Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"voor de eerste keer een lekkere douche genomen, jezus ik was in de hemel , héérlijk. Let wel op dat je hem niet té heet zet, onze kraan lekt erg heet water wanneer je de douchekop opzet, een hele brandwonde op mijn voet van het gedruppel. Voelde er helemaal niets van, nu wel hehe."
"Tekzor668 zei: Ik raad altijd bij vrienden de combis af met xtc. Als je nou puur en alleen xtc slikt en water drinkt, geen alcohol en je neemt niet teveel (bij) dan ga je echt wel lekker. Ikzelf ben een die hard blower, ik kan het niet laten, en een jointje smaakt hemels op X maar ik besef ook goed genoeg dat de trip vanaf dat eerste jointje een andere richting uit gaat, meer waus en het verlengt lichtjes de trip, je blijft in cirkeltjes draaien tot de sterkte van de wiethigh daalt. Zo ervaar ik het toch... Klik om te vergroten... zeer goede tip Tekzor, ik zal hem zeker onthouden. Ik heb een tweede x geprobeerd , enkel cola gedronken en ik ging inderdaad véél lekkerder. Ik had die 'slechte' avond overigens ook gecombineerd met sos, niet lekker."
"Hey, Ik zit echt net met hetzelfde... Ik heb gehoord dat de controles sinds vorig jaar erg verstrengt zijn. Ik ga met de trein naar daar en naartschijnt dat je in gent st pieters al eerst langs drugshonden moet en aan de ingang weer... Normaal gezien heb ik niet zo'n bang van de controles, ik steek het altijd in men poes (condoom erond), maar ik word toch érg zenuwachtig van die honden... Ergens denk ik dat het schrikhonden zijn, maar op zo'n groot feestje?"
"Ik heb echt nét hetzelfde meegemaakt, wat jij allemaal beschrijft over wat je voelde... Best gek om te lezen allemaal, eigenlijk opgelucht dat ik niet de enige ben die zoiets heeft ervaren. Dat alles van perspectief zien,... Ik heb die avond ook gecombineerd met cannabis, mss ligt het niet aan enkel aan jou wietje, maar kan je er, net zoals ik, niet tegen. (Het combineren) Mijn avondje is wel slechter geëindigd, echt een trauma aan overgehouden"
"Re: Wat zijn de risico's van het slikken van hooggedoseerde hmm, nu ik dit lees besef ik eens zo hard , dat ik vorige week, bij mijn eerste keer xtc, goed fout ben gegaan. In België is het niet echt toegankelijk om je pillen te testen, dus dat had ik niet gedaan. (Wel in Brussel , maar dat is uren reizen voor me..) Toen de tweede pil insloeg ben ik verschrikkelijk beginnen hallucineren, kreeg ik paniekaanvallen en heb ik heel mijn mond open gebeten/geknarst. Ik zag monsters en onze hond veranderde in een wolf met rode laserogen. Het was zo erg dat wanneer ik in mijn bed werd gelegd, ik het uitschreeuwde van de angst en serieus een mes wilde nemen om me 'te verlossen uit hel". Ik voelde me zo alleen, die angst, onbeschrijfbaar. Het is nu vier dagen geleden en ik voel me nog steeds érg klote, eten, diep inademen en mijn spieren doen me nog steeds pijn. Ik heb die avond veel verkeerde beslissingen genomen, gecombineerd met coke, cannabis en 2 glazen wijn. Niet slim. En eerlijk, ik heb veel zwarte gaten. Voor de jongen met wie ik was, was het inmiddels 10 jaar geleden dat hij nog een pil had genomen. De pillen die we hadden waren wel érg sterk tov 10 jaar geleden... Daarnaast ben ik er dus ook erg gevoelig voor. echt kut dat ik ze in België niet zo makkelijk kan laten testen."
