Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Beste mensen, De 21ste willen we tijdens het stappen wat 4-FMP gaan gebruiken, omdat het een leuke xtc vervanger schijnt te zijn. Met nieuw jaar willen we dan xtc gaan doen, ik vroeg me af of dat het wel verstandig is zo kort na elkaar? Werken beide op dezelfde stof? en kan het zo vlug achter elkaar de intensiteit van de xtc trip verminderen? Jase"
"Hi mensen, Ik wil met oud en nieuw weer eens xtc of mdma met mijn beste vrienden gaan doen.. weet iemand een leuke plek om dit met oud en nieuw te doen? natuurlijk willen we diepe gesprekken..en even rustig zitten.. maar daarna gewoon keihard feesten! We willen dit jaar ergens anders dan het saaie den haag zijn.. weet iemand leuke spots of plekken? of heeft iemand misschien tips?? raden jullie mdma of xtc aan?"
"Ik heb goede ervaringen met onder andere truffels, kratom en salvia komen allemaal uit de*MODKNIP*"
"Afgelopen vrijdag na negen maanden weer eens een nachtje mdma gebruikt. Ik voel alleen nog steeds rare schokjes door mijn lichaam. Vooral achter mijn rug links en in de buurt van mijn blaas.. Is het niet vreemd dat dit nog steeds niet weg is? Het doet geen pijn maar is wel heel erg irritant. Ik gebruik sinds maandag ook anavar kan dit er mee te maken hebben? is het beter hier mee te stoppen zolang ik deze schokjes nog voel? Verder heb ik afgelopen maandag bloed moeten prikken, leverwaarde etc. kan de xtc van vrijdag deze uitslag beïnvloeden? Hopelijk weet iemand een antwoord"
"Re: na vier dagen nog steeds vreemde schokjes door mijn lich Oke, bedankt voor de reacties. Sjah het neemt geleidelijk af bij de achterkant van me rug is het weg, alleen onder mijn blaas af en toe nog een klein schokje en al bijna een week verder hopelijk is het voor dit weekend weg"
"beste drugs forum, afgelopen zondag heb ik 8 halve MDMA pillen ingenomen. Normaal gesproken deed ik een hele pil, maar aangezien ik hem vaak te hard voel, heb ik dit naar een halve pil per uur verlaagt. dus van vier hele doseringen waren het er dit keer 8 kleine dosseringen. Heb me de hele dag en avond vermaakt tot dat ik de laatste halve nam daar voelde ik totaal geen blijdschap meer, ik kon opeens niet meer praten, mijn armen en benen begonnen alle kanten op te bewegen.. de hele controle over mijn motoriek was ik kwijt. had last van hevige hartkloppingen en het leek alsof ik geen gehoor meer had.(kreeg een rare piep in mijn oren) Dit heeft nog zon 4 uur aangehouden tot ik uiteindelijk in slaap viel. Uiteindelijk wakker ging het bewegen nog erg moeizaam, zelfs vandaag ben ik heel erg snel uitgeput als ik even loop.. als ik opsta zie ik helemaal zwart.. Zou ik naar huisarts moeten gaan? Zou er schaden in mijn hersenen kunnen zijn? Ben best nog bang.. ik hoop dat iemand mij advies zou kunnen geven."
"Beste drugsforum, Ik kijk al een tijdje rond op dit forum en heb een maandje geleden voor de allereerste keer mdma met vrienden gebruikt.. fantastische ervaring en heeft ook een heel goed na effect. Nu leek het ons leuk om over drie maandjes xtc te nemen , maar dan op grote feesten waar iedereen gebruikt.. weet iemand misschien hoe en waar je zulke feestjes vind? Groetjes Jase"
"Harstikke bedankt voor jullie snelle reacties! Dat kraakpand spreekt mij wel aan... Liefst zoeken we een zelf opgezet party die zich in een bos ofzo afspeelt.. maar dat zal er wel nauwelijks zijn:P Nogmaals bedankt!"
"atbboy zei: Jase zei: Harstikke bedankt voor jullie snelle reacties! Dat kraakpand spreekt mij wel aan... Liefst zoeken we een zelf opgezet party die zich in een bos ofzo afspeelt.. maar dat zal er wel nauwelijks zijn:P Nogmaals bedankt! Klik om te vergroten... Jij failt, ga naar een hardcore/hardstyle feest. http://www.partyflock.nl/party/ Klik om te vergroten... Spring nog liever van het hoogste gebouw dan dat ik naar hardcore luister... walgelijk."
"Jij failt, ga naar een hardcore/hardstyle feest. http://www.partyflock.nl/party/[/quote] Spring nog liever van het hoogste gebouw dan dat ik naar hardcore luister... walgelijk.[/quote] Doe dat, weer iemand minder dan...[/quote] after you, mafkees"