#1
in hoge dosering zouden de effecten op ketamine/dxm lijken...geen ervaring mee persoonlijk
http://en.wikipedia.org/wiki/Noscapine
http://en.wikipedia.org/wiki/Noscapine
Hm geen zin om liters hoestdrank achterover te slaan. Liever dxm :Pspeedjunky69 zei:in hoge dosering zouden de effecten op ketamine/dxm lijken
Een goede reden om het niet uit te proberen.PepTalk zei:Omdat het een opiaat is, acht ik de verslavingsfactor groot.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."