"Hoi iedereen, eerste poster hier. Hopelijk doe ik het goed Mijn vriend besteld af en toe wel eens RC's en gisteren kwam hij thuis met 3FPM. Wordt vaak verward met 3FA / 3FMP, het verschilt immers maar één lettertje. Ik maak deze post aan omdat ik op dit forum heel veel vind over 3FMP, maar amper twee threads waar 3FPM wordt vernoemd. Fantastisch spul, dus wil het even delen. Kort gezegd, het was -voor mij- echt perfect. Ik en mijn vriend gaan bijna nooit uit en houden eigenlijk enkel "chill avondjes". Dan halen we wat, zetten we een muziekje op, chillen, je kent het wel. Ik ga geen uitgebreid reportje posten , toen ik het gisteren testte was ik dat ook helemaal niet van plan. Ik heb dus niet alles in details onthouden wat ik wanneer voelde enz. Toch wil ik een korte samenvatting geven voor deze vrijwel onbekende (??, maak ik er zelf van) RC. We hebben op een avondje (van 22u-8u) 500 mg gedeeld door zen tweeën en elke keer nasaal ingenomen. Dat was érg pijnlijk , moest er van huilen :') Het is speedy maar toch erg relaxing. Heel raar, zo twee uiteinden, maar echt perfect voor ons. Door het snuiven voelde ik meteen een heerlijke rush, high (perfect for having awesome sex; too much info?) en daarna voelde ik me heerlijk meurg. Echt superchill en gewoonweg goed , "gelukkig" perfect. Niet té hevig, niet té scheef en weg. Normaal word ik erg geil van drugs , maar dat was bij 3FPM niet het geval. Mijn vriend daarintegen... normaal zijn de rollen omgedraaid onder drugs :") Aanrakingen en knuffels waren overigens wel hémels (onder welke drugs niet?) Ergens vond ik iemand dat schreef "3-FPM is a compound unlike any other it can have you wired and nodding at the same time." en dat beschrijft het echt perfect. Soms gebeurd het dat we onder MD of SOS té hevig zijn en dat dan ook niet kunnen controleren. Dan zitten we beiden op een ander niveau, dat de avond soms naar beneden kan halen. Niet bij deze RC, we waren samen "even goed", echt geweldig. Wel kon ik -zelfs na slaapmiddelen- maar niet in slaap vallen... uren wakker gelegen terwijl mijn vriend lag te slapen, wat echt gek is want normaal slaap ik onder alles Uiteindelijk 2u kunnen slapen voor ik moest gaan werken, maar buiten wat slaapgebrek niets van afkick gehad, ik voelde me gewoon nog goed, alsof ik niets had gebruikt de nacht ervoor!Zelfs met maar twee u slaap ging het werken vrij goed. Wat ik ook zo leuk vond aan 3FPM ; normaal bij Coke worden we beiden wat down als hij op is, maar bij 3FPM had ik zo'n voldaan "it's okay chilll" gevoel. Meteen opnieuw besteld! Wat zijn jullie ervaringen met 3FPM ? Is het echt zo onbekend als ik denk of ben ik totaal verkeerd? (Ik ben niet zó bekend met het wereldje van RC's) x, Nina"
"benniesmitters zei: Nog nooit van gehoord eerlijk gezegd, maar ik ben ook niet zo heel erg thuis in de rc's en dan vooral de speedy rcs niet op een paar na. Maar het klinkt alsof deze wel echt chill is op een feestje. Ga dr eens wat meer over opzoeken. Edit: Haal dit ergens van het internet af: Phenmetrazine is ooit op de markt gebracht onder de merknaam 'preludin' als eetlustremmer, maar binnen enkele jaren weer uit de schappen gehaald door het aanwezige verslavingspotentiaal. Phenmetrazine zou voor methamfetamine-verslaafden verkozen worden boven amfetamine en voor sommigen werd dit middel zelfs gezien als een betere stimulant dan zowel amfetamine als methamfetamine. Phenmetrazine komt verder ook meerdere malen voor in de biografie van The Beatles, die het voornamelijk 'functioneel' hebben gebruikt/misbruikt. De drug zou minder bijwerkingen hebben dan de verwante amfetaminen; het zou bijvoorbeeld schoner aanvoelen, minder nerveusheid veroorzaken en zo goed als geen kater bezorgen. Klik om te vergroten... Klinkt veel belovend, vooral dat geen kater stukje. Maar dat maakt het gelijk ook wel gevaarlijk voor verslaving denk ik.. Ga deze zeker een proberen Klik om te vergroten... Inderdaad! Dat laatste stukje beschrijft het perfect. Goed dat je dat zegt over gevaar voor verslaving... Ik ben nogal vrij gevoelig voor verslavingen en heb er eigenlijk nog niet stil gestaan. Nét weer nieuw besteld, even oppassen dus.."
"Vraagje, is 4-FMP nu legaal of illegaal? Ik vind zoveel tegenstrijdige info op het internet Wil het online bestellen, maar vind enkel websites die leveren in NL en niet in België. Heb wel zoekertje gevonden op "tweedehands"website, maar dat lijkt me niet te vertrouwen. Mss toch maar proberen?"