Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSchadelijk gebruik?

Schadelijk gebruik?

8 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
L
Lost In MusikLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik rook nou een jaar of 4 iedere dag een paar blowtjes, en ben daar zeer over te spreken. Het heeft gen invloed op mijn prestataties en ik voel me er goed bij. Nou heb ik sinds kort ook een paar keertjes Speed gebruikt, en was overweldigd door het heerlijke gevoel wat ik kreeg. Die tintelingen door heel mn lichaam waren zo lekker, echt nie normaal. Nou kwam ik er later pas achter dat dit kwam doordat ik geblowd had. Nou gebruik ik af en toe in het weekend ( max 1 keer per maand ) een halve gram speed ofzo, iets minder. Is dat, als ik er zo mee door ga, erg schadelijk ofniet? Ik vind het gewoon makkelijk als ik uitga soms ben ik echt erg bezopen, neem ik ef een lijntje en voel ik me weer helemaal toppie. Maar vooral het gevoel als ik ervoor geblwod heb is ZO lekker. Kan ik zo door blijven gaan ofniet? Ik vraag het nu, omdat ik nu nog zodner problemen ken stoppen met speed, en ander misschien niet.
n
nielsdwLid
01-01-2024, 00:00
#2
neeeeee

dat moet je zeker niet doen
speed-? amfetamine neem ik aan, is zeer verslavend. je kunt er wel mee doorgaan maar je voelt er steeds minder van en kunt er dan niet meer vanaf

je moet dus stoppen, als ik jou was zou ik lekker alleen zuipen en sigaretten roken en verder geen shit gebruiken, dat lekkere geveol zoek je maar bij sex ofzo, of van gewoon het naar je zin hebben, anders ben je ziek bezig en moet je naar afkickshit zoeken enzo na een tijdje, believe me.....
groet
niels
n
needlefreakLid
01-01-2024, 00:00
#3
een halve gram speed per maand is echt niet veel. als je maar zo weinig gebruikt kun je makkelijk stoppen. je moet al veel en dagelijks speed gebruiken voor je het echt moeilijk krijgt om ermee te stoppen. ik heb vroeger heel lang dagelijks speed gebruikt en pas na enkele maanden kreeg ik lichamelijke klachten omdat ik op de reserves van mijn lichaam leefde. speed is heel slecht voor je lichaam maar zolang je niet overdrijft zal je wel niet zoveel schade oplopen.
L
Lost In MusikLid
01-01-2024, 00:00
#4
needlefreak zei:
een halve gram speed per maand is echt niet veel. als je maar zo weinig gebruikt kun je makkelijk stoppen. je moet al veel en dagelijks speed gebruiken voor je het echt moeilijk krijgt om ermee te stoppen. ik heb vroeger heel lang dagelijks speed gebruikt en pas na enkele maanden kreeg ik lichamelijke klachten omdat ik op de reserves van mijn lichaam leefde. speed is heel slecht voor je lichaam maar zolang je niet overdrijft zal je wel niet zoveel schade oplopen.
Klik om te vergroten...


Ok bedankt, ik kan ook makkelijk stoppen, das het probleem niet, ik wil door dat minimale gebruik alleen niet in de problemen komen. Maar bedankt voor je antwoord
s
speed-freakLid
01-01-2024, 00:00
#5
Weed & Speed zei:
Ik rook nou een jaar of 4 iedere dag een paar blowtjes, en ben daar zeer over te spreken. Het heeft gen invloed op mijn prestataties en ik voel me er goed bij. Nou heb ik sinds kort ook een paar keertjes Speed gebruikt, en was overweldigd door het heerlijke gevoel wat ik kreeg. Die tintelingen door heel mn lichaam waren zo lekker, echt nie normaal. Nou kwam ik er later pas achter dat dit kwam doordat ik geblowd had. Nou gebruik ik af en toe in het weekend ( max 1 keer per maand ) een halve gram speed ofzo, iets minder. Is dat, als ik er zo mee door ga, erg schadelijk ofniet? Ik vind het gewoon makkelijk als ik uitga soms ben ik echt erg bezopen, neem ik ef een lijntje en voel ik me weer helemaal toppie. Maar vooral het gevoel als ik ervoor geblwod heb is ZO lekker. Kan ik zo door blijven gaan ofniet? Ik vraag het nu, omdat ik nu nog zodner problemen ken stoppen met speed, en ander misschien niet.
Klik om te vergroten...

Als je 1 keer per maand een halve gram speed gebruikt bouw je ook langzaam tolorantie op, dan heb je zeg maar over 2/3 maanden een hele gram nodig om het zelfde effect te voelen...
v
veraLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik gebruik zeker al een jaar of vijf zo eens in de paar maanden een half grammetje speed. Helemaal geen probleem. Ik ben absoluut niet verslaaft. Ik zorg er alleen wel voor dat ik het alleen maar gebruik als ik naar grote feesten ga en verder absoluut niet, anders is de stap naar steeds vaker gebruiken wel erg makkelijk te maken. :wink:
M
MystiXLid
01-01-2024, 00:00
#7
:smoke: speed is verslavend ook met maar een halve gram per maand het zou dus geen slecht idee zijn oom na drie maanden een maand over te slaan als je dat kunt volhouden dan zie ik absoluut geen probleem.
Maar ik zeg wel pas op waar en hoe je het gebruikt bv. op grote feesten ofzo want als je het maar gewoon overal gaat gebruiken dan is de stap naar meer gebruiken snel gemaakt.
P
PeppiLid
01-01-2024, 00:00
#8
Aloha :sunglasses:

MystiX zei:
:smoke: pas op waar en hoe je het gebruikt bv. op grote feesten ofzo want als je het maar gewoon overal gaat gebruiken dan is de stap naar meer gebruiken snel gemaakt.
Klik om te vergroten...
:grin: en dat is nou precies het lastige van partydrugs, je gaat feesten. Iedereen is waus, om 5 uur is er nog ergens een afterparty tot 11 uur. Dus meer drugs. Voordat je het weet zit je bij een paar gasten thuis, nog meer drugs....Op dit soort vage zondagen ben ik pep gaan gebruiken en als je het een keer thuis gebruikt hebt, is het ineens geen partydrug meer :confused:

Peppi
[/list]
d
dummieLid
01-01-2024, 00:00
#9
oppassen! zo ben ik nl begonnen!

Ai krijg de kriebels van je vraag!
Ik hang inmiddels 7 jaar aan de pep en raak er maar niet vanaf en wat jij nu vraagt, zo ben ik ooit begonnen.
Dus ja...het kan kwaad...lees mijn verhaal maar eens bij het topic langdurig speedgebruik alsjeblieft.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."