Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"hoe merk je dat je speed hebt gekregen ipv coke?"
"waarom geen vrouwen?"
"Koop altijd bij dezelfde en is altijd ok, maar dit keer voelde het echt heel anders. Speedy, veel hartkloppingen etc en kon idd niet slapen. Was die keer volgens mij in ieder geval versneden met speed."
"ja vond ik ook! Blijkt dat degene waar ik het had gehaald het dit keer ook bij iemand anders vandaan had. Hij was er ook niet over te spreken."
"Kijk eens op de site van drugsinfoteam.nl, daar staat een speciaal kopje wat betreft omgaan met het gebruik van een ander. Is heel informatief. Succes."
"reguliere zorg is slecht, werkt niet. Ga naar een 12-stappen kliniek, dat is het enige dat werkt. En daarna naar meetings gaan en delen met lotgenoten!"
"quaranta y tres, 43, spaans likeurtje, heerlijk"
"De moeder waar het allemaal om gaat is eindelijk weer eens online. ik ben goed bezig.Heb een baan gevonden, ben gestopt en in behandeling. Moeder blij, kids blij, man blij, iedereen blij..."
"3 gram? Ja kan me voorstellen, dat je dan weer andere middelen nodig hebt om te gaan slapen. Doe meestal halve tot drie kwart gram, en dan heb ik er vaak al moeite mee."
"coke, maar het is slechte shit, kan het niet uitstaan! Ben genaaid!"