Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"ik blow momenteel nog vrij veel, zo'n 3-6 keer in de week en dan 1-3 joints, soms ook maar een paar hijsen ofzo. vind het steeds leuker worden, de sfeer eromheen, goeie vrienden erbij, misschien ben ik wel verslaafd, ik weet het niet, valt ook eigenlijk wel mee. soms ben ik wel bang dat me school eronder lijdt maar heb nog niet echt aanwijzingen daarvoor, het gaat nog altijd goed, ik blow nu ruim een jaar (in het begin nog maar heel weinig, 1x/mnd). het is denk ik de meest 'softe' drug ook, nicotine is gewoon veel te verslavend en daardoor bedrijging voor je gezondheid, alcohol heeft ook meer negatieve dan positieve gevolgen (wel 1 hele sterke positieve trouwens ) , harddrugs zijn link, gewoon niet vaker dan 1x in de 3 maanden moet je dat doen, en ook dan gematigd! ik rook trouwens wel peuken zelf . kheb 1 capsule mdma met beetje speed denk ik (weet niet precies ) ooit genomen (afgelopen week) WAS ECHT VETTTT!!! maar wel link denk ik idd"
"neeeeee dat moet je zeker niet doen speed-? amfetamine neem ik aan, is zeer verslavend. je kunt er wel mee doorgaan maar je voelt er steeds minder van en kunt er dan niet meer vanaf je moet dus stoppen, als ik jou was zou ik lekker alleen zuipen en sigaretten roken en verder geen shit gebruiken, dat lekkere geveol zoek je maar bij sex ofzo, of van gewoon het naar je zin hebben, anders ben je ziek bezig en moet je naar afkickshit zoeken enzo na een tijdje, believe me..... groet niels"
"he ik denk dat ]x[ zichzelf beetje naar de klote aan t helpen is btw, maar ook 4 pillen per 3 maanden is denk ik teveel, zeker als je ze alle 4 binnen 48 uur neemt, je kunt zelf denk ik wel meten wanneer je teveel hebt genomen, (heb t iig over mdma), als je de volgende dag down bent, gewoon depressief of anderszins naar de klote voelt, is dat een teken dat je serotonine (je 'geluksstof') (bij mdma) of je adrenaline (bij speed) tijdelijk uitgeput is, EN DAT is dus het schadelijke voor je hersenen, als 1 van die stoffen ff op is, je kunt het zien als zuurstof tekort, ik denk dat 1 pil in de 2 a 3 maanden echt het maximum is als je nog een beetje aan je hersenfunctie denkt"
"Heeee, ik zou t hierbij laten als ik jou was... er zijn zooo veel drugs die je zou kunnen proberen dat je je kunt afvragen waarom je eraan zou beginnen. Je wordt er niet beter van, er is niet 1 drug die je gelukkiger maakt op een termijn buiten die van de werkingsduur. Het hele idee is gewoon dat je stoffen die je hersenen aanmaken (de hele dag en nacht) extra doet vrijkomen of zorgt dat ze minder snel weer verdwijnen, maar je lichaam verzet zich hiertegen en dus is het effect tijdelijk en steeds minder sterk: verslaving is het gevolg. Je hebt het middel eigenlijk al na 1 of 2 keer nodig om je normaal te blijven voelen en voelt je er niet meer beter door. Zeker voor cocaine geldt dit. Daarbij voel je de eerste keer niet veel van coke en moet je het dus vaker doen. Al met al geen handig idee. Waarom niet gewoon lekker wat drinken en lachen tot je ervan omrolt"
"ook dat kun je je afvragen... je kunt ook heel hard lachen zonder jointje hoor, check www.erowid.com kun je lekker kiezen Bedenk nou maar dat alle drugs uiteindelijk alleen maar een aanslag op je leven zijn. Je moet handige drugs kiezen als je toch wel wilt gebruiken, alcohol is heel langzaam verslavend en is een hele sterke drug (gewoon harddrug zegmaar) blowen is klote voor je longen en je hersenen (geheugen, denkvermogen etc etc, dit effect blijft wekenlang na die ene joint gewoon aanwezig) there's no drug like no drugs at all weet je wel watvoor drug adrenaline, serotonine en endorfine is, ik zou me daar maar op richten als ik jou was, het goedkoopst en best in alle opzichten"