Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik gebruikte de dextromethorfan voor de derde keer. Dit keer nam ik een dosis van acht capsules. Ik nam het in met water na het verpoederen van de bolletjes. De smaak was amper te verdragen. Het drinken ging gepaard met braakneigingen. Ik heb ongeveer anderhalf uur moeten wachten op de effecten. Eerst ben ik naar de c1000 geweest om chips te halen. Daarna ging ik met een vriendin op een bankje zitten in de stad. De eerste effecten kwamen aan. Ik keek naar straattegels, deze leken te ademen. In ruitgroepen bewogen de stenen op en neer. Ik kon het ademen ook horen, dit geluid haalde ik uit een draaiende motor. Dat begreep ik later pas. Ik was op dat moment ook een beetje suf. Ik kreeg al zittend een beetje last van spiersamentrekkingen. We liepen een eindje verder en ik merkte dat het lopen op robotachtige manier moest gebeuren. Dat voelde ook fijner voor mijzelf. Later besloten we om naar huis te gaan. De rit richting het huis van de vriendin voelde behoorlijk als aangenaam. Het was zeer chill om de volle acht kilometer te fietsen. Ik kon ook nog makkelijk praten over verschillende onderwerpen. Toen ben ik richting mijn eigen huis gereden. Dat was minder leuk. Ik reed tegen de wind in voor zon twaalf kilometer. Met dxm op is het totaal niet chill om een lange reis tegen een harde wind in te maken. De stof zorgt voor een ietwat duizelig gevoel. De eerste keer dat ik dxm gebruikte was toch heel anders ook met acht capsules. Toen was ik veel meer afwezig. Ik had ook geen zin om te praten, ik was chiller. Mijn spieren trokken ook erger samen. Ik heb wel twee keer tien minuten met een stijve kaak gezeten. Verschillende dingen waren opeens grappig, omdat ik ze niet begreep of omdat ze heel onnozel waren. De gesprekken van mijn vrienden kwamen nog allemaal binnen maar ik wilde er niet op reageren met woorden. Lopen was ook een moeilijkere zaak. Na een paar beste hijsen van een joint kon ik niet harder lopen dan tien meter per minuut. Later waren mijn stappen minder gecontroleerd. En maakte ik grote stappen met veel stop er in. Mijn reactievermogen was ook ver gedaald. Ik zat in een tuinstoel en merkte dat er een spin naast me liep op de muur. Ik moest eerst begrijpen dat ik snel weg moest met mijn spinnenfobie. Toen stond ik met een erg houterige beweging op en strompelde een paar meter verder met een raar geluid uit mijn mond. Mijn vrienden besloten om de stad in te gaan en de bakkerij bart eens te gaan plunderen. Ik heb daar nog eens een vaste kaak gekregen, zodat ik mijn broodje frikandel niet naar binnen kreeg. Ik maakte allemaal vreemde schreeuwgeluiden. Mijn vrienden hebben zich doodgelachen. Er waren daar ook Duitsers waarvan ik in eerste instantie zeker wist dat ze Nederlands spraken, maar mijn kameraad haalde me uit de waan. “Ze spreken Duits dude.” Ik heb ook tot twee keer een ander mijn fiets van het slot laten halen, want ik begreep niet meer hoe ik de handeling moest verrichten. Mijn advies: 1. neem deze drug alvorens het roken van een joint. Wacht op de eerste effecten en dan kun je best een paar hijsen nemen om je helemaal chill te voelen. 2. gebruik het op een rustige plek, ga niet het verkeer in. Het beste thuis of bij een vriend(in). Niet in een winkelcentrum oid 3. lees eerst de bijsluiter, kennelijk kan de drugs fataal zijn in combinatie met anti-depressiva Ik zal ook zeker nog eens een hogere dosis proberen, maar ik stel dat nog uit omdat het sowieso niet goed is voor de hersenen."
"Het is best wel leuk om een keer te proberen maar zorg voor een relaxete sfeer. Ik heb ook geen ervaring met hogere dosissen. Misschien is dat wel veel leuker."
"KoxBox zei: Maar als ik jouw report zo lees, kan je toch evengoed Ketamine nemen. Of ga ik hier helemaal de mist in? Klik om te vergroten... Ik zou het niet weten, want ik heb geen ervaring met ketamine"
"Stylus zei: Ik denk dat DXM het 'leukste' middel is wat ik gebruikt heb, en als je in mijn onderschrift kijkt kan je zien dat dat er toch wel wat zijn.. Klik om te vergroten... Wat voor een dosis heb je gehad als ik vragen mag?"
"Nibiru zei: Als je echt DXM wilt ervaren moet je 20-30 capsules nemen, crushen en in drinken doen en dan opdrinken.. Echt een kutsmaak, maar het is echt heel hard trippen.. Heb altijd gigantische wiskundige/robotachtige visuals, hoop OBE's. Klik om te vergroten... hm klinkt wel als veel :P ik denk dat ik maar eens 20 bewaar voor na mijn examens ^^"
"Heeft iemand enige ervaring met noscapine hier op het forum? Ik weet niet eens of het wel een drugs is, maar dacht het wel eens ergens te hebben gelezen. Ik kan er echter weinig over terug vinden. Is er een bepaalde dosis, manier van innemen, risico's, verslavend, enzovoort.... alvast bedankt"
"Ok, het lijkt me bij nader inzien ook niet echt handig om te gebruiken Ik heb het al wel veel gezien in drogisterijen als hoestdrank, dus ik dacht dat het misschien wel een goedkope high zou kunnen zijn. speedjunky69 zei: in hoge dosering zouden de effecten op ketamine/dxm lijken Klik om te vergroten... Hm geen zin om liters hoestdrank achterover te slaan. Liever dxm :P PepTalk zei: Omdat het een opiaat is, acht ik de verslavingsfactor groot. Klik om te vergroten... Een goede reden om het niet uit te proberen. Maar er is vast wel iemand toch op dit forum die het al eens heeft geprobeerd? Ik zou eerst graag van wat meer ervaringen horen"
"Ik heb gister voor het eerst een pil geslikt. Het was tijdens het eindexamenfeest van mijn school. Eerst nam ik een halve, daarna ben ik naar de discotheek gegaan en er gebeurde vrij weinig. Ik had drie kwartier na inname wel zin om even helemaal los te gaan, maar toen ik op de dansvloer was raakte ik volledig bezweet. Dus toen maar weer gestopt. Later kwam ik op het idee om gewoon nog een hele er achter aan te gooien, je weet maar nooit misschien had ik wel te weinig.... Hierna ben ik naar buiten gegaan om even te blowen, maar na een uur voelde ik nog niks en de rest van de avond ook niet. Een kameraad had een halve op en heeft de hele nacht wakker gelegen en is nu nog niet moe (placebo?). Heb ik nou een miskoop gedaan? Of kan er een andere stof dan mdma inzitten waardoor ik misschien zo meteen nog even hard ga Ik kan me niet voorstellen dat ik mdma heb gehad. Ik ben vandaag wel lichtelijk depressief, maar dat kan ook een andere reden hebben."
"Meestal 1 of 2 glazen bier, niet meer. Sinds ik out ben gegaan na een fles rode vodka, 4 bier en een joint (ik ben een kleine man), drink ik zeer weinig alvorens het blowen heel af en toe als ik toch geen wiet heb wil ik nog wel eens wat meer (gelijk aan 5-7 glazen?) drinken. Ik drink in ieder geval veel minder dan eerder."
"vrijdag lachgas zaterdag lachgas alcohol sigaren"