Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"ik ben twee keer nokkie gegaan, één keer omdat ik aan de antibiotica zat, een combinatie van antibiotica, geen eten, en veel zon waardoor ik nokkie ging, was wel lachen trouwens, ik was bij een vriendin thuis en we bedachten een wake en bakie te doen, dus wij hadden gerookt en daarna besloot ik om een lekker ontbijtje te maken, dus ik loop naar de keuken toe, pak een pan en zoek de eieren, opeens werd het zwart voor me ogen en hoorde ik allemaal bellen rinkelen. toen ik weer kon zien lag ik op de grond en zat de broer van die vriendin zwaar ernstig boven me, bleek dat het rinkelen van bellen de glazen drinkbakjes van de katten waren waar ik op gevallen was , was echt zwaar spacend. en de tweede keer was bij lowlands, te weinig gegeten noch gedronken en teveel mensen in me buurt. vanaf dat moment heb ik standaard een flesje water binnen handbereik, alleen al wat drinken helpt over het algemeen al."
"Re: acidboy zei: Shabab in Utrecht, een van de weinige goede shops nog. Klik om te vergroten... shabizzle, ben er bijna een jaar niet meer geweest (dmv verblijf in het buitenland) maar heb nog steeds de aansteker"
"kijk, ik had dus een ideetje, om een soort van tourgidsje voor buitenlanders te maken, over de gevaren (subsidie dus), hoe nederlanders roken, hoe men een tipje draait (doen ze niet in het buitenland), wat de beste condities zijn om te roken en de betere plekjes. maar dan vraag ik me wel af of er een markt en intresse voor is. duss... als je ideeen heb of een mening over het idee in het algemeen, zou je mij heel blij maken."
"ff als toevoeging, dit zou een mogelijke intro kunnen zijn: weed in holland, do it the Dutch way Dear toerist, we know why you´ve come to Holland, ofcourse we do. because there´s is just one reason to come here: marihuana. but many of you don´t know the difference between white widow and purple haze. how to make your own, the Dutch way. that´s why we wrote this. A simple guide through the Dutch world of the coffeeshop."
"tja, weetje wat ik zou doen: met een goede vriend/in naar een park gaan met een lading voedsel, de eendjes voeren en lekker lullen"