Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumskan ik aan 1 x genoeg hebben?

kan ik aan 1 x genoeg hebben?

4 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#1
zwier gewoon een dikke lijn...
da kan mis gene kwaad bij speed!!!
buiten dat je lang wakker gaat zijn dan :smoke: :wave: :grin:
n
nicole1973Lid
01-01-2024, 00:00
#2
eh.. ok uitgaande van een mespuntje in een cap nu ... en wat ik meer zou mogen nemen zonder echt strak te komen staan? haha 2 of 3 mespuntjes meer? er werd gezegd een mespunt is ca 50 mg...
n
nicole1973Lid
01-01-2024, 00:00
#3
binnenkort leuk feest.. begin 22.00 uur einde 11.00 uur.. u begrijpt.... ik wil dat wel even volhouden.

Heb een 1x genomen en dan echt weinig ( denk 50 mg in combi met pilletje ) voelde niets van de speed maar was wel wakkerder dan normaal na een pil en kon dus ook lekker dansen...

Vraag: als ik nou net iets meer neem houd de werking me dan wakker de nacht door of moet je echt bij gaan nemen? Het is mijn bedoeling niet om de speed te ervaren zoals de meesten van jullie dat doen.. ken mezelf zit ik er aan vast ..zeker alst te lekker voelt.. dus ik wil alleen ff wat wakkerDER zijn dan normaal en ook als ik mn bed ik ga kunnen slapen ( is me vorige x ook prima gelukt trouwens na dat kleine beetje ...als een blok geslapen)

Ik heb zelf het gevoel.. liever ietsjes meer en dan 1 x dan meerdere keren.. dan zal ik wel niet kunnen slapen s morgens. Hoeveel zouden jullie aanraden? ( heb vorige x mespuntje in een capsule gedaan )

Jullie advies graag.

PS: kan het kwaad als je 1 of 2 biertjes drinkt aan het begin van de avond ik bedoel in combi met speed en x ? Meer drink ik nooit als ik wat neem..

Thanks Nicole
E
EndymionLid
01-01-2024, 00:00
#4
Als je het slikt werkt het langer. Je kan dus beter af en toe een nakje nemen. Of beginnen met een bommetje en later wat snuiven nog.

Er zit nog een hele tijd tussen jezelf nog goed voelen en uiteindelijk kunnen slapen. Ik zou er dus gewoon lekker voor gaan op je feestje en dan maar een beetje brak daarna.
B
BailLid
01-01-2024, 00:00
#5
Lol strak staan =/
Gevoel blijft toch altijd wel hetzelfde. Verdeel een halfje gewoon over de nacht.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."