Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHoe kon het nou mis gaan?

Hoe kon het nou mis gaan?

3 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
n
nljaseLid
01-01-2024, 00:00
#1
Beste Drugsforum,

Al vaker heb ik mdma-kristallen genomen en dit weekend wou ik het samen met mijn vriendin doen. Voor haar de eerste keer. Ik gaf haar een kleine portie van 90 mg 75% mdma. Ze voelde een tijd niets bijzonders alleen een tintelende huid en begon opeens uit het niets heel verdrietig te worden en kreeg het ontzettend koud koud. ik voelde me juist heel vrolijk..maar had een hogere dosis genomen. waarschijnlijk heb ik haar te weinig gegeven.

De tweede dosis namen we beide 120 mg en al gauw voelde ik hem inslaan, zij voelde weer een tintelende huid en voelde zich wel goed maar zat nog niet echt in de piek waar ik inzat. toen heb ik met me domme hoofd haar nog een dossis gegeven ( iets te snel) besefte het me pas later want ze heeft letterlijk alles uitgekotst en de hele avond pijn aan haar maag gehad. Daarna hebben we besloten te stoppen..

Mijn vraag is kan het zijn dat ze gewoon overgevoelig is? of komt het gewoon doordat de hoeveelheden die ik haar gaf gewoon niet juist waren ?
M
MaddogLid
01-01-2024, 00:00
#2
Soms kan het verkeerd vallen, dit is met alle drugs zo. ook met medicijnen, sigaretten of alcohol

Dit heel vaak door iets wat je hebt gegeten, misschien een virusje of stille verkoudheid, kleine verhoging, ongesteld, hormonen. niet genoeg uitgerust.

volgende keer beter

Heb je het laten testen op MDMA?
n
nljaseLid
01-01-2024, 00:00
#3
Hey thx voor je reactie,

Ja heb het laten testen en er zat 75% mdma in.. geen andere stoffen.
Maar nu je dit zo zegt, ze was wel ongesteld dus misschien dat dat ermee te maken heeft??
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#4
Kan zijn dat ze zich daardoor zoiezo niet in de beste stemming bevond, en kan het verkeerd vallen erdoor. Ik zeg altijd maar neem nooit drugs om je beter te voelen, maar als je al vrolijk bent kan je extra genieten even :)
Hopelijk zal het niet meer voorkomen, veel plezier hopelijk had je hier iets aan.
Greets!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."