#1
beste drugs forum,
afgelopen zondag heb ik 8 halve MDMA pillen ingenomen. Normaal gesproken deed ik een hele pil, maar aangezien ik hem vaak te hard voel, heb ik dit naar een halve pil per uur verlaagt. dus van vier hele doseringen waren het er dit keer 8 kleine dosseringen.
Heb me de hele dag en avond vermaakt tot dat ik de laatste halve nam daar voelde ik totaal geen blijdschap meer, ik kon opeens niet meer praten, mijn armen en benen begonnen alle kanten op te bewegen.. de hele controle over mijn motoriek was ik kwijt. had last van hevige hartkloppingen en het leek alsof ik geen gehoor meer had.(kreeg een rare piep in mijn oren) Dit heeft nog zon 4 uur aangehouden tot ik uiteindelijk in slaap viel. Uiteindelijk wakker ging het bewegen nog erg moeizaam, zelfs vandaag ben ik heel erg snel uitgeput als ik even loop.. als ik opsta zie ik helemaal zwart..
Zou ik naar huisarts moeten gaan? Zou er schaden in mijn hersenen kunnen zijn? Ben best nog bang.. ik hoop dat iemand mij advies zou kunnen geven.
afgelopen zondag heb ik 8 halve MDMA pillen ingenomen. Normaal gesproken deed ik een hele pil, maar aangezien ik hem vaak te hard voel, heb ik dit naar een halve pil per uur verlaagt. dus van vier hele doseringen waren het er dit keer 8 kleine dosseringen.
Heb me de hele dag en avond vermaakt tot dat ik de laatste halve nam daar voelde ik totaal geen blijdschap meer, ik kon opeens niet meer praten, mijn armen en benen begonnen alle kanten op te bewegen.. de hele controle over mijn motoriek was ik kwijt. had last van hevige hartkloppingen en het leek alsof ik geen gehoor meer had.(kreeg een rare piep in mijn oren) Dit heeft nog zon 4 uur aangehouden tot ik uiteindelijk in slaap viel. Uiteindelijk wakker ging het bewegen nog erg moeizaam, zelfs vandaag ben ik heel erg snel uitgeput als ik even loop.. als ik opsta zie ik helemaal zwart..
Zou ik naar huisarts moeten gaan? Zou er schaden in mijn hersenen kunnen zijn? Ben best nog bang.. ik hoop dat iemand mij advies zou kunnen geven.
