je nix meer van deze wereld weet en dat je gewoon ergens anders leeft en je dan denk dat je daar altijd geleeft hebt. bij paddo's krijg ik heel rap een badtrip ook al is dit stukken zwakker. gebruik geen salvia meer om dat ik naar CAD moet en dat ouders weten en vaak controleren dat die weten dat ik gebreukt heb.en dat ik hier gewoon heel moeilijk nog aan kom.heb wel paddo's maar durf ze nu eigelijk niet goed te gebruiken om dat je hier soms bij voelt dat je niet weet wat je overkomt en dat ik nog niet 100 % over depresie ben."
"Paddo's die gedroogd zijn en al 5 maand liggen zouden die nog goed zijn voor op te eten?"
"ze waren nog goed te vreten ben er niet ziek van geworden. alleen geen hol van gevoelt.zal wel dat ze heel lang gelegen hebben. t waren van philipers stones of zo iets.heb verpaking weg gegooit dus geen idee hoe k t moet schrijven"
"eten op xtc vind ik beter te doen als eten op speed maar nog altijd vies moeilijk.met joint gaat eten er wel beter in alleen het lijkt zo lang dat eten als je vies stoned bent.je eet beetje en dat lijkt dan zo lang terwijl het niet egt lang is dus stop ik meetsal met eten dat het lijkt dat een een kwartier doe over een beetje.drinken gaat gewoon bij mij lekker makkelijk.slapen is ook moeilijk zeker bij speed bij xtc gaat het meestal redelijk.joint roke om in slaap te vallen heb ik ook slechte ervaring mee.ben dan kei stoned en nog altijd vies aant kauwen in bed zonder kaugom egt irriterent.dan pak ik een kaugom en dat ik zo stoned ben denk ik telkes dat die kaugom achter in men keel komt dus doe die maar weg.ook eens gehad dat ik dan kei stoned gewoon iets ging zoeken tegen dat kauwen en sta ik gewoon stil aan wat anders te denken tot ik het weer door heb wat ik wou doen en dan weer het zelfde.met koek half in mond en daar tanden op werkt bij mij ook niet bijt dat gewoon stuk na een min of 2 door die druk op mijn kaken.dan gewoon proberen slapen en dan bijt ik men mond open .dus blijf meestal wakker als ik dat irriterende kauwen nog heb ook al ben ik knal stoned."
"Bij speed blijf je gewoon helder in je hoofd. je word er niet wazig van je blijft eigelijk je zelf zoals je nuchter bent. je kan stuk makkelijker denken,je voelt je zelfzekerder,happy,je wilt gewoon blijven praten,goesting in dingen te doen en je word bijna niet moe je blijft maar energie hebben. het lijkt misschien een saai middel als je weet dat je er helder bij blijft maar is het echt niet is niet voor niks zeer verslavend. als je het doet ga dan naar vrienden en zet daar wat muziek op. je blijft gewoon praten en voelt je heel gelukkig als je praat. plan dan ook wat te doen voor die dag ofzo want dat doet dan echt goed. wel opletten dat je niet te veel neemt want je voelt speed eigelijk niet dus je kan makkelijk teveel nemen. als je een man bent en je hebt het net gedaan en je denkt dat je niks voelt gewoon naar het toilet gaan dan kom je er wel achter als het werkt . een deel vrienden van mij en ik zelf vinden speed better als xtc. in het begin zul je wel denken huh is dit alles dit stelt niks voor maar achter een uur zul je wel anders denken . rillingen kun je de eerste keren ook wel krijgen in je lichaam dat komt dat alles kei gespannen is maar is heel anders als met xtc."
"vind het ook raar dat sommige heel goed en vast kunnen slapen na speed. ik kan dan wel slapen maar heel slecht je valt gewoon heel moeilijk in slaap en word dan terug deel keer wakker. en als je slaapt lijkt het gewoon dat je half slaapt . heb volgende dag nergens last van alleen beetje koppijn. komt waarschijnlijk dat ik toch nog redelijk eet ook al is het moeilijk. tot nu toe nog maar 1e keer helemaal verrot geweest na speed ik had toen ook niks gegeten en maar blijven geven en blijven bij nemen."
"DarkScope zei: van xtc had k ook n beetje dat k me heel licht voelde. Hoezo denk je na een uur anders? komt het omdat je na een uur nog steeds helder bent of dat het na een uur pas egt werkt?en kun je nie scheiten of pisse o.i.v speed? Klik om te vergroten... gewoon dat je helder blijft in je hoofd. dan lijkt het als je het nog nooit gedaan hebt niet veel voor te stellen. het werkt wel maar je voelt een deel ervan nog niet. als je met iets bezig bent of begint te praten begin je het effect meer te kennen en begint het fijner te worden. naar wc gaan gaat wel alleen alles is gespannen waardoor een deel meer moeiten moet doen. en je merkt wel dat iets veel kleiner is geworden."
"in een buisje zit 4-5 ml"
"Als vrienden ofzo beetje teveel ghb ingenomen hebben en daar door dan bewusteloos worden. wat moet je dan doen gewoon afwachten en kijken als hij nog goed ademt en op zijn zij leggen?"
"roaren* zei: tja, als je slecht gaat van X, voel je je gewoon heel kut, misselijk, ga je waarschijnluk moeten overgeven en zal je veel moeite hebben voor nog goed recht te staan dusja beter gaan zitten, maar ja eigelijk is het allemaal niet zo erg, veel water drinken als je slecht gaat Klik om te vergroten... ja je voelt je egt kut,misselijk,duizelig,super vaag zicht,recht staan is stukken moeilijker,ook soms in paniek dat het te hard aan voelt,mense volgen is ook super moeilijk,..."