Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"vrienden doen keta en speed tijdens uitgaan die gaan helemaal los.. ga het eerst zo proberen maar een anders vraag.. ik wil niks snuiven dus het gaat in een capsule... ik neem aan dat als je het nog nooit gebruikt hebt dat als je met 50 mg per cap. begint dat wel ok is om te kijken hoe het voelt.. neem ook aan dat je van die hoeveelheid niet gaat trippen maar puur ervaart wat het doet. Als je het uiteindelijk gaat combineren met bijvoorbeeld xtc heb je dan minder nodig? grz"
"hoeveel van wat ? bdk zei: echt een geweldige combi ja, ik deed de keta en de mdma allebei in een cap Klik om te vergroten... Ik wil het binnenkort eens gaan proberen.. heb nog niet eerder keta geprobeerd maar wil het eerst zo proberen en dan in combi met... Neem zelf meestal xtc met uitgaan .. vrienden van me combineren met met speed en zweren er bij .. maar ik zou het liever met x combineren.. hou toch wel van een paar uurtjes slaap. Mijn vraag.. hoeveel keta met hoeveel mdma doe je in de cap.? Ik wil niet snuiven dus het gaat in een capsule.. ik wil het gebruiken met uitgaan dus hoef niet super vaag rond te lopen .. alleen me lekker voelen maar nog wel normaal kunnen genieten van het uitgaan. suggesties?"
"Graag wil ik jullie advies.. gebruik eigenlijk nooit speed in de pure vorm.. heb wel eens xtc pillen met wat speed gehad maar that's it...daar lijkt even moeilijk aan te komen ( heb niet zo veel bronnen om het maar zo te zeggen) Een vriend heeft me wat speed gegeven omdat ik van de xtc altijd zo moe word.. als die gaat werken... .heerlijk aan't spacen maar dansen of zo ho maar.. klein beetje speed voor een klein beetje energie hoor ik.. Als ik naast een xtc 50mg neem zou het effect hebben in de zin dat je net even "iets"actiever bent? Ik weet het is een hoeveelheid van niks voor velen maar ik zou morgen ochtend toch ook graag mn ogen even dicht willen doen... Ik hoef nergens "hard"op te gaan of zo maar zou wel leuk zijn om tenminste mn voetjes eenx van de vloer te krijgen enne... word je er eigenlijk snel misselijk van als je het inneemt? Dr gaat absoluut niks mn neus in.. dus ik neem het wel in... Alle reacties.. welkom thanks"
"Thanks Is prima gegaan heb het gewoon in een capsule gedaan... 45 min na inname pilletje er bij gepakt en alles werkte goed.. ik voelde enerzijds niets bijzonders van de speed maar was wel wakker genoeg voor wat actie haha... heb nu het gevoel dat als ik ga liggen dat ik ook slaap.. ben benieuwd... iig bedankt voor de antwoorden"
"eh.. ok uitgaande van een mespuntje in een cap nu ... en wat ik meer zou mogen nemen zonder echt strak te komen staan? haha 2 of 3 mespuntjes meer? er werd gezegd een mespunt is ca 50 mg..."
"binnenkort leuk feest.. begin 22.00 uur einde 11.00 uur.. u begrijpt.... ik wil dat wel even volhouden. Heb een 1x genomen en dan echt weinig ( denk 50 mg in combi met pilletje ) voelde niets van de speed maar was wel wakkerder dan normaal na een pil en kon dus ook lekker dansen... Vraag: als ik nou net iets meer neem houd de werking me dan wakker de nacht door of moet je echt bij gaan nemen? Het is mijn bedoeling niet om de speed te ervaren zoals de meesten van jullie dat doen.. ken mezelf zit ik er aan vast ..zeker alst te lekker voelt.. dus ik wil alleen ff wat wakkerDER zijn dan normaal en ook als ik mn bed ik ga kunnen slapen ( is me vorige x ook prima gelukt trouwens na dat kleine beetje ...als een blok geslapen) Ik heb zelf het gevoel.. liever ietsjes meer en dan 1 x dan meerdere keren.. dan zal ik wel niet kunnen slapen s morgens. Hoeveel zouden jullie aanraden? ( heb vorige x mespuntje in een capsule gedaan ) Jullie advies graag. PS: kan het kwaad als je 1 of 2 biertjes drinkt aan het begin van de avond ik bedoel in combi met speed en x ? Meer drink ik nooit als ik wat neem.. Thanks Nicole"
"Ik gebruik nog niet zo lang en heb nu van 2 verschillende mensen wat gekocht... is het normaal dat er zo veel verschil kan zitten in hoe het er uit ziet en ruikt? Het eerste was helemaal helder en wat ik nu heb is wat dikker en als je het schud komen er echt van die belletjes in en het lijkt ietsjes troebeliger. Kan dat kwaad of moet het altijd heel helder zijn? Het ruikt trouwens ook anders. ideetjes? Groetjes"
"Nou neem het (wekelijks) altijd na anderhalve xtc pil en neem dan 3 x ( ca 2,7 ml per x ) en slaap dan meestal niet meer dan een paar uurtjes.. voel me eigenlijk wel ok .. op wat slaapgebrek na"
"de mensen die ik ken en het gebruiken gebruiken het juist allemaal of samen met of na een pil... hebben daar dus een zeer goed effect bij .. ik zelf heb het nog nooit geprobeerd ( helemaal niet dus alleen xtc ) maar denk dat ik dat toch maar eens ga doen.."
"Na hoeveel tijd na het innemen van een capsule zou je wat moeten voelen? En als er "niks" komt kan je dan gewoon bijnemen? Als er bijvoorbeeld al dik een uur tussen heeft gezeten en er niks gebeurt??"