Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsNoscapine

Noscapine

5 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
s
speedjunky69Lid
01-01-2024, 00:00
#1
in hoge dosering zouden de effecten op ketamine/dxm lijken...geen ervaring mee persoonlijk

http://en.wikipedia.org/wiki/Noscapine
n
nightmareCinemaLid
01-01-2024, 00:00
#2
Heeft iemand enige ervaring met noscapine hier op het forum? :confused:
Ik weet niet eens of het wel een drugs is, maar dacht het wel eens ergens te hebben gelezen. Ik kan er echter weinig over terug vinden. Is er een bepaalde dosis, manier van innemen, risico's, verslavend, enzovoort....

alvast bedankt :wink:
A
ArizonaLid
01-01-2024, 00:00
#3
Geen ervaring specifiek met noscapine, maar het is een hoestdrankje uit de opiumalkaloïde familie (zelfde als morfine) ja het is een drug zoals alle medicijnen een drug zijn :wink:
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#4
Gezien je drugs geschiedenis en bij overdosis erg zware middel zou ik het niet proberen.
Ik geloof dat het in Nederland ook niet meer op de markt is, en ik verwacht dat jij geen Noscapine dealertje hebt.

Aangezien het ook in (straat)heroine zit, zal je het moeten/kunnen roken en spuiten.
Omdat het een opiaat is, acht ik de verslavingsfactor groot.

Leuk gevonden, maar ga dan voor de DXM.
Makkerlijker verkrijgbaar, meer over bekend.
n
nightmareCinemaLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ok, het lijkt me bij nader inzien ook niet echt handig om te gebruiken :grin:
Ik heb het al wel veel gezien in drogisterijen als hoestdrank, dus ik dacht dat het misschien wel een goedkope high zou kunnen zijn.

speedjunky69 zei:
in hoge dosering zouden de effecten op ketamine/dxm lijken
Klik om te vergroten...
Hm geen zin om liters hoestdrank achterover te slaan. Liever dxm :P

PepTalk zei:
Omdat het een opiaat is, acht ik de verslavingsfactor groot.
Klik om te vergroten...
Een goede reden om het niet uit te proberen. :wink:

Maar er is vast wel iemand toch op dit forum die het al eens heeft geprobeerd? Ik zou eerst graag van wat meer ervaringen horen :sunglasses:
s
speedjunky69Lid
01-01-2024, 00:00
#6
tis wel afkomstig van de papaver maar tis geen opiaat in klassieke zin zoals morfine...

het activeert alleen de sigma-receptor en zal waarschijnlijk niet verslavend zijn zoals opiaten/opioiden met mu-receptor binding(grotensdeel verantwoordelijk voor de funfactor van opiaten)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."