Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsAlternatief aluminium-folie

Alternatief aluminium-folie

12 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
O
Opium&RumLid
01-01-2024, 00:00
#1
Dit ding heb ik laatst aangeschaft

Als een poging om een alternatief voor het welbekende stukje folie te vinden. Maar dit is dus NIET de oplossing, het wordt uiteraard een gore bende en ik heb het idee dat ik nog meer bruin verspil. Alles plakt op de weg naar mijn luchtkanaal tegen het glas aan en ik krijg het er ook niet meer fatsoenlijk af.

Zijn er mensen die een alternatief hebben gevonden wat wel een beetje redelijk werkt? Of mag ik überhaupt niet zo creatief met het gebruik van dit duivelse middel omgaan.
s
speeseendLid
01-01-2024, 00:00
#2
denk je werkelijk dat het voor hero goed zou kunnen werken?
O
Opium&RumLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ok, dat ding heb ik weg gesodemieterd.

Maar nu lees ik ergens op internet dat mensen altijd eerst hun aluminium-folie branden om alle 'giftige stoffen' eruit te halen. SHIT Dit deed ik nooit?! Nou heb ik ook een hele tijd zo'n bakje van een waxine-lichte (bevestigd aan een vork) gebruikt omdat ik folie sowieso maar een beetje naar vond... Misschien moet ik dat maar weer gaan doen.
O
Opium&RumLid
01-01-2024, 00:00
#4
speeseend zei:
denk je werkelijk dat het voor hero goed zou kunnen werken?
Klik om te vergroten...

Dat dacht ik dus, maar het mocht niet zo wezen. Ik heb het idee dat ik heel veel verspil.
s
speeseendLid
01-01-2024, 00:00
#5
dat denk ik ook.
s
speeseendLid
01-01-2024, 00:00
#6
er gaat niets boven een stukje honingraat-folie. de druppel kan dan mooi rollen.

als je bang bent dat je druppel eraf rolt, maak dan een kleine bolling in je langwerpige strook honingraat-folie.

''die gasten van de internet'' lullen zeer waarschijnlijk over dat folie wat als een wikkel om een versnapering heen zit. dat moet je in geen geval gebruiken. koop lekker een rol bij de blokker, dan speel je op safe. met twintig meter rook je zo honderd gram. dat lijkt mij zodoende niet de duurste investering in een genotmiddel..
s
speeseendLid
01-01-2024, 00:00
#7
Niet wanneer jij je laatste centen aan dope hebt opgemaakt..
a
afraidtechLid
01-01-2024, 00:00
#8
alu folie is toch altijd en overal te vinden als je het nodig hebt :confused:
a
afraidtechLid
01-01-2024, 00:00
#9
speeseend zei:
Niet wanneer jij je laatste centen aan dope hebt opgemaakt..
Klik om te vergroten...

zelfs toen lukte het mij nog :grin:
s
speeseendLid
01-01-2024, 00:00
#10
afraidtech zei:
speeseend zei:
Niet wanneer jij je laatste centen aan dope hebt opgemaakt..
Klik om te vergroten...

zelfs toen lukte het mij nog :grin:
Klik om te vergroten...

Ouwe Folie-dief :wink:
a
afraidtechLid
01-01-2024, 00:00
#11
ach ja, in sommige situaties doe je rare dingen :P
l
leppehLid
01-01-2024, 00:00
#12
afraidtech zei:
speeseend zei:
Niet wanneer jij je laatste centen aan dope hebt opgemaakt..
Klik om te vergroten...

zelfs toen lukte het mij nog :grin:
Klik om te vergroten...

Ben jij... Folieman?!

n
neboeLid
01-01-2024, 00:00
#13
speeseend zei:
er gaat niets boven een stukje honingraat-folie. de druppel kan dan mooi rollen.

als je bang bent dat je druppel eraf rolt, maak dan een kleine bolling in je langwerpige strook honingraat-folie.

''die gasten van de internet'' lullen zeer waarschijnlijk over dat folie wat als een wikkel om een versnapering heen zit. dat moet je in geen geval gebruiken. koop lekker een rol bij de blokker, dan speel je op safe. met twintig meter rook je zo honderd gram. dat lijkt mij zodoende niet de duurste investering in een genotmiddel..
Klik om te vergroten...
In Noorwegen vond ik honingraad die wel 60cm br was en dik genoeg om de eerste 6uur geen gaatjes in te branden gr jaap

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."