Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHeb ik een overdosis gehad?

Heb ik een overdosis gehad?

5 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
n
nljaseLid
01-01-2024, 00:00
#1
beste drugs forum,

afgelopen zondag heb ik 8 halve MDMA pillen ingenomen. Normaal gesproken deed ik een hele pil, maar aangezien ik hem vaak te hard voel, heb ik dit naar een halve pil per uur verlaagt. dus van vier hele doseringen waren het er dit keer 8 kleine dosseringen.

Heb me de hele dag en avond vermaakt tot dat ik de laatste halve nam daar voelde ik totaal geen blijdschap meer, ik kon opeens niet meer praten, mijn armen en benen begonnen alle kanten op te bewegen.. de hele controle over mijn motoriek was ik kwijt. had last van hevige hartkloppingen en het leek alsof ik geen gehoor meer had.(kreeg een rare piep in mijn oren) Dit heeft nog zon 4 uur aangehouden tot ik uiteindelijk in slaap viel. Uiteindelijk wakker ging het bewegen nog erg moeizaam, zelfs vandaag ben ik heel erg snel uitgeput als ik even loop.. als ik opsta zie ik helemaal zwart..

Zou ik naar huisarts moeten gaan? Zou er schaden in mijn hersenen kunnen zijn? Ben best nog bang.. ik hoop dat iemand mij advies zou kunnen geven.
d
darkbullLid
01-01-2024, 00:00
#2
als je altijd dit soort hoeveelheden neemt.... :openmouth:
lijkt me een bezoek aan de huisarts niet echt zinvol.

eerder wachten tot die troep uit je lijf is.

maar goed, voor je eigen geruststelling zou ik anders maar even langs de huisarts gaan.

heel veel rust nemen, veel slapen, veel vitamines slikken, verstandig eten en alsjeblieft niet meer zulke hoeveelheden, neem maar een lange xtc pauze.
N
NiandraLadesLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ja, je hebt teveel gehad. Herken het wel enigszins. Mijn laatste is 5 dagen geleden en ik ben vandaag de dag nog steeds erg brak en gammel, heb wat spierpijn en kan niet te veel achter elkaar lopen want dan word ik draaierig en ga ik zweten. Daarnaast ben ik af en toe heel verward, dan heb ik levensechte gedachten en weet ik niet meer wat er nou echt was (bijvoorbeeld vannacht voelde ik me niet goed, wilde tegen m'n vriend zeggen wat er gebeurde, maar op het moment dat ik dat dacht zag ik dat helemaal voor me waardoor ik dacht dat ik het al gedaan had, wat dus niet zo bleek te zijn). Is het blijvend? Zo rot als je je nu voelt, dat trekt wel weg. Maar of je hersenschade hebt aangericht, dat zou kunnen, weet dat zelf ook nog niet.
m
mijaserLid
01-01-2024, 00:00
#4
Dit is dan toch geen overdosis?

Want heb zelf ook effe geleden een keer 3pilletjes in ongv 2uur naar binnen gewerkt (JA WAT LOMP VAN ME) en 2 uur later nog 1tje erbij.
Deze waren getest op 122mg, ik ging wel behoorlijk hard (beeld dat heel de tijd danste, knarse tanden,...) soms zelf kleine hallucinaities.
De dag erna voede ik mij ook nie echt mens maar na een dag of 2-3 was dit weer volledig hersteld.
B
BazenboelLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik denk dat dit geen overdosis is geweest.. Je ging hem gewoon aardig hard en je moet nu maar gewoon uitbrakken :) Heb het ook wel is gehad na een paar daagjes voel je je wel beter joh. :wave:
M
MorningweedzorLid
01-01-2024, 00:00
#6
Niks aan de hand joh. Heb wel is vaker mensen 4 pillen zien nemen en ja die worden dan flink vaag en krijgen flinke bijwerkingen. Brak ze!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."